Gå til innhold

Body/bodysuit på jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Turglad!
Skrevet (endret)

6336382-01-1.jpg?sw=1024&sh=1536&sm=fitHei, har akkurat fått øynene opp for bodyer og lurer litt på om det er greit å bruke overalt? Får inntrykk av at det kan være litt slaskete. Tenkte å style det med et fint skjørt og strømpebukse. Og foretrekker dere knapper eller hemper i skrittet? 

Endret av Turglad!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må linke  til hva du snakker om.. 

Anonymkode: 0c235...a55

Gjest Turglad!
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du må linke  til hva du snakker om.. 

Det ble kanskje litt vagt ja😅

Skrevet

Den blir ved seende ut som hvilken som helst tettsittende topp? Så kommer vel an på hva annet du har på deg 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Turglad!
Skrevet

Tenkte strømpebukse og skjørt, men tar gjerne imot tips! 

Skrevet

Det ser jo helt identisk ut som en vanlig, tettsittende "basic" genser. Ser ikke hvorfor det skulle være et problem? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det blir jo det samme som en vanlig genser? Hvorfor skulle ikke det være greit?

Anonymkode: 8a549...f74

Skrevet

Ser ikke noe problem utseendemessig å bruke den på jobb med riktig styling. Er som andre sier som en sort topp, men du slipper selvsagt folder/kanter. Personlig hadde jeg ikke orket body på jobb. For styrete å løpe på toalettet, men det kan selvsagt kun være meg. 
Ellers pen da. 

Skrevet

Slaskete er det ikke, men du bør ikke ha stor mage. Da er vitsen med body borte.

Anonymkode: da7f2...3a4

Gjest Turglad!
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slaskete er det ikke, men du bør ikke ha stor mage. Da er vitsen med body borte.

Ikke alt for mye, men litt muffin top er det. Pleier ikke skjemmes av den grunn, men antrekket jeg ser for meg er litt trangere en jeg pleier å bruke. Noe tips til styling? 

Skrevet

Når man bruker strømpebukse så er det jo lurt å bruke body over slik at strømpebuksa ikke siger ned. Finnes bodyer som ser ut som en vanlig skjorte, t-skjorte eller genser på oversiden. Så slipper man at skjorten siger opp og legger seg som en pose på magen. Mange bodyer har knepping i skrittet, så dobesøk er ikke vanskeligere enn ellers. 

Bruker ofte body når jeg har en strømpebukse som siger ned. 

Anonymkode: 8e08d...74c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Forklar? 

En som er litt frodig kan ikke bruke body eller en trang genser? 

Anonymkode: e2876...a19

Gjest Turglad!
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når man bruker strømpebukse så er det jo lurt å bruke body over slik at strømpebuksa ikke siger ned. Finnes bodyer som ser ut som en vanlig skjorte, t-skjorte eller genser på oversiden. Så slipper man at skjorten siger opp og legger seg som en pose på magen. Mange bodyer har knepping i skrittet, så dobesøk er ikke vanskeligere enn ellers. 

Bruker ofte body når jeg har en strømpebukse som siger ned. 

Anonymkode: 8e08d...74c

Haha, smart! Blir som topp og bukseseler i et😂

Skrevet

image.png.3a4694fa3025102af28a96e9accd8e42.png

Anonymkode: 8d8a4...8ae

Skrevet

Morsomt å se at moten går i bølger. Body har vært moderne flere ganger i løpet av livet mitt. 

Forøvrig et ok plagg, og trykk-knapper er å foretrekke fremfor hemper, syns jeg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...