AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #21 Skrevet 31. januar 2024 det heter sjette, ikke chatte. Anonymkode: b26ea...f31
lillevill Skrevet 1. februar 2024 #22 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 22.32): Men om man sitter og skriver, konstant, frem og tilbake med noen en halvtime til time så sier man vel fra dersom man stikker på butikken , liksom? Anonymkode: 2be46...54b Du kan jo det. Men for de som er voksne og har barn og jobb og mange forpliktelser, så blir det litt mye mas å være "forpliktet" til å si ifra til hver eneste fremmed man sier hei til, om at nå skal jeg bare på do eller nå må jeg bare gi mat til poden her, eller tømme bosset. Jeg hadde faktisk tenkt at vedkommende jeg skrev med er litt "rar" om hen sier ifra om at de skal på butikken men er tilbake om 30 min. Jeg sitter jo vitterlig ikke å venter, jeg har da et liv, og hadde nok ikke merket en pause på 30 min uansett. 1
lillevill Skrevet 1. februar 2024 #23 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke noe galt med noen av dere, og det finnes ingen regler, men dette er noe som kan gjøre det vanskelig i både forhold og vennskap. Fint å finne noen som ser på det på samme måten da. Altså om man er utålmodig av natur og vil ha svar med en gang, så sitter man kanskje også selv parat i en chat om man har noe gående. Da vil man jo gjerne ha en som er like utålmodig selv og vil ha svar asap. Kanskje noen som ikke har så mye som skjer på kvelden eller i helgen, da evt. Er man treg og travel så passer det vel å finne en person som også er det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå