AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Jeg har tapt et veddemål og det koster en IPA. Både butikk, spesialbutikk og polet er ok. Anonymkode: bd5bb...478
Vestlig Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Nøgne Ø IPA har høyest rating, men personlig mener jeg både Kinn Vestkyst og Kinn Skoddehav er bedre (alt er poløl). MonkeyBrew og Salikatt har mye gode IPAs. Lervig sin «perler for svin» (NEIPA). Må det være norsk? 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Tusen takk, ja helst norsk som en noveltygreie. Anonymkode: bd5bb...478 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Frydenlund Juicy IPA Anonymkode: 5eccc...c86
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Hva med cervisiam? Anonymkode: d63c8...9a1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #6 Skrevet 2. februar 2024 Lervig og Salikatt har mange gode! Anonymkode: 91aff...f1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå