AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #21 Skrevet 30. januar 2024 Vi sover alltid sammen fra dag 1. Babynest hadde jeg ikke turt nei. Baby sover bare ved siden av meg med egen dyne. Jeg putter min dyne mellom bena så jeg låser den der. Så ligger jeg på siden med ansiktet mot baby. Anonymkode: a515f...b91 1
PurpleTuliip Skrevet 30. januar 2024 #22 Skrevet 30. januar 2024 Jeg brukte en ekstra dyne og bbhugme til å støtte opp og sørge for at jeg lå stødig også ba samboer sjekke ståa hvert tiende min or so første gangene jeg samsov med baby. Hun eeelsket det og jeg nøt å endelig få sove litt. Vi sov sånn første ni mnd.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #23 Skrevet 30. januar 2024 Samsover også med min på 3 mnd, gjort fra dag 1 🥰 Hun ligger innerst, også ligger jeg inntil henne i dobbeltsenga, til hun sovner etter amming. Når hun sovner flytter jeg meg litt over mot andre delen av senga. Hun sover i egen sovepose. Er rett ved henne hele tiden, og det er så deilig ❤️ Anonymkode: a75bb...57a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #24 Skrevet 30. januar 2024 Nonish91 skrev (10 timer siden): Babyen min har sovet med meg fra første dag han ble født og han er 9 måneder idag. Har en god seng plass til meg og han. Legger store sofaputer på siden, merker med engang han våkner. Ja han sparker meg mye, men det er verdt det ❤️ plutselig så vokser dem og ikke skal sove ved deg mer. Alltid koselig p morningen når dem våkner og ruller seg til deg❤️ faren sover ikke i vår seng. Det blir så mye snakk om å ikke gjør han avhengig, avhengig av hva? Av den tryggheten at han sover nærme meg? Jeg våkna automatisk når jeg hadde han ved meg når han vr liten også. Er nok lettere for deg også ❤️ ville gjort det i starten så får du bare se. Du var aldri bekymret når du hadde han i sengen som nyfødt? Han blir jo så liten i sengen min. Og greia er forsatt at han vil ligge helt inntil, og da er man like langt. Eneste er at det nok er lettere å dra han til meg/legge han fra meg når han våkner/sovner da. Anonymkode: 119c2...a4f
Nonish91 Skrevet 30. januar 2024 #25 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du var aldri bekymret når du hadde han i sengen som nyfødt? Han blir jo så liten i sengen min. Og greia er forsatt at han vil ligge helt inntil, og da er man like langt. Eneste er at det nok er lettere å dra han til meg/legge han fra meg når han våkner/sovner da. Anonymkode: 119c2...a4f Første natten var jeg bekymret når jeg var på sykehuset, der er jo ikke senga så stor. Men er jo en følelse at man får når man sover med dem. Kun jeg og han sover i senga mi og den er 180X200. Så er jo greit også har jeg sofaputer rundt, nå har jeg ikke han helt tett inntil meg men det kan hende noen ganger han våkner ruller seg bort ved meg når han har sovnet så holder meg litt unna❤️
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #26 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle barn i verden har en pappa. Anonymkode: 20451...8b6 Mange i en nitrogenbeholder. Donor som det også kalles. Anonymkode: 7c2ad...524
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #27 Skrevet 30. januar 2024 Noen som har prøvd en sånn sidepute til baby? Jeg fikk tips om det fra en eldre generasjon. Baby ligger på siden med en kort og en lang side. Virker kjekt for samsoving hvis man er bekymret tenker jeg. Anonymkode: 119c2...a4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå