Gå til innhold

Anbefal en fin grønnfarge til barnerom?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 19.24):

Jeg hadde tenkt å foreslå Laurbær, men den er jo gyllen og alt annet enn "støvete"..
En mer dempet variant er pale green. 

Anonymkode: e9f91...c7e

Kunne godt vært mer støvete ja. 

ts

Anonymkode: 296a4...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (21 timer siden):

Vogngrønn 😀

Fin, men alt for mørk for vårt bruk. 

ts

• Hjerte 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har noen erfaring med Treasure? 

https://www.fargerike.no/farger/gronn/treasure/

ts

Treasure er fin. Den er kaldere og litt mørkere  i fargen enn pale green som jeg foreslo. Tror sistnevnte kanskje passer bedre med marrakesh, men du kan høre med Fargerike. Pale green passer bedre hvis du har bomull på listverk/karmer. 

Skrevet

Jeg vet ikke om de blir for lyse, men både blekvier og hvitlyng er noen du kan sjekke ut. 

Skrevet

Ser at flere enn meg liker Pale Linden.  Har den på kontoret mitt.  Alle som kommer innom bemerker fargen.  Den er lys, men ikke søt pastell.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fin, men alt for mørk for vårt bruk. 

ts

Den er det ja 😊

Skrevet
Bloms skrev (På 28.1.2024 den 23.38):

Soft teal

Denne har vi på gutterommet, og han er veldig fornøyd. Støvete og fin farge. Den er litt grønnblå. Føler alt passer til, så det er enkelt å innrede, både med blått, svart, eik osv. 

Anonymkode: c0a67...994

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har noen erfaring med Treasure? 

https://www.fargerike.no/farger/gronn/treasure/

ts

Vi har Treasure også. Den er fin, men synes man går litt fortere lei, den gjør liksom litt mer ut av seg. Men også enkel å innrede, passer både med brunt, eik, støvete blåtoner og svart til.

Anonymkode: c0a67...994

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 18.07):

Jeg syns Jotun laurbær er en fin farge. 

Anonymkode: 13b25...3f9

Signerer denne. Har akuratt malt rommet til sønnen min i den fargen, og det ble så fint 🙂

Skrevet
On 1/29/2024 at 10:21 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om de blir for lyse, men både blekvier og hvitlyng er noen du kan sjekke ut. 

I tillegg kan du se på Løvsal. Jeg tror alle disse tre tonene vil passe fint til gulvet, og de er mer "støvete" :) 

Skrevet

Minty breeze er en knall fin støvete grønnfarge. Overhodet ikke blå hjemme hos oss. 

Anonymkode: 0bd19...74e

Skrevet

Huff, nå malte jeg Pale Linden, og angrer! Den fremstår pastellaktig, grenser mot turkis og barnslig, ikke det gutterommet jeg så for meg😖 

Vurderer å male ferdig taket for å se om den blir bedre mot hvit, hvis ikke tror jeg jeg prøver lauber. 

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Huff, nå malte jeg Pale Linden, og angrer! Den fremstår pastellaktig, grenser mot turkis og barnslig, ikke det gutterommet jeg så for meg😖 

Vurderer å male ferdig taket for å se om den blir bedre mot hvit, hvis ikke tror jeg jeg prøver lauber. 

ts

Noen ganger må man bomme litt. Håper du blir fornøyd med laurbær.

Vi har exhale i stua, den er litt blå, så sikkert ikke din stil. Men var ikke fornøyd etter første strøk, ble først fornøyd når andre strøket var tørt.

Anonymkode: 7fc0a...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...