AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Hvilket hotell anbefales som er sentralt å nærme turistattraksjoner eller evt Disneyland, har lyst til å bli litt mer selvstendig å føle jeg kan reise alene. Eller er det noen andre destinasjoner som er bedre å prøve seg på for første gang? Anonymkode: ba5b5...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Vil ikke anbefale Paris nå, for hotellene og andre overnattingplasser blir dyrere akkurat i år pga Sommer OL. Hadde villet reist til en annen plass 🙂 Anonymkode: 3ff68...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Hva med London, Krakow eller Praha 🙂 Anonymkode: 3ff68...2dc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Disneyland, tenker du Disneyland Paris? Hvis du skal dit, anbefaler jeg å bo på Disney-hotell. 👍🏻🎉 Anonymkode: d7dca...118
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Disneyland, tenker du Disneyland Paris? Hvis du skal dit, anbefaler jeg å bo på Disney-hotell. 👍🏻🎉 Anonymkode: d7dca...118 Rådyrt😬 Jeg pleier å bo i Val d'Europe, som er kun et kort t-banestopp fra Disneyland. I Val d'Europe ligger La Vallée Village; en liten "outlet-småby" med designbutikker og koselige spisesteder. Tar kun 10 minutter med høyhastighetstog fra CDG (flyplassen) til Disneyland, så det null stress å komme seg dit. Det er også fantastisk å bo i Versailles, og hotellprisene der er mer gunstige enn i Paris sentrum. Slottet og slottshagen er virkelig verdt et (eller to) besøk, og ellers er Versailles en kjempefin "bydel". Tar lengre tid til og fra CDG, men er lett å finne frem til. Anonymkode: 7fa27...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 5.39): Hvilket hotell anbefales som er sentralt å nærme turistattraksjoner eller evt Disneyland, Det finnes ikke et hotell som dekker dette. Paris er gedigent og severdighetene er spredt, har aldri gått så mye i en ferie som den uken i Paris. Vi leide etterhvert elsparkesykler for å få komme oss bort til alt, men de er jo dessverre fjernet nå. Anonymkode: 66bbb...992
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes ikke et hotell som dekker dette. Paris er gedigent og severdighetene er spredt, har aldri gått så mye i en ferie som den uken i Paris. Vi leide etterhvert elsparkesykler for å få komme oss bort til alt, men de er jo dessverre fjernet nå. Anonymkode: 66bbb...992 Takk og pris for at Paris tok til vettet og fjernet elsparkesyklene, så kan det endelig friste å dra dit igjen. Anonymkode: cf241...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Rådyrt😬 Jeg pleier å bo i Val d'Europe, som er kun et kort t-banestopp fra Disneyland. I Val d'Europe ligger La Vallée Village; en liten "outlet-småby" med designbutikker og koselige spisesteder. Tar kun 10 minutter med høyhastighetstog fra CDG (flyplassen) til Disneyland, så det null stress å komme seg dit. Det er også fantastisk å bo i Versailles, og hotellprisene der er mer gunstige enn i Paris sentrum. Slottet og slottshagen er virkelig verdt et (eller to) besøk, og ellers er Versailles en kjempefin "bydel". Tar lengre tid til og fra CDG, men er lett å finne frem til. Anonymkode: 7fa27...cc2 Det går an å finne gode pakkedealer. Dessuten får man fordeler som Extra Magic time. Vi var i Disney Paris midt under en hetebølge (35 grader++), og da var det gull å ta shuttlebus i fem minutter for å tilbringe et par timer i aircon midt på dagen når det var som varmest. Anonymkode: d7dca...118
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk og pris for at Paris tok til vettet og fjernet elsparkesyklene, så kan det endelig friste å dra dit igjen. Anonymkode: cf241...ae6 Ja! Det var jo farlig å bevege seg utendørs! Anonymkode: d7dca...118
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja! Det var jo farlig å bevege seg utendørs! Anonymkode: d7dca...118 Litt som i norske storbyer fortsatt, dessverre. Får håpe vi også kommer på bedre tanker. Jeg har alltid vært glad i Paris, så mye å se at jeg fint kunne reist dit flere ganger i året. Har også storkost meg i Disneyland mutters alene. Og vært veldig glad for at jeg ikke har barn på slep. 😅 Anonymkode: cf241...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 Jeg vil også anbefale å bo i Val d'Europe, de har gode og billigere hotell. Og så bo noen dager i sentrum og se Eiffeltårnet mm. Det er enkelt å ta seg fram med metro. I Asterix parken har de også noen gode berg og dalbaner. Anonymkode: 0fb87...244
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk og pris for at Paris tok til vettet og fjernet elsparkesyklene, så kan det endelig friste å dra dit igjen. Anonymkode: cf241...ae6 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja! Det var jo farlig å bevege seg utendørs! Anonymkode: d7dca...118 Da var jeg der på et helt annet tidspunkt enn dere, for vi reagerte på hvor ryddig og organiserte de var. Ingen kaos, eller sykler som lå slengt. Kun parkert skikkelig innenfor rutene sine pga. at de var låst til geolokasjon. Husker de vi kommenterte til hverandre at dette var helt fantastisk og hvis de hadde vært like strenge på dette i Norge hadde det jo ikke blitt noe bråk rundt de 🤪 Så ser vi var der på et enormt heldig tidspunkt. Anonymkode: 66bbb...992
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da var jeg der på et helt annet tidspunkt enn dere, for vi reagerte på hvor ryddig og organiserte de var. Ingen kaos, eller sykler som lå slengt. Kun parkert skikkelig innenfor rutene sine pga. at de var låst til geolokasjon. Husker de vi kommenterte til hverandre at dette var helt fantastisk og hvis de hadde vært like strenge på dette i Norge hadde det jo ikke blitt noe bråk rundt de 🤪 Så ser vi var der på et enormt heldig tidspunkt. Anonymkode: 66bbb...992 Ja, dere var nok det. Vi ble nesten meid med av elsparkesykler i stor fart på fortauet. Anonymkode: d7dca...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå