AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #21 Skrevet 31. januar 2024 'Hei ex, jeg ønsker at barnebidraget skal gå gjennom NAV. På den måten vil de fastsette rettferdig bidrag basert på både min og din inntekt. Får jeg f.eks. hlyere lønn vil bidraget gå ned. Det er en trygghet for oss begge, ikke minst for barnet. ' Anbefales fra ei som prøvde privat avtale, og før første private avdrag skulle betales kom meldingen om at han 'måtte utsette bidraget pga uforutsette utgifter'. Ikke vær som meg og gå i fella. Alt har gått gjennom NAV i mange år og fungerer strålende. Rart hvordan han ikke har uforutsette utgifter når han vet det kan bli lønnstrekk gitt! Forbered deg også på å bli anklaget for å kun være interessert i penger. Anonymkode: e7104...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #22 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): 'Hei ex, jeg ønsker at barnebidraget skal gå gjennom NAV. På den måten vil de fastsette rettferdig bidrag basert på både min og din inntekt. Får jeg f.eks. hlyere lønn vil bidraget gå ned. Det er en trygghet for oss begge, ikke minst for barnet. ' Anbefales fra ei som prøvde privat avtale, og før første private avdrag skulle betales kom meldingen om at han 'måtte utsette bidraget pga uforutsette utgifter'. Ikke vær som meg og gå i fella. Alt har gått gjennom NAV i mange år og fungerer strålende. Rart hvordan han ikke har uforutsette utgifter når han vet det kan bli lønnstrekk gitt! Forbered deg også på å bli anklaget for å kun være interessert i penger. Anonymkode: e7104...bf0 Den kan han jo i så fall få rett tilbake. Anonymkode: 337f4...42a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #23 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 'Hei ex, jeg ønsker at barnebidraget skal gå gjennom NAV. På den måten vil de fastsette rettferdig bidrag basert på både min og din inntekt. Får jeg f.eks. hlyere lønn vil bidraget gå ned. Det er en trygghet for oss begge, ikke minst for barnet. ' Anbefales fra ei som prøvde privat avtale, og før første private avdrag skulle betales kom meldingen om at han 'måtte utsette bidraget pga uforutsette utgifter'. Ikke vær som meg og gå i fella. Alt har gått gjennom NAV i mange år og fungerer strålende. Rart hvordan han ikke har uforutsette utgifter når han vet det kan bli lønnstrekk gitt! Forbered deg også på å bli anklaget for å kun være interessert i penger. Anonymkode: e7104...bf0 Takk 👍 Jeg hører ofte at jeg bare er ute etter penger… han tror at barn er gratis nemlig 😂 Anonymkode: 68d2f...124
Tone83 Skrevet 1. februar 2024 #24 Skrevet 1. februar 2024 On 1/31/2024 at 5:38 PM, Blåtrå said: Hvorfor hjelpe en som ikke har samvær og har nektet å betale? Hadde ikke gjort det jeg heller, men hvis hun absolutt vil.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #25 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 11.12): Takk for svar. Jeg skjønner at det ikke er så lurt… Så da dropper jeg det. Ville hjelpe han i en vanskelig situasjon, men det er vel for naivt av meg. Anonymkode: 68d2f...124 Støtter deg 100%. Forstår at du vil hjelpe barnets far, samtidig må du jo tenke på barnet og deg selv. Det er fort gjort å bli den tapende part bare fordi en velger å være "snill". Anonymkode: 24e2b...0b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå