Gå til innhold

Venner med fordeler som blir vanskelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på en stund. Har følt på en avstand mellom oss nå enn før. Før var det flørt moro og jeg følte meg begjært og ble regelrett forført.

Alt det er borte. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Hvordan ordlegge meg. Føler jeg tråkker i ett minefelt.

I går spurte han om jeg kom en tur klokka da og da.. han var på jobb (ekstra jobb). Han tenkte vel på sex regner jeg med. Men han sa ikke noe om det. Så var i tvil om jeg ville. Men sa jeg kom en tur. Ville føle litt på det om det var like kaldt som sist tenkte jeg.

Det var det. 
Og han lurte på om vi skulle dusje? Om jeg hadde med sekk osv. jeg svarte at nei ikke i kveld.

Han nevnte jo ikke noe om det i mld tidligere på dagen så tenkte jeg hadde mitt på det tørre om jeg sa nei.

Han er fantastisk kjekk mann og sexy. Men savner at han tar litt på meg så jeg føler meg likt på en måte slik vi var før når vi kunne leke kjærester for en kveld. De er fineste stundene og da får man jo lyst på sex etterhvert når det blir litt nærhet. Eller den gangen han trykte meg oppetter veggen og jeg kunne høre på pusten hvor kåt han var da jeg og ikke hadde tenkt å ha sex men da forførte han meg rett og slett og alt ble digg. Er ett Flashback som står helt klart for meg. Da følte jeg meg så begjært. 

Men bare stille seg på fire omtrent og vente på å bli tatt bakfra er lissom ikke det store for meg. Jeg blir ikke tent av det.

Hvordan formidle det uten å såre han på noe måte?? 

Har å tenkt tanken og bare si det som det er og vil han bare ha sånn iskald sex så kan vi egentlig bare avslutte. Da blir det litt opp til han på en måte.

han begynte å spørre om jeg hadde truffet en annen osv men jeg sa nei for jeg klarer ikke lyve til folk. 

Har tenkt så mye på dette her.

jeg har ingen alternativer til han heller han har lissom vært min partner seksuelt nå i flere år. 

jeg er av oppfatning selv om man bare er sex partnere og venner så kan en vel være snill og hyggelig mot hverandre. For meg det privat og ha sex med noen og det betyr selvsagt noe for meg at vi har klart å holde kontakten i så mange år. Men nå går det kanskje mot slutten? En epoke er over kanskje?

Anonymkode: 2440b...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men bare stille seg på fire omtrent og vente på å bli tatt bakfra er lissom ikke det store for meg. Jeg blir ikke tent av det.

Har å tenkt tanken og bare si det som det er og vil han bare ha sånn iskald sex så kan vi egentlig bare avslutte. Da blir det litt opp til han på en måte.

Redd for å såre?? Han høres ikke sårbar ut, og jeg tror bare du må si klart og tydelig, at dette har utviklet seg fra noe du likte, til noe som ikke fungerer. 

Det kan hende han har blitt en kald fisk, for å klare å holde følelser på avstand.  Slik kjæresteri som du beskriver, kan være vanskelig i lengden. 

Anonymkode: edbc6...357

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har ikke hatt sex på en stund. Har følt på en avstand mellom oss nå enn før. Før var det flørt moro og jeg følte meg begjært og ble regelrett forført.

Alt det er borte. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Hvordan ordlegge meg. Føler jeg tråkker i ett minefelt.

I går spurte han om jeg kom en tur klokka da og da.. han var på jobb (ekstra jobb). Han tenkte vel på sex regner jeg med. Men han sa ikke noe om det. Så var i tvil om jeg ville. Men sa jeg kom en tur. Ville føle litt på det om det var like kaldt som sist tenkte jeg.

Det var det. 
Og han lurte på om vi skulle dusje? Om jeg hadde med sekk osv. jeg svarte at nei ikke i kveld.

Han nevnte jo ikke noe om det i mld tidligere på dagen så tenkte jeg hadde mitt på det tørre om jeg sa nei.

Han er fantastisk kjekk mann og sexy. Men savner at han tar litt på meg så jeg føler meg likt på en måte slik vi var før når vi kunne leke kjærester for en kveld. De er fineste stundene og da får man jo lyst på sex etterhvert når det blir litt nærhet. Eller den gangen han trykte meg oppetter veggen og jeg kunne høre på pusten hvor kåt han var da jeg og ikke hadde tenkt å ha sex men da forførte han meg rett og slett og alt ble digg. Er ett Flashback som står helt klart for meg. Da følte jeg meg så begjært. 

han begynte å spørre om jeg hadde truffet en annen osv men jeg sa nei for jeg klarer ikke lyve til folk. 

Har tenkt så mye på dette her.

jeg har ingen alternativer til han heller han har lissom vært min partner seksuelt nå i flere år. 

jeg er av oppfatning selv om man bare er sex partnere og venner så kan en vel være snill og hyggelig mot hverandre. For meg det privat og ha sex med noen og det betyr selvsagt noe for meg at vi har klart å holde kontakten i så mange år. Men nå går det kanskje mot slutten? En epoke er over kanskje?

Jeg ville vært ærlig og sagt det rett ut akkurat slik jeg føler det som du beskriver....

Kan jo hende han får seg en tankevekker?

Er jo verdt et forsøk, og slik jeg ser det har du ingenting å tape på det.

Siden du ikke liker det slik det er nå, så kan jeg forstå at du savner slik det var mellom dere tidligere ❤️

Vet ikke hva dere har snakket om tidligere i forhold til rammer og forventninger til hverandre. Er dere på samme sted feks? 

Kan være lurt å få det avklart før du får mere vondt virker det som....

Veldig bra at du setter grenser for deg selv, og ikke lar deg presse....

Det er viktig 👌

Skrevet

Ts her.

jeg sendte en mld til han og sa det som det var og hva jeg kunne ønsket meg. Uten noe press og nevnte og en episode der jeg aldri har følt meg så begjært som da. Prøvd å skrive alt på en positive måte uten noe anklage han for noe. Og at er kjekkeste og mest sexye mannen jeg har møtt noen gang. Får aldri noe komplimenter tilbake det vet jeg men jeg ønsker å være åpen om hvordan jeg ser ting og kunne ønsket meg osv. 

Det er bare så vanskelig å ordlegge seg rett som er mitt problem. Men får se hva han skriver.

Jeg tenker at skriver han bare at han har det travelt og bla bla bla så kommer jeg til å trekke meg unna og la han være i fred heretter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...