Gå til innhold

Fotograf ved salg av bolig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før visning skal selvsagt boligen skinne. Men hva med når fotografen kommer? 
vil det synes på bildene hvis jeg ikke har vasket gulv og vinduer fx? 
det er så latterlig mye å gjøre og kjenner at jeg snart går i bakken. 
fotografen kommer om noen dager og har mer enn nok med å bare style og rydde 😳

hjelp…

Anonymkode: 52c2b...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stappet alle mine ting i skap og bod når fotografen kom, og så vasket jeg og stylet. Gjorde det samme på visning, men da plasserte jeg ting i esker og plasserte fint i boden og bilen. Passet på at det var ganske tomt i skap og skuffer på visningen. 

Anonymkode: a639b...f88

Skrevet

Selvfølgelig bør du vaske før bildene blir tatt. Det er ikke noe særlig hvis det er støvete på gulv og andre flater på bildene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Prioriter områdene som skal avbildes. Vinduer og gulv i lyse rom, skinnende bad osv.

Vi døgnet vel nesten før han kom.

• Liker 1
Skrevet

Sendes ikke bildene til redigering? Mener å erindre at fotografen sa det til meg sist jeg solgte. han tok bildene, sendte de et eller annet sted i utlandet til redigering, tilbake neste dag og oversendt meg. 

Jeg vasket litt, men ellers bare flyttet han rundt på ting og ordnet det slik han ville ha det.

Anonymkode: ffd7f...81a

• Liker 1
Skrevet

Støv og fett på gulv blir fort synlig, spesielt på bilder som tas mot lyset. Skitne vinduer kan se greit i dagslys hvis utsikten er "lys". Skal du ta skumringsbilder er det bare å finne frem pusseskinnet. Sjekk også støv på hylle o.l. Det blir ofte synlig på overflater som er blanke eller halvblanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...