Gå til innhold

Treningstights til vinter - med lommer - tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en treningstights til vinterbruk og med lommer på siden. En tights uten lomme til mobilen er helt ubrukelig (hvorfor har tights, som alt dametøy, ikke lommer?)

Så langt har jeg funnet denne, men har mine tvil om kvaliteten er ok:
https://moreshop.no/produkt/active-fit-vinterlopetights/

Er det noen som har denne tightsen og vet noe om kvaliteten? Eller vet om/har en annen vintertights med lommer på siden av låret? Og som ikke koster tusenlapper? :blomst: 

Anonymkode: 0f60f...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er på jakt etter en treningstights til vinterbruk og med lommer på siden. En tights uten lomme til mobilen er helt ubrukelig (hvorfor har tights, som alt dametøy, ikke lommer?)

Så langt har jeg funnet denne, men har mine tvil om kvaliteten er ok:
https://moreshop.no/produkt/active-fit-vinterlopetights/

Er det noen som har denne tightsen og vet noe om kvaliteten? Eller vet om/har en annen vintertights med lommer på siden av låret? Og som ikke koster tusenlapper? :blomst: 

Anonymkode: 0f60f...51b


Er vel bare å bruke et belte av et eller annet slag med plass til mobilen etc..😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (20 timer siden):


Er vel bare å bruke et belte av et eller annet slag med plass til mobilen etc..😉

Det et noe helvetes herk. Lomme er mye bedre. 

Anonymkode: f3c24...e76

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara sine vintertightser er kjempegode, og har perfekte lommer. 

Anonymkode: 2a74f...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker de vanlige tightsene til sommerbruk med lomme. Men har en varm strømpebukse under. Umulig å dra en tights over en longs. 

Anonymkode: 6aa81...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to av bara sine vintertights, liker den med reflex best da den røde er litt stor til meg selv om det er medium som jeg bruker til vanlig, er lite kompresjon i de.. reflextightsen uten snøring i livet er noe mindre i str 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (På 31.1.2024 den 21.08):

Jeg har den fra Bara. Dvs. jeg har to. :) De er kjempegode, både passform, isolasjon og lomma er midt i blinken. :) 

LeneXCII skrev (På 31.1.2024 den 21.51):


Er vel bare å bruke et belte av et eller annet slag med plass til mobilen etc..😉

Sånne belter er noe herk å løpe med. Sitter de stramt nok til å ikke hoppe rundt er de ubehagelig stramme, og om jeg løsner dem nok til at de er behagelige å ha på hopper og slenger de og vrir seg rundt. I tillegg er det trøblete å få opp telefonen om jeg har behov for å sjekke noe i farta. 

Men belter er helt topp til turgåing, da. :) 

Anonymkode: cdde3...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...