AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Jeg er heldig og har en del venninner jeg treffer for en kaffe av og til. Hos et par av dem havner vi alltid ved kjøkkenbordet, og det er så trivelig å sitte der og skravle i timesvis. Hos meg havner vi alltid i sofakroken fordi den er finest. Hva er det som avgjør hvor dere blir sittende når dere har en venn som stikker innom? Er det noen do's and don'ts interiørmessig som jeg ikke har fått med meg? Jeg vet vel ikke hva jeg lurer på, egentlig. Jeg vil bare endre noe, men vet ikke hva;) Anonymkode: f391e...82e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #2 Skrevet 29. januar 2024 Gode spisestoler og godt lys kanskje? Eller. Mulighet til å dempe lyset Anonymkode: e21a2...021
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Skal dere bli sittende rundt spisebordet må du i hvert fall ha gode, behagelige spisestoler. Og som den over nevner, et lys som kan dimmes sånn at dere får en koselig stemning. Det sagt, så har jeg dette, men likevel synes jeg det er bedre å sette seg inn i sofaer etter at vi har spist. Unntaket er om vi bare skal sitte kortere tid, og så ut på noe. Anonymkode: b0706...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Jeg liker best å sitte på ordentlige stoler, så hos meg sitter vi nesten alltid på kjøkkenet. Jeg tror man blir sittende der verten foretrekker, uavhengig av interiør. Anonymkode: 71a74...7b1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Hei. Ts her. Jeg har gjort noen endringer. For det første snudde jeg bordet motsatt vei, og så kjøpte jeg lite toseters sofa på finn, i steden for den harde benken vi har hatt der. Det er ikke en spisestuesofa, bare en vanlig, litt hard sofa. I tillegg har jeg faktisk bestilt nytt gulvteppe og kjøpt et par nye planter. Men det ble altså så fint! Lunt og koselig, og jeg har sittet mye i sofaen der og kosa meg både med kaffe og bok Men e n ting ønsker jeg meg råd av dere til. Hvilken duk eller løper passer til dette teppet?😁 Anonymkode: f391e...82e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men e n ting ønsker jeg meg råd av dere til. Hvilken duk eller løper passer til dette teppet?😁 Anonymkode: f391e...82e Hva med en nøytral linduk? Jeg er glad i Georg Jensen, men det finnes mange andre rimeligere versjoner der ute. Kjøp PLAIN duk, light oak fra Georg Jensen Damask (illumsbolighus.no) Anonymkode: 2f517...3f0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Jeg ville også gått for noe ensfarget, på grunn av teppet. Du kan velge forskjellige farger, med utgangspunkt i fargene i teppet. Eller du kan bare ha et stort trefat som du kan pynte med en plante på, noen lysestaker eller lykter, og lignende. Anonymkode: b0706...cb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå