Gå til innhold

La frivillig barnløse få sitt eget underforum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kun likesinnede har adgang. Av en eller annen grunn lager de ikke en støttegruppe eller forening. De takler ikke å høre meninger til folk som har valgt en annen retning (les: barn), og blir opprørske hvis foreldre våger seg inn i en tråd som er forbeholdt de barnløse. For de demokratiske spillereglene telles ikke i de trådene. I et eget underforum kan de opprettholde ekkokamrene sine der ingen motstemmer er velkomne. Der kan de i fred diskutere bikkja si, at de kan sove til 14 hver helg, dytte i seg toro, slippe å skifte bleie (men frivillig velger de å håndtere hundebæsj hele hundens levealder), hvor digg det er å slippe barnesanger og barnetv, at de kan reise hvor de vil (foreldre kan nemlig bare reise til en bitteliten del av verden), og for å ikke snakke om hvor digg det er å kun tenke på seg selv! 24/7! Gi de frivillig barnløse denne muligheten, Kvinneguiden! 

Anonymkode: 3d4c4...16c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Der kun likesinnede har adgang. Av en eller annen grunn lager de ikke en støttegruppe eller forening. De takler ikke å høre meninger til folk som har valgt en annen retning (les: barn), og blir opprørske hvis foreldre våger seg inn i en tråd som er forbeholdt de barnløse. For de demokratiske spillereglene telles ikke i de trådene. I et eget underforum kan de opprettholde ekkokamrene sine der ingen motstemmer er velkomne. Der kan de i fred diskutere bikkja si, at de kan sove til 14 hver helg, dytte i seg toro, slippe å skifte bleie (men frivillig velger de å håndtere hundebæsj hele hundens levealder), hvor digg det er å slippe barnesanger og barnetv, at de kan reise hvor de vil (foreldre kan nemlig bare reise til en bitteliten del av verden), og for å ikke snakke om hvor digg det er å kun tenke på seg selv! 24/7! Gi de frivillig barnløse denne muligheten, Kvinneguiden! 

Jeg har barn og hvis dette er kriteriene, så blir jeg med i klubben! Elsker bikkja mi og dra meg til langt på dag. Du får lage en tråd og dele med oss. 

Anonymkode: 2add0...af4

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har barn og hvis dette er kriteriene, så blir jeg med i klubben! Elsker bikkja mi og dra meg til langt på dag. Du får lage en tråd og dele med oss. 

Du er garantert ikke velkommen ettersom du har barn. De takler ikke at folk med barn går inn i trådene deres. Men du kan sikkert finne likesinnede i kjæledyrgruppa. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er garantert ikke velkommen ettersom du har barn. De takler ikke at folk med barn går inn i trådene deres. Men du kan sikkert finne likesinnede i kjæledyrgruppa. 

Hjelper ikke at jeg reiser hvor jeg vil og syns det er digg uten barnesanger? Følte hele innlegget var ment for meg. Synd det er så selektivt at man skal finne likesinnede i å ha barn eller ikke. Jeg finner ikke likesinnede i de som har barn, bare fordi de har valgt å bli foreldre :) 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en god ide ut jeg uten å vær frekk

Anonymkode: 2d773...d53

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelper ikke at jeg reiser hvor jeg vil og syns det er digg uten barnesanger? Følte hele innlegget var ment for meg. Synd det er så selektivt at man skal finne likesinnede i å ha barn eller ikke. Jeg finner ikke likesinnede i de som har barn, bare fordi de har valgt å bli foreldre :) 

Så bli med å stem på å få dette underforumet da.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal man skryte av å ha fri fra barn? Skal jeg skryte av at jeg slipper å jobbe? Dem liker å skryte av bikkja og mannen sin. Men blir krenka og sur  hvis vi skryter om barna våres som betyr mer enn alt annet på jord 😳 i det sosiale samspill er det ikke mye rettferdighet så hadde vært veldig bra med et eget underforum🙏 så slepper dem som har barn på barneforumet få slike kommentarer hele tiden🤢

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er veldig tabubelagt å angre på de ungene du fikk,TS-  og det lyser anger av innlegget ditt.

Anonymkode: 35c54...2e6

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er veldig tabubelagt å angre på de ungene du fikk,TS-  og det lyser anger av innlegget ditt.

Slike som deg som manipulerer og gaslighter og rett og slett bare skal være ond gjør at jeg utvikler fordommer mot dem fleste barnløse og bare antar t dem er bitter og sur hele tiden og synes synd på alle barnløse. Og det er ikke bra!  Er det så rart? Du er med på å lage det bildet.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dem fleste angrer ikke på ungene sine. Som mor selv ser jeg ikke hvordan det er muligt uansett hvordan dem er. er noen veldig få som har slike egenskaper. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er veldig tabulagt og angre på at du aldri fikk unger. Stakkars deg.🙄

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike som deg som manipulerer og gaslighter og rett og slett bare skal være ond gjør at jeg utvikler fordommer mot dem fleste barnløse og bare antar t dem er bitter og sur hele tiden og synes synd på alle barnløse. Og det er ikke bra!  Er det så rart? Du er med på å lage det bildet.

Du/dere maler ikke opp et spesielt sjarmerende bilde av "team barn" heller ;) 

Jeg kjenner meg ikke igjen i at de barnløse blir opprørske når folk med barn entrer en tråd, men jeg har jo selvsagt ikke lest alle tråder på KG heller da.

Men dersom du har følt deg angrepet i en slik tråd, så tenker jeg det kan ha noe med tone og fordommer å gjøre. Ikke bare at man har barn.

• Liker 12
  • Nyttig 15
Skrevet

Jeg støtter overskriften. Mitt barn og hennes samboer kommer ikke til å få egne barn. Det er flere grunner til dette, jeg støtter dem. De er frivillige barnløse. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å skyld på andre for din egen bitterhet og egne fordommer.

Anonymkode: 3d206...eb3

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Cuntzilla skrev (2 minutter siden):

Du/dere maler ikke opp et spesielt sjarmerende bilde av "team barn" heller ;) 

Jeg kjenner meg ikke igjen i at de barnløse blir opprørske når folk med barn entrer en tråd, men jeg har jo selvsagt ikke lest alle tråder på KG heller da.

Men dersom du har følt deg angrepet i en slik tråd, så tenker jeg det kan ha noe med tone og fordommer å gjøre. Ikke bare at man har barn.

Vel. Da får du ta å søke opp frivillig barnløskvinneguiden  på google så får du se selv du som ikke har lest så mye. Er mangen tråder barnløse har startet der dem uttrykker hvor fælt det er når dem med barn skryter av barna sine også skryter dem selv av bikkja og mannen. Hallo!? 😉 Enjoy

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er veldig tabulagt og angre på at du aldri fikk unger. Stakkars deg.🙄

Du må gjerne tro det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slutt å skyld på andre for din egen bitterhet og egne fordommer.

Anonymkode: 3d206...eb

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må gjerne tro det.

Dette skrev hun Det er veldig tabubelagt å angre på de ungene du fikk,TS-  og det lyser anger av innlegget ditt.. så da svarte jeg dette😉🙏

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det høres ut som du har større problem enn de. 

Anonymkode: 26784...ce6

Det tviler jeg sterkt på. Jeg klarer nemlig å ignorere innlegg som dukker opp i tråder som er off topic. F.eks i tråder der noen med barn lufter et problem, og så dukker det opp en barnløs "slike tråder gjør meg såååå glad for at jeg er barnløs". Mens mange barnløse klikker når en forelder skriver noe i trådene deres, som f.eks her: 

det at de blir så fornærmet, og føler at foreldre er respektløse som skriver noe der kan tyde på mye , men jeg skal ikke legge frem noen hypoteser her.

Jeg synes det er rart at de ikke takler noen motsvar, men slik er det i ekkokamre. De glemmer at dette er diskusjonsforum. Og at alle som vil kan delta i debatten så lenge man er høflige. I den tråden jeg linket til er det ikke foreldre som er uhøflige, men det er flere barnløse som kaller foreldre for dumme, med dårlig leseforståelse og refleksjonsevne. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...