AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Er ferdig med høyrevotten og skal begynne med venstrevotten. Mønsteret passer til høyrevotten. Fulgte/ lester mønsteret fra høyre til venstre. Noen som kan forklare hvordan jeg skal lese mønstret nå? Anonymkode: dc2ca...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ferdig med høyrevotten og skal begynne med venstrevotten. Mønsteret passer til høyrevotten. Fulgte/ lester mønsteret fra høyre til venstre. Noen som kan forklare hvordan jeg skal lese mønstret nå? Anonymkode: dc2ca...51c Jeg… je… tuller du nå? Anonymkode: c5657...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Speilvendt Som når du leser bok. Anonymkode: c7832...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Det er ikke meningen at du skal strike den med høyrevotten på. Anonymkode: 24fa1...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Speilvendt Som når du leser bok. Anonymkode: c7832...407 Altså at jeg leser mønsteret fra høyre mot venstre? Anonymkode: dc2ca...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Mener fra venstre mot høyre Anonymkode: dc2ca...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Altså at jeg leser mønsteret fra høyre mot venstre? Anonymkode: dc2ca...51c 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mener fra venstre mot høyre Anonymkode: dc2ca...51c Ja. Men de fleste selbuvott-mønstrene er ganske symmetriske, så det er hovedsaklig tommel/tommelkile du må passe på å få på motsatt side. Og får du det ikke til, så har du enda en høyrevott. Da trenger du bare to venstrevotter, så har du TO par!! Anonymkode: c7832...407 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumrikken78 Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Jeg pleier å lese forsiden fra høyre til venstre som vanlig og når jeg kommer til baksiden så strikker jeg fra venstre til høyre. Da blir tommelen riktig 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå