Gjest Turglad! Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 (endret) Hei, har akkurat fått øynene opp for bodyer og lurer litt på om det er greit å bruke overalt? Får inntrykk av at det kan være litt slaskete. Tenkte å style det med et fint skjørt og strømpebukse. Og foretrekker dere knapper eller hemper i skrittet? Endret 31. januar 2024 av Turglad!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Tror du må linke til hva du snakker om.. Anonymkode: 0c235...a55
Gjest Turglad! Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror du må linke til hva du snakker om.. Anonymkode: 0c235...a55 Det ble kanskje litt vagt ja😅
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Den blir ved seende ut som hvilken som helst tettsittende topp? Så kommer vel an på hva annet du har på deg Anonymkode: 0c235...a55 3 1
Gjest Turglad! Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Tenkte strømpebukse og skjørt, men tar gjerne imot tips!
ValarMorghulis Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Det ser jo helt identisk ut som en vanlig, tettsittende "basic" genser. Ser ikke hvorfor det skulle være et problem? 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Det blir jo det samme som en vanlig genser? Hvorfor skulle ikke det være greit? Anonymkode: 8a549...f74
Daisy-love Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Ser ikke noe problem utseendemessig å bruke den på jobb med riktig styling. Er som andre sier som en sort topp, men du slipper selvsagt folder/kanter. Personlig hadde jeg ikke orket body på jobb. For styrete å løpe på toalettet, men det kan selvsagt kun være meg. Ellers pen da.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 Slaskete er det ikke, men du bør ikke ha stor mage. Da er vitsen med body borte. Anonymkode: da7f2...3a4
Gjest Turglad! Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slaskete er det ikke, men du bør ikke ha stor mage. Da er vitsen med body borte. Anonymkode: da7f2...3a4 Ikke alt for mye, men litt muffin top er det. Pleier ikke skjemmes av den grunn, men antrekket jeg ser for meg er litt trangere en jeg pleier å bruke. Noe tips til styling?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Når man bruker strømpebukse så er det jo lurt å bruke body over slik at strømpebuksa ikke siger ned. Finnes bodyer som ser ut som en vanlig skjorte, t-skjorte eller genser på oversiden. Så slipper man at skjorten siger opp og legger seg som en pose på magen. Mange bodyer har knepping i skrittet, så dobesøk er ikke vanskeligere enn ellers. Bruker ofte body når jeg har en strømpebukse som siger ned. Anonymkode: 8e08d...74c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Slaskete er det ikke, men du bør ikke ha stor mage. Da er vitsen med body borte. Anonymkode: da7f2...3a4 Forklar? En som er litt frodig kan ikke bruke body eller en trang genser? Anonymkode: e2876...a19
Gjest Turglad! Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man bruker strømpebukse så er det jo lurt å bruke body over slik at strømpebuksa ikke siger ned. Finnes bodyer som ser ut som en vanlig skjorte, t-skjorte eller genser på oversiden. Så slipper man at skjorten siger opp og legger seg som en pose på magen. Mange bodyer har knepping i skrittet, så dobesøk er ikke vanskeligere enn ellers. Bruker ofte body når jeg har en strømpebukse som siger ned. Anonymkode: 8e08d...74c Haha, smart! Blir som topp og bukseseler i et😂
Brunhilde Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 Morsomt å se at moten går i bølger. Body har vært moderne flere ganger i løpet av livet mitt. Forøvrig et ok plagg, og trykk-knapper er å foretrekke fremfor hemper, syns jeg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå