Gå til innhold

Snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som opplever av Snapchat er veldig lite brukervennlig for tiden? Jeg følger diverse «influensere» på snap og titter innom storyen deres i blant. Men føler at det hopper fram og tilbake i tid? Er det noe jeg kan gjøre?
Som når jeg har sett ferdig en story, så starter den fra starten selv om det er lagt ut noe nytt (gjerne fra flere dager siden). Hvis det er forståelig?
En annen irriterende ting er reklamen i annenhver snap! 

Anonymkode: 01529...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bugs i snapchat som trolig gjør at storyen hopper tilbake til "start".

Reklamen kommer vi aldri til å bli kvitt. Appen er gratis å bruke, derav må den var stappet med reklame som alle andre. Husk at du er med på å betale snapstars/influencernes ekstreme lønninger når du ser på storyen dems. Så tenk litt på hvem du følger og derav støtter opp under med en god sabla lønn.

Enn så lenge finnes det smutthull for å unngå reklamen imellom storyen til snapstars, men snapchat kommer nok til å få tettet disse hullene snart. 

Anonymkode: 18649...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er bugs i snapchat som trolig gjør at storyen hopper tilbake til "start".

Reklamen kommer vi aldri til å bli kvitt. Appen er gratis å bruke, derav må den var stappet med reklame som alle andre. Husk at du er med på å betale snapstars/influencernes ekstreme lønninger når du ser på storyen dems. Så tenk litt på hvem du følger og derav støtter opp under med en god sabla lønn.

Enn så lenge finnes det smutthull for å unngå reklamen imellom storyen til snapstars, men snapchat kommer nok til å få tettet disse hullene snart. 

Anonymkode: 18649...33a

Bugs? Er dette noe alle har eller tilfeldige som meg? 
 

Synes snap har tapt seg veldig i det siste. Irriterer meg over at alle forslagene på venner også, som jeg ikke klarer fjerne. 
 

 

Anonymkode: 01529...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...