AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg? Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. Anonymkode: ebf56...36a 7
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Du kan jo jobbe med deg selv. Få opp selvbildet ditt. Det er jo fryktelig kjedelig å aldri ha egne meninger. Du må da mene noe om noe?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Les deg litt opp på ting da, finn ut hva du mener. Utvikle deg, ta noen kurs innen det du er interessert i, engasjer deg, utfordre deg selv. Slik vokser man som menneske og bli mer i interessant. Man får også mer innhold i livet sitt, det er bra på alle måter. Anonymkode: 0e8c9...16c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Her er det selvbildet ditt som snakker, ikke hør på det. Anonymkode: ab44d...b44 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Hva er det du faller for hos en mann, da? Er det den spennende hobbyen eller de politiske meningene? Hvis du er både omgjengelig, omsorgsfull og har ok utseende tenker jeg det handler mer om at du må finne en med personlighet som du klaffer med. Og problemet ditt er ikke at du ikke danser tango eller demonstrerer mot vindmøller, men at du tenker negativt om deg selv. Hvis du har lyst på en hobby er det jo bare å sette igang, men gjør det fordi du har lyst og ikke for å bli interessant. Anonymkode: 12848...45a 1 2
BobTheNoob Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Det spiller ingen rolle hva du mener om deg selv i denne sammenhengen. Det som betyr noe er hva han synes. Det værste er damer som begynner å krangle med mannen sin når de får komplimenter. Ikke gjør det. ikke rakk ned på deg selv og ikke rakk ned på hans oppfatning av deg. Du må gjerne drive litt egenutvikling og skaffe deg interesser. Nå har du jo fordelen av å ha tid til å interesere deg for det samme som han. Men ikke begynn å late som du er en annen enn du er. Det er bare dumt og vil ikke holde i lengden. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Oj, lav selvtillit. Du er helt sikkert penere enn du tror, du kan ha sjarmerende sider som du selv ikke ser, du har interesser som mange andre også har - ergo noe til felles med mange. Omgjengelig og omsorgsfull: det er gull verd, og mange menn dømmer om damer som har de egenskapene. Du Jar kreative evner (håndarbeid) og kunnskap om planter. Og sikkert masse annet som du ikke selv vurderer som noe andre vil synes er spennende. Jeg ser ingen grunn til at ikke du skal kunne vøre The One for denne mannen (eller andre menn). Anonymkode: 40306...927 1
Bombasi Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 La en mann bestemme selv om du er et catch og en drømmedame for han eller ikke. Ikke bestem noe så subjektivt og ubestemt på vegne av andre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 Slapp av. De fleste mennesker er faktisk midt på treet. Han liker deg og det er det eneste som betyr noe. Ikke saboter for deg selv nå. Anonymkode: 7e063...a64 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 Akkurat sånn tenker jeg om meg selv også. Men jeg har ikke noe utseende å skryte av heller, og jeg er ikke spesielt omsorgsfull. Om jeg i det hele tatt får komplimenter fra andre, så går det på at jeg er smart og morsom, men spesielt det første ser jeg ikke alltid. Tror av og til jeg har et snev av bedragersyndromet, på toppen av alt annet. Har aldri følt meg bra nok for en mann, for jeg tenker at en som meg aldri kommer til å bli noen drømmedame, bare trøstepremien. De som har valgmuligheter vil definitivt ikke ha meg. Så jeg gidder ikke prøve å date engang, for jeg tenker at jeg bare kommer til å bli skuffet uansett. Men det gjør jo tydeligvis du, så sånn sett ligger du langt foran meg. Og det er bra for deg. Ingen gode råd herfra dessverre, jeg bare ble litt lettet over å se at jeg ikke er den eneste som tenker som deg. Synes alle har så stor tro på seg selv alltid, og har følt meg litt alene i tankene mine. Jeg synes ikke det er positivt at du har det på samme måte, altså, det var mer det at jeg plutselig følte meg litt mer normal. Anonymkode: ce539...464 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg? Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. Anonymkode: ebf56...36a Kanskje du har en fortryllende sjarm og han oppfatter deg personlighetsmessig som ett godt menneske? 😀 Dytt den dårlige selvtilliten i dass heller, ingenting er mer usexy. Han har valgt deg! Anonymkode: c9925...240 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #12 Skrevet 3. februar 2024 Ingen er et catch for alle. Du er garantert et catch for noen ❤️ Anonymkode: 541e0...487 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #13 Skrevet 3. februar 2024 Hei, ts. Jeg er også en slik person som ikke er fantastisk og verdensmester i alt mulig. 😅 verden trenger oss også. Anonymkode: d97af...f31 1 2
Krist1an Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 16.21): (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem) Dette er vel det eneste jeg synes hadde vært litt kjedelig, men ville håpet du åpnet deg opp med tiden når du følte deg trygg på forholdet. Ellers høres du jo ut som en catch. Endret 3. februar 2024 av Krist1an
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #15 Skrevet 3. februar 2024 On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg? Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. Anonymkode: ebf56...36a Ikke begynn å tenk negativt om deg selv! Hadde du en fin date? Var det koselig? Du har lyst til å se han igjen. Det er ikke noe mer å si om det. Ta det derifra. Dessuten hva du føler om deg selv, trenger ikke å være det samme som andre føler om deg. Anonymkode: 2ccd6...469 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #16 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 16.21): Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg? Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. Anonymkode: ebf56...36a Du kan jo bli et chatch! Tydeligvis synes du ikke det er noe særlig at du er så nøytral, og at du ikke tør og si dine egne meninger. Jeg ville startet med å, utfordre meg selv der. Også fortsetter du å utfordre deg selv, begynn å lese bøker om selvutvikling. Dette er noe alle burde gjøre uavhengig om man føler man er et "catch" eller ikke. Samtidig så tror jeg de som er på din alder nå, og har vært i lange forhold, er blitt tvingt til å gjøre endel slikt arbeid, som man ikke behøver når man er singel, så du henger sikkert litt etter ja. Anonymkode: d0586...36e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #17 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke begynn å tenk negativt om deg selv! Hadde du en fin date? Var det koselig? Du har lyst til å se han igjen. Det er ikke noe mer å si om det. Ta det derifra. Dessuten hva du føler om deg selv, trenger ikke å være det samme som andre føler om deg. Anonymkode: 2ccd6...469 Enig i at man skal kutte negativ selvsnakk. Men, man må også granske seg ærlig. Hun behøver helt sikkert å jobbe med seg selv, slik som de aller fleste har behov for. Anonymkode: d0586...36e
imagineme Skrevet 3. februar 2024 #18 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 16.21): Jeg har vært date med en mann, og synes han var helt nydelig. Jeg vil gjerne møte han igjen, men vet ikke hva han tenker om meg. Så begynte jeg å tenke på meg selv, jeg er jo ikke et catch! Hvorfor skulle noen falle for meg? Jeg er omgjengelig og omsorgsfull, og ser ok ut. Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Jeg er i slutten av 30-årene og har aldri vært i et forhold, har heller ikke barn. Nå har det jo virkelig gått opp et lys for meg, jeg er jo ingen sin drømmedame. Anonymkode: ebf56...36a Vettu hva? Verden består mesteparten av sånne som deg og meg ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #19 Skrevet 3. februar 2024 On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Jeg er omgjengelig og omsorgsfull Meget viktig i lengden. Stort pluss. On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Men jeg er ikke spesielt interessant, har egentlig ingen interesser (utenom det «vanlige» som å gå turer, drive litt med håndarbeid og planter). Ingen damer er "interessante" på den måten. Dere er alle ganske basic, og det er deilig med ei som ikke later som noe annet. "Interessant" har vi kompiser for. On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Jeg har dårlig selvfølelse og selvtillit, og tviler ofte på meg selv. Kjedelig for deg, så klart, og kan bli et problem hvis du belemrer typen din med sånne ting, og det blir mye negativitet og ting en ikke kan gjøre sammen uten at det blir drama. Men "selvtillit" er ikke i utgangspunktet noe menn verdsetter så veldig høyt, det er mer deres greie å se etter i oss. On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Jeg er nøytral på det meste, og har egentlig ingen meninger om noe som helst (og jeg tør i hvertfall aldri å si dem). Igjen, se svaret under det med "interessant". Tror nok de fleste menn kan spare seg for kvinners uinformerte, dårlig gjennomtenkte "meninger" som egentlig bare er følelser. Befriende med noen som ikke har det som et mål å ha så innmari mange "meninger". On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: Jeg er i slutten av 30-årene Ouch. Den er lei. On 2/1/2024 at 4:21 PM, AnonymBruker said: har heller ikke barn. Det er positivt. Alt i alt høres du helt grei ut, og kan sikkert finne deg en mann som også er helt grei. Anonymkode: ce742...fe9 1 1
KallePils Skrevet 3. februar 2024 #20 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Meget viktig i lengden. Stort pluss. Ingen damer er "interessante" på den måten. Dere er alle ganske basic, og det er deilig med ei som ikke later som noe annet. "Interessant" har vi kompiser for. Kjedelig for deg, så klart, og kan bli et problem hvis du belemrer typen din med sånne ting, og det blir mye negativitet og ting en ikke kan gjøre sammen uten at det blir drama. Men "selvtillit" er ikke i utgangspunktet noe menn verdsetter så veldig høyt, det er mer deres greie å se etter i oss. Igjen, se svaret under det med "interessant". Tror nok de fleste menn kan spare seg for kvinners uinformerte, dårlig gjennomtenkte "meninger" som egentlig bare er følelser. Befriende med noen som ikke har det som et mål å ha så innmari mange "meninger". Ouch. Den er lei. Det er positivt. Alt i alt høres du helt grei ut, og kan sikkert finne deg en mann som også er helt grei. Anonymkode: ce742...fe9 Korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå