Neket Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar En venninne har påtatt seg å hekle denne her for meg, jeg teller meg til ca 50 ruter. Hvor mange nøster garn vil det ca gå? Fant oppskrift på pledd i drops med 35 ruter på 20x20 og der var det et kilo garn om det var ensfarget, men de rutene er kanskje mer kompakt på en måte? Tenkte å gå for Drops Karisma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men hvis du lager én rute, veier den, og ganger med 50, så vil du få svar på hvor mange gram du trenger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar De er nok ganske kompakte de rutene som du har på den ponchoen du vil ha også, ref dette bildet. Fant en noooe liknende oppskrift, men med bare 30 squares. Kanskje du faktisk må regne med tilsvarende som på den du har funnet? https://eyeloveknots.com/2021/09/granny-poncho-crochet-pattern-review.html Uttrykket du ønsker har jo mye å si også. Jeg klarer ikke å se hvilken tykkelse på garn osv i alle fall 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Søk litt på drops, de har oppskrift på mange ponchoer og sikkert en eller to med samme garntykkelse, slik at du kan beregene garnmengde. Anonymkode: 717d9...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 1. februar Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar Takk for svar. Hadde ikke tid til dette, så jeg bestilte sånn 27 nøster 😆 Går vel en del til frynsene også?! Produksjonen er i gang i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå