Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Har søkt på gulesider.no og eniro.no. Men ikke fått treff. Andre steder jeg kan søke? Og hvor i landet er telefonnummer som begynner på 61xxxxxx?
Dagoberta Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Mener å huske at de på Ski har nummer som starter på 63, så jeg tror nok ditt nummer kommer fra et sted ikke så langt unna Follo-distriktet. Fasttelefonnumre som ikke gir treff når man søker på dem, er som oftest til bedrifter som kun har registrert sentralbordnummeret sitt, dette gjør de for å sikre at de fleste samtaler siles der før de kommer til kundebehandlere e.l.
Grooo Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Forsøk å bytte ut ett og ett siffer bakfra med 0-er så får du i alle fall en viss peiling på hvor nummeret er i fra.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Forsøk å bytte ut ett og ett siffer bakfra med 0-er så får du i alle fall en viss peiling på hvor nummeret er i fra. ← Ja, det var nettopp det jeg prøvde, men fikk ikke opp noe treff samme hvor mange 0-er jeg la til.. Oppland sier du? Hmm, kjenner ingen der, så da tipper jeg det ikke var viktig.
Lealaus Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Gudbrandsdalen har f.eks. 612, men Follo kan ha 611, om jeg ikke husker helt feil.
Gjest Madeline Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Gudbrandsdalen har f.eks. 612, men Follo kan ha 611, om jeg ikke husker helt feil. ← Toten, Land og Gjøvik-området har 611 og Hadeland 613.
Grooo Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Prøvd å Google nummeret da? Mange bedrifter osv. har jo telefonnr. liggende på nettsider, i blandt også direktenr. til ansatte så det hender man finner noe da selv om det ikke står i telefonkatalogen
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Søk på de fire første sifra i nummeret, så bør du klare å finne ut ca hvilken kommune det hører til. Telenors ADSL-nummer i Hedmark og Oppland begynner for øvrig også på 61.
monikabrx Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 Nettsnok. der finner du ut litt av hvert, inkl. telf. nr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå