Gå til innhold

Camp Kulinaris 2024


Mollebolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til å se Gunilla eksplodere og AnneMa gjøre som AnneMa vil. To tomme personligheter, men god underholdning når det kommer til personlig egoisme.

Og Skrellex er alltid morsom.

Ellers var det ganske kjedelig cast.

Endret av Me for life
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skuffa, tydelig at de mangler «kjendiser» å fylle disse programmene med :( 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er noen gode kokker her. Det er jo det som er gøy. Uinteressante mennesker som ikke kan lage mat, er ikke underholdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens skrev (3 timer siden):

Håper det er noen gode kokker her. Det er jo det som er gøy. Uinteressante mennesker som ikke kan lage mat, er ikke underholdning.

Nei, det er bare ødeleggende og uinteressant. Orker ikke at CK skal ende opp som et realityprogram for realityprogrammets skyld, og ikke matlagingsreality. Kjekt om noe bare kan være litt genuint og skikkelig. Greit med noen "håpløse" deltakere, men de bør ønske å gjøre en innsats synes jeg. 

Jeg synes AnneMa er (var) gøy nok som karakter, men hun er vel strengt tatt der for eksponering/penger for eks. 

Om de caster for drama og "action" er nok mine Camp Kulinaris dager over.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker programmet veldig godt , men kjenner jeg er litt spent på denne runden med disse deltagerne … Når sendes dette? Noen som vet ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...