Gå til innhold

Buffy The Vampire Slayer


male32

Anbefalte innlegg

Hva synes folk om Buffy?

Det er min favorittserie. Jeg har sett alle sesongene flere ganger. Jeg så ikke serien da den gikk på tv, oppdaget den noen år senere. Kjøpte da alle sesongene på DVD. Ble helt hekta. Synes serien blir bare bedre jo flere ganger man ser den.
Buffy har litt av alt, humor, spenning, drama. Det handler ikke bare om vampyrer, mye av handlingen er om det å bli voksen og livet generelt. Virker som serien er litt undervurdert. 

Jeg har også sett Angel og har alle 5 sesongene på DVD. Dessverre likte jeg ikke Angel like godt som Buffy.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket Buffy, så den da den gikk og flere ganger etterpå 😀 Aldri sett Angel, likte ham aldri da han var med i Buffy. 

Har du sett filmen den er basert på? Mye eldre og veldig annerledes, men jeg var fan av den lenge før serien kom 😊

Anonymkode: 12eff...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Buffy, så den for første gang for 10-12 år siden og har sett den om igjen mange ganger. Har også sett Angel, og liker den serien også, men synes sesong 4 ødela mye (spesielt for Cordelias karakter).

Mine favorittsesonger av Buffy er sesong 2 og 5 - ser sesong 5 på nytt akkurat nå, og det er så mange bra episoder!

Anonymkode: 489c9...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...