Gå til innhold

søke opp telefonnummer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har søkt på gulesider.no og eniro.no. Men ikke fått treff. Andre steder jeg kan søke?

Og hvor i landet er telefonnummer som begynner på 61xxxxxx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske at de på Ski har nummer som starter på 63, så jeg tror nok ditt nummer kommer fra et sted ikke så langt unna Follo-distriktet.

Fasttelefonnumre som ikke gir treff når man søker på dem, er som oftest til bedrifter som kun har registrert sentralbordnummeret sitt, dette gjør de for å sikre at de fleste samtaler siles der før de kommer til kundebehandlere e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å bytte ut ett og ett siffer bakfra med 0-er så får du i alle fall en viss peiling på hvor nummeret er i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Forsøk å bytte ut ett og ett siffer bakfra med 0-er så får du i alle fall en viss peiling på hvor nummeret er i fra.

Ja, det var nettopp det jeg prøvde, men fikk ikke opp noe treff samme hvor mange 0-er jeg la til..

Oppland sier du? Hmm, kjenner ingen der, så da tipper jeg det ikke var viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Gudbrandsdalen har f.eks. 612, men Follo kan ha 611, om jeg ikke husker helt feil.

Toten, Land og Gjøvik-området har 611 og Hadeland 613.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å Google nummeret da?

Mange bedrifter osv. har jo telefonnr. liggende på nettsider, i blandt også direktenr. til ansatte så det hender man finner noe da selv om det ikke står i telefonkatalogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på de fire første sifra i nummeret, så bør du klare å finne ut ca hvilken kommune det hører til.

Telenors ADSL-nummer i Hedmark og Oppland begynner for øvrig også på 61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...