aline Skrevet 1. februar 2006 #41 Skrevet 1. februar 2006 Her var det en del kristne, kjedelige tregiser med barndomstraumer med alkoholiserte foreldre og derfor er overmåteholdne i dag selv. ← Den kommentaren har jeg ventet på. Du har tydeligvis ikke lest tråden og svarene skikkelig. Kanskje ikke i det hele tatt, om du tenker etter. Jaja, deg om det. ← klart man må være kristen, kjedelig og treg, har barndomstraumer og alkoholiserte foreldre dersom man ikke MÅ drekka seg full i helgene, dersom man setter pris på å kunne treffe vennene sine edrue og faktisk gjøre annet en å gå på party når man skal ha det gøy. ærlig talt, ingen VELGER da å ikke være dritings? vet du, jeg var hjemme og koset meg en helg for litt siden. plutselig var det noe voldsomt til prating og roping utenfor hos meg. jeg gikk til vinduet, der stod det fire gutter/mannfolk. en satt på huk og ventet på å kaste opp, en stod oppreist og bøyde seg plutselig fremover og spøy som en gris, de to andre stod å hylflirte over kompissene som var så fulle at de nesten ikke klarte å stå, og at de spøy og var dårlige. så spøy de syke fra seg, før de gikk på byen..... de hadde det sikkert dritfestlig! og jeg er skikkelig lei meg for at jeg ikke var på byen og ble sjekka opp av en av dem som stod der å spøy ned fortauet, skikkelig synd gitt! så morro det hadde vært. nei, alle har sine tanker om hva som er gøy.
Shagya Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #42 Skrevet 1. februar 2006 klart man må være kristen, kjedelig og treg, har barndomstraumer og alkoholiserte foreldre dersom man ikke MÅ drekka seg full i helgene, dersom man setter pris på å kunne treffe vennene sine edrue og faktisk gjøre annet en å gå på party når man skal ha det gøy. ærlig talt, ingen VELGER da å ikke være dritings? vet du, jeg var hjemme og koset meg en helg for litt siden. plutselig var det noe voldsomt til prating og roping utenfor hos meg. jeg gikk til vinduet, der stod det fire gutter/mannfolk. en satt på huk og ventet på å kaste opp, en stod oppreist og bøyde seg plutselig fremover og spøy som en gris, de to andre stod å hylflirte over kompissene som var så fulle at de nesten ikke klarte å stå, og at de spøy og var dårlige. så spøy de syke fra seg, før de gikk på byen..... de hadde det sikkert dritfestlig! og jeg er skikkelig lei meg for at jeg ikke var på byen og ble sjekka opp av en av dem som stod der å spøy ned fortauet, skikkelig synd gitt! så morro det hadde vært. nei, alle har sine tanker om hva som er gøy. ← En ganske nøyaktig beskrivelse av hvordan mange ofte ender opp, ja.
TNode Skrevet 1. februar 2006 #43 Skrevet 1. februar 2006 Ja, må nok innrømme at jeg er en skikkelig partyløve selvom jeg har runda (såvidt) 30. Og da går det stort sett i puber med en laidback atmosfære. Synes det er greit å koble av sammen med gutta og prate om alt og ingenting mens vi hører på 80 talls musikk
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #44 Skrevet 1. februar 2006 Ja, må nok innrømme at jeg er en skikkelig partyløve selvom jeg har runda (såvidt) 30. Og da går det stort sett i puber med en laidback atmosfære. Synes det er greit å koble av sammen med gutta og prate om alt og ingenting mens vi hører på 80 talls musikk ← Nja, det blir vel litt kikking og flørting med damene og kan jeg tenke meg.
TNode Skrevet 1. februar 2006 #45 Skrevet 1. februar 2006 Nja, det blir vel litt kikking og flørting med damene og kan jeg tenke meg. ← *humre* Jeg er da mann må vite
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2006 #46 Skrevet 1. februar 2006 Jeg har vært en skikkelig partyløve, men med alderen (og barn) har det nok roet seg betraktelig. Tidligere kunne jeg gå på byen både fredag og lørdag, og enkelte ganger midt i uka også. Jeg sier nok ikke nei takk til en fest eller tur på byen i dag, men trenger flere dager på å komme meg etterpå Forøvrig så er det i grunnen mye koseligere å samles hjemme hos venner og spise god mat og drikke god vin, men det er også litt deilig å kunne komme seg ut for å ta et glass vin på en pub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå