AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Hei, jeg ønsker å levere ett barn i barnehage med samme sykkel som jeg pendler videre til jobb med. Ønsker ikke å bruke sykkelvogn. Noen tips til bagasjebrettsete som barnet kan sitte på og en oppbevaringsløsning på styret til sekk osv? Anonymkode: 2effc...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkel-lars Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar (endret) Hei! Hva slags sykkel har du? Det finnes litt ulike typer seter på markedet. Hvor stor er ungen? Når det enda er snakk om barnehage alder, så er det seter som Yepp Nexxt Maxi eller Hamax Caress er det som gjelder for å feste på bagasjebrettet. Tror www.oslosykkelverksted.no selger Thule setene. Eller så kan de bestilles på type Bikeshop. Disse setene har god støtte, er veldig trygge og har god kvalitet. Jeg har vært veldig fornøyd. XLL har solgt Hamax, men litt usikker på om de har de bagasjebrett monterte inne. Når barna blir over 6 år, så sitter de fint på seter ala Quibble 6+. Det finnes også mange ulike løsninger på frakt av ting.Ortlieb og KlickFix er to typer utstyrsmerker som har gode løsninger for avtakbare kurver og vesker til front. Endret 30. januar av Sykkel-lars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå