Gå til innhold

Hva er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alle disse damene 38år + som er på tinder og vil ha barn?

Jeg lurer litt på hva som er grunnen til at de ikke har barn, da dette er flotte damer som absolutt er attraktive. Dessverre tenker jo jeg at dette er et relativt stort rødt flagg, og jeg styrer unna. 

Anonymkode: 226d5...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er greia:

last ned.jpeg.jpg

• Liker 1
Skrevet

Greia er vel kanskje at de kjenner at den biologiske klokka tikker, og har gått litt fra dem mens de realiserte seg selv :). Nå er de godt brukt vare med svært kort utløpstid - i tillegg til høy risiko for tvangsmessig barneproduksjon. Her er det bare for Incel-gutta som ingen ville ha å stille seg i kø. vi andre er allerede busy med familiene våre ;) 

Anonymkode: ce7f7...852

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg lurer litt på hva som er grunnen til at de ikke har barn, da dette er flotte damer som absolutt er attraktive. Dessverre tenker jo jeg at dette er et relativt stort rødt flagg, og jeg styrer unna. 

Du er jo også et rødt flagg så du gjør de jo en tjeneste når du styrer unna.

Anonymkode: edf32...3a7

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Du er jo også et rødt flagg så du gjør de jo en tjeneste når du styrer unna.

Litt bitter der ja, lameg gjette - du er 38 og barnløs, uten en mann ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener.. kan jo gjerne spørre det samme om alle mennene på 45 + som gjerne vil ha barn. :D Det florerer av dem.. 

Anonymkode: 5a5da...b62

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg mener.. kan jo gjerne spørre det samme om alle mennene på 45 + som gjerne vil ha barn. :D Det florerer av dem.. 

Ja faktisk!

Anonymkode: f5c93...5eb

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja faktisk!

Anonymkode: f5c93...5eb

Sånn bortsett i fra at de har ingen klokke som tikker ;) 

Skrevet

Her var det mye kvinnehat. Igjen. 

Anonymkode: bda31...462

• Liker 1
Skrevet

Var ikke meningen å bygge opp til noe kvinnehat. Men jeg lurer jo veldig på hvorfor attraktive damer velger å vente så lenge? 
Menn har ikke en slik biologisk klokke, og jeg mistenker at de fleste barnløse menn 45 enten ikke ønsker seg barn, eller ikke har blitt funnet aktuelle hos det motsatte kjønn.

Hvorfor slike damer er et rødt flagg for meg er jo at jeg ønsker god tid til å vurdere om dette er en dame jeg ønsker å stifte familie med. Med en slik dame, så har jeg allerede blitt pålagt et press om å finne dette ut raskt. For jeg ønsker jo at hun skal få ønsket sitt oppfylt. Jeg trenger bare mer tid til å bestemme meg for noe slikt enn hun kan gi meg. Og jeg tror dette gjelder mange menn

Anonymkode: 7aa06...f50

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det florerer av dem, det er riktig. Og de sier det selv, de er ufrivillig barnløse. Dere damer har harselert mye med denne gruppe menn, incels og den slags. Men nå spurte jeg da vitterlig om disse attraktive damene 🤷‍♂️ men er det ikke noen svar å få, så er det ikke det… 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 42 og har ikke barn. Jeg var gift, og han ville ikke ha barn, så gikk han fra meg da jeg var 38. Ikke så lett å møte noen i Oslo midt under covid, så sånn er det. Toget har ikke heeeelt gått for barn, men er fortsatt singel. Jeg har også en diagnose som gjør at jeg uansett sannsynligvis måtte hatt ivf. 

Anonymkode: 699bd...442

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt bitter der ja, lameg gjette - du er 38 og barnløs, uten en mann ?

Absolutt ikke 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dessverre tenker jo jeg at dette er et relativt stort rødt flagg, og jeg styrer unna. 

Hvorfor det egentlig?  Hilsen meg på 42 over her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det egentlig?  Hilsen meg på 42 over her.

Se tidligere innlegg 🙂 jeg er åpen for å endre mine tanker om dette

Skrevet

Men, 42. Hvorfor var du sammen med en som ikke ville ha barn, når du selv ville?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor slike damer er et rødt flagg for meg er jo at jeg ønsker god tid til å vurdere om dette er en dame jeg ønsker å stifte familie med. Med en slik dame, så har jeg allerede blitt pålagt et press om å finne dette ut raskt. For jeg ønsker jo at hun skal få ønsket sitt oppfylt. Jeg trenger bare mer tid til å bestemme meg for noe slikt enn hun kan gi meg. Og jeg tror dette gjelder mange menn

Beklager fikk ikke med meg dette. Vet ikke, jeg har jo opplevd selv, og hører fra mange at om noe føles riktig og en blir forelsket så trenger en ikke så mye tid. Antar du er rundt den alderen selv og da "vet" en jo om noe er riktig eller ei relativt kjapt. Dessuten så vokser ikke gode matcher på trær i den alderen, så da er det dumt å kaste bort noe potensielt fantastisk pga det. Antar at disse damene inkl. meg selv ikke bare får barn med første og beste heller. Jeg har gitt meg selv en frist til 45, og har belaget meg på at hvis det skjer, så blir det sannsynligvis med eggdonasjon. Det viktigste for meg er uansett å få kjæreste, ikke barn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men, 42. Hvorfor var du sammen med en som ikke ville ha barn, når du selv ville?

Vi bare diskuterte det ikke ordentlig. Vi brukte ikke prevensjon, så om vi begge hadde vært fruktbare hadde vi fått barn. Vi hadde ikke noe brennende barneønske, ellers hadde vi jo søkt hjelp til det tidligere. Viste seg at han var steril, og det fant han ut rett før bruddet. Jeg var jo fornøyd med det så lenge jeg var gift med han, men etter det tok slutt kom savnet etter barn også

Skrevet

Da begynner det å haste, er ikke snakk om å være sammen i 2-3 år først 😐

Skrevet

Hva er poenget med å lage en tråd om dette?

Om du mener det er et rødt flagg, så står du helt fritt til å unngå disse damene. Null problem! Men mange, både kvinner og menn, ønsker å stifte familie og har av ulike grunner ikke kommet så langt enda. For min del er det er rødt flagg når mennesker ikke klarer å reflektere over at enhver livssituasjon er unik. 

Anonymkode: 2797d...123

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...