Gå til innhold

Jeg er jo ikke et catch

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen er et catch for alle. Du er garantert et catch for noen :)❤️

Anonymkode: 541e0...487

Dette var veldig bra sagt synes jeg ❤️

Full pott fra meg 👌

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for alle svar :)  Det får meg til å føle meg litt bedre. 

Jeg sendte han melding i dag, og han svarte med en gang. Det er vel positivt. Så kan jeg håpe det blir en date til etterhvert❤️ Han må eventuelt ta insj til den, ettersom jeg tok kontakt i dag. 

Anonymkode: ebf56...36a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for alle svar :)  Det får meg til å føle meg litt bedre. 

Jeg sendte han melding i dag, og han svarte med en gang. Det er vel positivt. Så kan jeg håpe det blir en date til etterhvert❤️ Han må eventuelt ta insj til den, ettersom jeg tok kontakt i dag. 

Hva gjorde dere på daten og hvordan ble dere kjent med hverandre? Hva kjenner han til av deg frem til nå? Altså hva slags informasjon har han om deg? Det er ikke sikkert det er lurt av deg å avvente med at han skal ta initiativ hvis han enda ikke har sett din verdi - for verdi det  har du, uansett om du ikke tenker det selv. 

Fortell litt om prosessen som har vært frem til daten, hva dere gjorde på daten og hva dere snakket om, så kan jeg komme med noen tips til hva som kan være lurt for deg å gjøre videre, for å virkelig fange oppmerksomheten hans hvis han ikke selv tar initativ eller falt pladask ved første øyekast. 

Anonymkode: 6db17...c46

Skrevet

Selv om man har gjort/ gjør masse spennende ting feks. Fallskjermhopping og reist rundt i mange land så betyr det ikke alltid at man er spennende/bra som person. Tenk hvis du var på date med en man som driver med ekstremsport- han kan feks ha monologer om det spennende han har gjort, ikke stille spørsmål om deg, ikke ha særlig mye sjarm, være uhøflig mot servitøren, litt høy på seg selv osv. Er dette en bra catch? 

Anonymkode: 0063c...363

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 16.21):

Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. 

Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg?

Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. 

Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. 

Det holder lenge å være en catch for den personen en faktisk blir sammen med, og de aller fleste er nok en catch for noen. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...