AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #21 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har skrevet til henne, og hun har svart på en hyggelig måte, men jeg kommer til å droppe henne igjen. Og si hvorfor, på en hyggelig måte, og så får det evt bare havne på Instagram etc. Anonymkode: 3553c...d29 Hvorfor skal du droppe henne igjen, hvis hun har svart hyggelig? Anonymkode: 042e0...7f6 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #22 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du infp? Hva mener du med ikke for utålmodige nybegynnere? Tror jeg er denne og er nyskjerrig. Trenger noen tålmodig ja, men dette får det til å høres ille ut 😂 Anonymkode: e27ce...4be Hvis du er typen, så er du jo ikke som alle andre 😉 Dagdrømming, indre reiser, og indre samtaler er vanlig. Du er idealist, og vil at folk skal komme overens. Megler gjerne, og hjelper andre til å se saker fra flere sider. Å se verden, og utrette masse spennende ting, er ikke så viktig, men du fantaserer mye om det. Du ser verden og situasjoner utenfra, og føler deg ofte på siden av sosiale situasjoner. Du trenger ikke nødvendigvis en annen introvert, men det er ikke lett å møte noen som forstår din måte å se verden på. Du bør ikke ende i et dårlig forhold, for infp'en knytter seg hardt til andre mennesker, og har dessverre lett for å bli værende i noe som ikke er bra. Anonymkode: 80d51...81a
Gjest ti10 Skrevet 1. februar 2024 #23 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvis hun virkelig er infp, så er det ikke en dame for utålmodige nybegynnere. Siden du poster denne infoen, så regner jeg med at du har satt deg inn i hvordan hun fungerer? Anonymkode: 80d51...81a Er dere virkelig så opptatte av disse kategoriene? Du snakker som om en som skal kjøpe en svært krevende hunderase. Litt sånn "Vær forberedt på at de er mentalt sterke og kommer til å teste eieren."😂
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #24 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 4.33): Var på date med en dame sommeren 2022, som var ålreit og vi skulle egentlig treffes igjen, men jeg slettet henne siden det virket som om hun var litt lunken etter hvert mtp svartiden, at hun sikkert hadde flust av andre menn etter seg, som var årsaken til at jeg slettet henne. Var snakk om bortimot et døgn uten svar. Er flere som mener at jeg burde gitt henne mer tid. Bør jeg skrive til henne, og bør jeg isåfall nevne at vi har matchet og truffet hverandre før, evt hvordan? Kanskje hun vil skrive til meg først. Sånn det var sist da vi matchet. Anonymkode: 3553c...d29 Let's run it back, bby😘 Anonymkode: 60ef3...33c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #25 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet til henne, og hun har svart på en hyggelig måte, men jeg kommer til å droppe henne igjen. Og si hvorfor, på en hyggelig måte, og så får det evt bare havne på Instagram etc. Anonymkode: 3553c...d29 🤣 Så teit du er. Anonymkode: 30785...545 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #26 Skrevet 1. februar 2024 ti10 skrev (1 time siden): Er dere virkelig så opptatte av disse kategoriene? Du snakker som om en som skal kjøpe en svært krevende hunderase. Litt sånn "Vær forberedt på at de er mentalt sterke og kommer til å teste eieren."😂 Nei, ingen er vel så opptatt av det, men du er sikkert enig i at det finnes forskjellige personlighetstyper, og at det ikke er alle som passer overens? Men analogien til hund, er faktisk ikke helt vekk. Mange går kun etter utseende, og ender opp med det særeste vesenet du kan tenke deg. Jeg skjønte ikke bakgrunnen for at ts dro fram dette. Anonymkode: 80d51...81a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #27 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet til henne, og hun har svart på en hyggelig måte, men jeg kommer til å droppe henne igjen. Og si hvorfor, på en hyggelig måte, og så får det evt bare havne på Instagram etc. Anonymkode: 3553c...d29 Instagram? Hva mener du med det? Samler du på matchene dine der? Anonymkode: 60ef3...33c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #28 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Instagram? Hva mener du med det? Samler du på matchene dine der? Anonymkode: 60ef3...33c Skjermbilder fra Tinder så klart. Jeg sletter henne om et par timer, da har hun sendt 1 mld på et helt døgn. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #29 Skrevet 1. februar 2024 Har du vurdert om du kanskje er på autisme-spekteret? Da har et veldig merkelig reaksjonsmønster her. Anonymkode: 13323...193 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #30 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjermbilder fra Tinder så klart. Jeg sletter henne om et par timer, da har hun sendt 1 mld på et helt døgn. Anonymkode: 3553c...d29 Med den utålmodigheten din så kommer du aldri til å finne deg en dame. Utålmodighet er skikkelig turn off. Anonymkode: 30785...545 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #31 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med den utålmodigheten din så kommer du aldri til å finne deg en dame. Utålmodighet er skikkelig turn off. Anonymkode: 30785...545 Handler om å ikke ta til takke med smuler. Om det er et snev av interesse, må man vise det. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #32 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skjermbilder fra Tinder så klart. Jeg sletter henne om et par timer, da har hun sendt 1 mld på et helt døgn. Anonymkode: 3553c...d29 Det er jo din tur til å svare 🤦♀️ Hun har jo svart deg... Anonymkode: 60ef3...33c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #33 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo din tur til å svare 🤦♀️ Hun har jo svart deg... Anonymkode: 60ef3...33c Jeg må ha glemt å svare, ja? Du må prøve hardere. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #34 Skrevet 1. februar 2024 Du skriver at du har skrevet til henne, hun har svart og nå gidder ikke du å svare? Hva misser jeg her? Anonymkode: 60ef3...33c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #35 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Handler om å ikke ta til takke med smuler. Om det er et snev av interesse, må man vise det. Anonymkode: 3553c...d29 Jeg står ved det jeg sa, du kommer til å gi alle matchene dine en ick, du er alt for slitsom og needy. Anonymkode: 30785...545 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #36 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du skriver at du har skrevet til henne, hun har svart og nå gidder ikke du å svare? Hva misser jeg her? Anonymkode: 60ef3...33c Hvor står dette? Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #37 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har skrevet til henne, og hun har svart på en hyggelig måte, men jeg kommer til å droppe henne igjen. Og si hvorfor, på en hyggelig måte, og så får det evt bare havne på Instagram etc. Anonymkode: 3553c...d29 Her Anonymkode: 60ef3...33c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #38 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her Anonymkode: 60ef3...33c Nei. Les kun det som står skrevet. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #39 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei. Les kun det som står skrevet. Anonymkode: 3553c...d29 🧚♀️ Anonymkode: 60ef3...33c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #40 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du er typen, så er du jo ikke som alle andre 😉 Dagdrømming, indre reiser, og indre samtaler er vanlig. Du er idealist, og vil at folk skal komme overens. Megler gjerne, og hjelper andre til å se saker fra flere sider. Å se verden, og utrette masse spennende ting, er ikke så viktig, men du fantaserer mye om det. Du ser verden og situasjoner utenfra, og føler deg ofte på siden av sosiale situasjoner. Du trenger ikke nødvendigvis en annen introvert, men det er ikke lett å møte noen som forstår din måte å se verden på. Du bør ikke ende i et dårlig forhold, for infp'en knytter seg hardt til andre mennesker, og har dessverre lett for å bli værende i noe som ikke er bra. Anonymkode: 80d51...81a Hvor jeg ikke er som andre så er det fordi jeg er mindre funksjonell begynner det å virke som. Alle er ulike, men det er sannt at noen passer bedre inn i tannhjulet av samfunnet. Håper noen infp'er klarer seg godt i mengden. Har blitt viktigere å se mer og oppleve mer, så vet ikke. Vil ikke være fanget i hodet for evig, livet må leves også. Har tilfeldigvis blitt forbi pinlig lenge i en relajson som ikke fungerte, fordi jeg er knyttet, er fortsatt knyttet. Men synd om det gjelder andre og det forholdet er farlig for dem. Har alltid tenkt at jeg ikke kommer til å finne meg i noe farlig, men det kan jo hende andre med denne gjør, trist. Trist uansett hvilken personlighet det gjelder. Hvilken har du? Å hvem tror du er en god match? Anonymkode: e27ce...4be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå