AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Var på date med en dame sommeren 2022, som var ålreit og vi skulle egentlig treffes igjen, men jeg slettet henne siden det virket som om hun var litt lunken etter hvert mtp svartiden, at hun sikkert hadde flust av andre menn etter seg, som var årsaken til at jeg slettet henne. Var snakk om bortimot et døgn uten svar. Er flere som mener at jeg burde gitt henne mer tid. Bør jeg skrive til henne, og bør jeg isåfall nevne at vi har matchet og truffet hverandre før, evt hvordan? Kanskje hun vil skrive til meg først. Sånn det var sist da vi matchet. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Dette er visstnok personlighetstypen hennes Anonymkode: 3553c...d29
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Du slettet henne etter 1(!) døgn? Folk har et liv utenom en app. Ikke alle sjekker konstant og lever via tlf. Hadde jeg vært på date med en fyr og vi likte hverandre hadde jeg tenkt at han avviste meg om han slettet meg som match og jeg hadde ikke giddet å tenke mer på deg. Hadde du tatt kontakt igjen hadde jeg ignorert deg.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Så dere har matchet på nytt? Ta initiativ! Jeg synes du var barnslig som slettet henne så raskt. Hvis man krever svartid på under ett døgn så er man usikker og needy. Sånn sett er det rart om hun gidder å gi deg en sjans til. Kan godt hende hun matchet deg ved en feil. Eller hun vil prøve på nytt. Det er bare en måte å finne ut det på. Jeg matchet med en dame for en stund siden. Jeg var veldig opptatt på den tiden og sa i fra om det og at jeg kunne være treig med å svare. Hun slettet meg. Matchet plutselig på nytt og jeg satte pris på det og sa jeg var klar til å snakkes. Hun svarte aldri på det. 🤷 Dating app og chat.. Vi famler i blinde alle sammen Anonymkode: 13323...193 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 WhisperingWind skrev (2 timer siden): Du slettet henne etter 1(!) døgn? Folk har et liv utenom en app. Ikke alle sjekker konstant og lever via tlf. Hadde jeg vært på date med en fyr og vi likte hverandre hadde jeg tenkt at han avviste meg om han slettet meg som match og jeg hadde ikke giddet å tenke mer på deg. Hadde du tatt kontakt igjen hadde jeg ignorert deg. Fra 18-tiden til 14-tiden. En mann ville ikke tatt sjansen på å vente så lenge, men en kvinne vet at neste mann/match er rett rundt hjørnet. AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så dere har matchet på nytt? Ta initiativ! Jeg synes du var barnslig som slettet henne så raskt. Hvis man krever svartid på under ett døgn så er man usikker og needy. Sånn sett er det rart om hun gidder å gi deg en sjans til. Kan godt hende hun matchet deg ved en feil. Eller hun vil prøve på nytt. Det er bare en måte å finne ut det på. Jeg matchet med en dame for en stund siden. Jeg var veldig opptatt på den tiden og sa i fra om det og at jeg kunne være treig med å svare. Hun slettet meg. Matchet plutselig på nytt og jeg satte pris på det og sa jeg var klar til å snakkes. Hun svarte aldri på det. 🤷 Dating app og chat.. Vi famler i blinde alle sammen Anonymkode: 13323...193 Nei, man er needy om man maser/purrer. Jeg slettet bare. Har ingenting med barnslighet å gjøre. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Hvis hun virkelig er infp, så er det ikke en dame for utålmodige nybegynnere. Siden du poster denne infoen, så regner jeg med at du har satt deg inn i hvordan hun fungerer? Anonymkode: 80d51...81a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Fra 18-tiden til 14-tiden. En mann ville ikke tatt sjansen på å vente så lenge, men en kvinne vet at neste mann/match er rett rundt hjørnet. Hva?? Tuller du? 🤣 Hun jeg treffer og jeg kan ha mye lenger chattepauser enn det. Vi har et liv ved siden av. Ingen stresser over det. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg slettet bare. Har ingenting med barnslighet å gjøre. Jo. Virkelig! 🤣 Anonymkode: 13323...193 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fra 18-tiden til 14-tiden. En mann ville ikke tatt sjansen på å vente så lenge, men en kvinne vet at neste mann/match er rett rundt hjørnet. Nei, man er needy om man maser/purrer. Jeg slettet bare. Har ingenting med barnslighet å gjøre. Anonymkode: 3553c...d29 Jo det viser at du blir fornærmet av bagateller. Rødt flagg Anonymkode: caa10...edc 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis hun virkelig er infp, så er det ikke en dame for utålmodige nybegynnere. Siden du poster denne infoen, så regner jeg med at du har satt deg inn i hvordan hun fungerer? Anonymkode: 80d51...81a Bare sett kjapt på personlighetstypen. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så dere har matchet på nytt? Ta initiativ! Jeg synes du var barnslig som slettet henne så raskt. Hvis man krever svartid på under ett døgn så er man usikker og needy. Sånn sett er det rart om hun gidder å gi deg en sjans til. Kan godt hende hun matchet deg ved en feil. Eller hun vil prøve på nytt. Det er bare en måte å finne ut det på. Jeg matchet med en dame for en stund siden. Jeg var veldig opptatt på den tiden og sa i fra om det og at jeg kunne være treig med å svare. Hun slettet meg. Matchet plutselig på nytt og jeg satte pris på det og sa jeg var klar til å snakkes. Hun svarte aldri på det. 🤷 Dating app og chat.. Vi famler i blinde alle sammen Anonymkode: 13323...193 Du skrev bare at du var klar til å snakke og ingenting mer? Hvorfor startet du ikke et samtaleemne da? Anonymkode: caa10...edc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 Utrolig barnslig og needy av deg 😅🤣 Klarer du ikke vente litt? Du hadde tom møtt henne? Så ghosta du, jaja. Heldigvis for henne Anonymkode: c70fa...c32 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 Vi damer får hundrevis av matcher. Blir jo kun de som engasjerer seg og viser interesse som blir. Resten blir silt vekk. Har slettet hundrevis... Anonymkode: 60ef3...33c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du skrev bare at du var klar til å snakke og ingenting mer? Hvorfor startet du ikke et samtaleemne da? Anonymkode: caa10...edc What? Svarte du i riktig tråd nå? Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du skrev bare at du var klar til å snakke og ingenting mer? Hvorfor startet du ikke et samtaleemne da? Anonymkode: caa10...edc Godt spørsmål. Burde kanskje gjort det. Jeg forventet vel en eller annen respons på det og bygge samtalen derfra. Uansett har jeg endt med å treffe ei annen nå, så tenker ikke så mye på det. Anonymkode: 13323...193
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #15 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): What? Svarte du i riktig tråd nå? Anonymkode: 3553c...d29 Ser at svaret ikke var et svar på et av mine innlegg. Anonymkode: 3553c...d29
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Godt spørsmål. Burde kanskje gjort det. Jeg forventet vel en eller annen respons på det og bygge samtalen derfra. Uansett har jeg endt med å treffe ei annen nå, så tenker ikke så mye på det. Anonymkode: 13323...193 Hvorfor spør du om du skal kontakte henne igjen da?🤭👀
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 WhisperingWind skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du om du skal kontakte henne igjen da?🤭👀 Er ikke TS. Jeg er. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #18 Skrevet 31. januar 2024 22 minutter siden, WhisperingWind said: Hvorfor spør du om du skal kontakte henne igjen da?🤭👀 Det var noen som avsporet på en sidebemerkning fra meg (ikke TS) om en litt tilsvarende re-match som endte i ghosting (igjen). Trenger ikke følge opp det sporet videre. Anonymkode: 13323...193
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har skrevet til henne, og hun har svart på en hyggelig måte, men jeg kommer til å droppe henne igjen. Og si hvorfor, på en hyggelig måte, og så får det evt bare havne på Instagram etc. Anonymkode: 3553c...d29
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #20 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis hun virkelig er infp, så er det ikke en dame for utålmodige nybegynnere. Siden du poster denne infoen, så regner jeg med at du har satt deg inn i hvordan hun fungerer? Anonymkode: 80d51...81a Er du infp? Hva mener du med ikke for utålmodige nybegynnere? Tror jeg er denne og er nyskjerrig. Trenger noen tålmodig ja, men dette får det til å høres ille ut 😂 Anonymkode: e27ce...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå