Gå til innhold

Spist for mye eller lite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanskelig å trene hardt hvis du er så tung. Ser ut som du spiser ca 1000 kcal, litt avhengi av type smør og hva du drikker. Du bør ligge rundt 15000. Ville snakket med legen.

Anonymkode: 364aa...561

Det er absolutt ikke vanskelig å trene når man veier 104 kg lol

Anonymkode: 3da7c...5ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kebabmiddag 1 gang i uka? er jo en del kalorier der P.S. er det sausen i kebabmiddagen som utgjør det meste av kaloriene? 

Anonymkode: 9e9a7...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2024 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Jeg går på mysimba for å gå ned I vekt. Har lite matlyst og er litt kvalm. Men vet ikke om jeg spiser for mye eller lite. Maten i dag er frokost: ett knekkebrød med egg, lunsj ett knekkebrød med kalkunpålegg, tomat, agurk og ett halvt eple, middag: en tallerken grønnsaksuppe med pølse og til kveldsmat tenkte jeg ett knekkebrød med banan. Er dette for mye hvis jeg skal gå ned i vekt? 

Anonymkode: 201e1...9b9

Om noe, så er det for lite. Det er i hvert fall ikke for mye. 

Anonymkode: 79e5b...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2024 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Vanskelig å trene hardt hvis du er så tung. Ser ut som du spiser ca 1000 kcal, litt avhengi av type smør og hva du drikker. Du bør ligge rundt 15000. Ville snakket med legen.

Anonymkode: 364aa...561

Nei, det er ikke det. Man kan trene ganske harde intervaller på ellipsemaskin, som vil være ganske skånsomt for ledd for en overvektig person. Man kan også sykle. Ellers går det an å trene ganske tøff styrketrening også.

Anonymkode: 79e5b...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...