Gå til innhold

Overgriper til det motsatte er bevist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt inspirert fra diverse tråder så spør jeg ; er det virkelig slik i dag at alle blir mistenkt som overgriper til det motsatte er bevist? I såfall lever vi i en drittverden der vi ikke stoler på noen! 

En mann kan ikke vært alene med et barn bak en lukket død uten av overgrepsmistanker lurer? En tenåring kan ikke vært barnevakt for h*n kan være overgriper? Herregud sier jeg! Dette må være et KG-fenomen, min verden er hvertfall ikke slik. 

Hva tenker du? Hvor er vi på vei hvis vi ikke stoler på noen? 

Anonymkode: 94df1...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt inspirert fra diverse tråder så spør jeg ; er det virkelig slik i dag at alle blir mistenkt som overgriper til det motsatte er bevist? I såfall lever vi i en drittverden der vi ikke stoler på noen! 

En mann kan ikke vært alene med et barn bak en lukket død uten av overgrepsmistanker lurer? En tenåring kan ikke vært barnevakt for h*n kan være overgriper? Herregud sier jeg! Dette må være et KG-fenomen, min verden er hvertfall ikke slik. 

Hva tenker du? Hvor er vi på vei hvis vi ikke stoler på noen? 

Anonymkode: 94df1...1ff

Dette er KG. Befolkningen generelt er ikke så sprø. 

Anonymkode: 024d6...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at KG først og fremst er et kvinncel-forum, og dernest et incel-forum. Andelen normalt oppegående folk som lever ok liv, og som samtidig henger på Norges giftigste forum, vil jeg anslå til en plass mellom 5% og 10%. Og av de igjen er det sikkert halvparten som syns det er gøy å trolle alle idiotene. 

Anonymkode: 37123...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...