AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Skrevet 28. januar 2024 Er en jente i starten av 20 årene som har lagt merke til at det er flere ganger at folk tror jeg har ligget med flest når vi har drikkeleker der folk skal peke på den de tror har ligget med flest. Er jo bare en drikkelek så er ikke noe seriøst. Kan jo ha noe å gjøre med at folk enklere velger meg framfor noen de kjenner fordi det oppfattes som mer «frekt» og at de gjerne vet ca hvor mange sine nærmeste venner har ligget med. Om de vet at det er f.eks 1-3 så er det kanskje ikke rart de tenker jeg har ligget med flere enn det. Jeg har ikke ligget med mange i det hele tatt så syns det bare er litt gøy men vet ikke hvordan jeg skal ta det.. Hva er det som gjør at dere tenker noen har ligget med mange? Skal jeg ta det som et «kompliment»? Syns ikke det er et kompliment at noen tror jeg er «lett på tråden» akkurat.. Anonymkode: cb580...9a9
Fighter83 Skrevet 28. januar 2024 #2 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er en jente i starten av 20 årene som har lagt merke til at det er flere ganger at folk tror jeg har ligget med flest når vi har drikkeleker der folk skal peke på den de tror har ligget med flest. Er jo bare en drikkelek så er ikke noe seriøst. Kan jo ha noe å gjøre med at folk enklere velger meg framfor noen de kjenner fordi det oppfattes som mer «frekt» og at de gjerne vet ca hvor mange sine nærmeste venner har ligget med. Om de vet at det er f.eks 1-3 så er det kanskje ikke rart de tenker jeg har ligget med flere enn det. Jeg har ikke ligget med mange i det hele tatt så syns det bare er litt gøy men vet ikke hvordan jeg skal ta det.. Hva er det som gjør at dere tenker noen har ligget med mange? Skal jeg ta det som et «kompliment»? Syns ikke det er et kompliment at noen tror jeg er «lett på tråden» akkurat.. Anonymkode: cb580...9a9 Det virker som du har blitt "voksen" 😉 2
Einus Skrevet 28. januar 2024 #3 Skrevet 28. januar 2024 Stakkars deg jenta. Det komme mer og flere opplevelser i livet som kanskje er mye mer bekymringsfullt enn dette. Levd liv. Men det er nok slik at dere jenter i større grad opplever forskjellsbehandling i livet enn jevnaldrende gutter. Embrace life girl!! , 1
Helene Skrevet 28. januar 2024 #4 Skrevet 28. januar 2024 Kjenner meg igjen i det du forteller. Som ung lå jeg ikke med folk. Jeg hadde venner, vi festet sammen. Flere lå over hos meg, men jeg hadde ikke sex med disse personene. Jeg gav dem en seng. Vi var venner og jeg tok vare på dem. Til og med min mor kalte meg hore. Hun kjente meg ikke. Mine nærmeste venner kjente meg og visste hva jeg sto for. Lå aldri med fremmede. Men lot folk sove over hos meg. Tar vare på folk. Alle har et trygt rom hos meg. Dette innebærer ikke sex. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #5 Skrevet 28. januar 2024 Det er nok et kompliment. Du er enten noen som folk anser som attraktiv eller ei som tåler en støyt. Noen mennesker har også en seksuell energi som folk plukker opp. Anonymkode: 5886d...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #6 Skrevet 28. januar 2024 Einus skrev (18 minutter siden): Stakkars deg jenta. Det komme mer og flere opplevelser i livet som kanskje er mye mer bekymringsfullt enn dette. Levd liv. Men det er nok slik at dere jenter i større grad opplever forskjellsbehandling i livet enn jevnaldrende gutter. Embrace life girl!! , Sa aldri at det var synd på meg. Bare lurte på hvorfor folk tror det om meg. Hva har dette med forskjellsbehandling mellom kjønn og gjøre? Anonymkode: cb580...9a9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Skrevet 28. januar 2024 Kanskje tenker de du har mest draget i rommet? Det er i alle fall den eneste måten jeg ville tolket det som et kompliment på Anonymkode: 6bd20...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #8 Skrevet 28. januar 2024 Helene skrev (27 minutter siden): Kjenner meg igjen i det du forteller. Som ung lå jeg ikke med folk. Jeg hadde venner, vi festet sammen. Flere lå over hos meg, men jeg hadde ikke sex med disse personene. Jeg gav dem en seng. Vi var venner og jeg tok vare på dem. Til og med min mor kalte meg hore. Hun kjente meg ikke. Mine nærmeste venner kjente meg og visste hva jeg sto for. Lå aldri med fremmede. Men lot folk sove over hos meg. Tar vare på folk. Alle har et trygt rom hos meg. Dette innebærer ikke sex. Ja folk tror mye rart om andre kun fordi de f.eks fester mye. Har blitt kalt hore av gutter bare fordi jeg dro på byen noen helger på rad når jeg ikke engang hadde hatt sex. Folk får bare tenke det de vil egentlig, man får ikke gjort noe med det Anonymkode: cb580...9a9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #9 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje tenker de du har mest draget i rommet? Det er i alle fall den eneste måten jeg ville tolket det som et kompliment på Anonymkode: 6bd20...3ef Flørtet ikke med noen de gangene det har skjedd og snakker heller ikke mye om gutter/sex osv. Tror det handler at de ikke kjenner meg og som en annen skrev her at de tenker jeg «tåler en støyt». Er enklere å velge en man ikke kjenner så godt framfor venninna si som man vet har ligget med f.eks 20 stk. Anonymkode: cb580...9a9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #10 Skrevet 28. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Er en jente i starten av 20 årene som har lagt merke til at det er flere ganger at folk tror jeg har ligget med flest når vi har drikkeleker der folk skal peke på den de tror har ligget med flest. Er jo bare en drikkelek så er ikke noe seriøst. Kan jo ha noe å gjøre med at folk enklere velger meg framfor noen de kjenner fordi det oppfattes som mer «frekt» og at de gjerne vet ca hvor mange sine nærmeste venner har ligget med. Om de vet at det er f.eks 1-3 så er det kanskje ikke rart de tenker jeg har ligget med flere enn det. Jeg har ikke ligget med mange i det hele tatt så syns det bare er litt gøy men vet ikke hvordan jeg skal ta det.. Hva er det som gjør at dere tenker noen har ligget med mange? Skal jeg ta det som et «kompliment»? Syns ikke det er et kompliment at noen tror jeg er «lett på tråden» akkurat.. Anonymkode: cb580...9a9 Hallo, det er IKKE et kompliment ! Anonymkode: 474f9...34b
Helene Skrevet 28. januar 2024 #11 Skrevet 28. januar 2024 Jeg hadde venner som jeg tok vare på. Dette handlet ikke om sex eller ligge rundt. Mine nærmeste kjente meg. Dette var ikke mine foreldre.
Isambard Skrevet 28. januar 2024 #12 Skrevet 28. januar 2024 Du kan ta det som du vil, men det er vel best å velge å ta det som et kompliment? Hva er fordelen med å ta det som noe annet?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #13 Skrevet 28. januar 2024 3 minutter siden, Isambard said: Du kan ta det som du vil, men det er vel best å velge å ta det som et kompliment? Hva er fordelen med å ta det som noe annet? Dersom hun tar det som et kompliment vil hun forsterke forståelsen blant de rundt seg om at hun faktisk er et felleshøl. Anonymkode: 474f9...34b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #14 Skrevet 28. januar 2024 Det går så bra. Jeg opplever det samme, blir pekt på når det er spørsmål om ''Hvem tror du har hatt klamydia flest ganger?'', ''Hvem dummer seg ut mest?'' osv. Hev hodet og la folk tro det de vil. Kun du vet sannheten. Og det er alt du trenger å forholde deg til. Anonymkode: 25360...267 1
Isambard Skrevet 28. januar 2024 #15 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom hun tar det som et kompliment vil hun forsterke forståelsen blant de rundt seg om at hun faktisk er et felleshøl. Anonymkode: 474f9...34b Hun trenger ikke oppsøke vennene i ettertid og fortelle at hun tok det som et kompliment. Det handler bare om hva hun skal tenke om det selv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #16 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dersom hun tar det som et kompliment vil hun forsterke forståelsen blant de rundt seg om at hun faktisk er et felleshøl. Anonymkode: 474f9...34b Kommer jo ikke til å si «Åå så hyggelig å høre». Sist gang det skjedde sa hun som pekte på meg «kan det stemme?» og da sa jeg «nei er veldig sikker på at det ikke stemmer» Hadde aldri møtt hun som pekte på meg, men hun kjente de fleste andre der. Så kan skjønne at hun valgte meg, fordi det er lettere å velge en ukjent, og fordi hun kanskje vet at mange av vennene hennes kun har ligget med 1-3 Anonymkode: cb580...9a9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #17 Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dersom hun tar det som et kompliment vil hun forsterke forståelsen blant de rundt seg om at hun faktisk er et felleshøl. Anonymkode: 474f9...34b Er jo ikke sånn at «folk» tror det, men når man har drikkelek må man nesten peke på noen. Er jo snakk om at 1 person har pekt på meg når vi har hatt slike drikkeleker og det har skjedd 2-3 ganger. Kjenner man ikke personen er det jo umulig å vite. Men hadde jeg hatt den samme drikkeleken med mine nærmeste der spørsmålet «hvem tror du har ligget med færrest» hadde jeg fått den. Så det er det som blir så rart syns jeg.. men det viser jo bare at man ikke kan dømme utifra førsteinntrykket man har Anonymkode: cb580...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå