Polluela Skrevet 30. januar 2006 #21 Skrevet 30. januar 2006 Vivian ble jo borte for leeeeenge siden... og med henne Ivan. ← Hehe... Jeg vet *litt stolt av at det er rimelig lenge siden jeg fulgte med* Jeg kan bare komme på hele den babygreia med Susan/Kristen som det morsomste. Når Susan prater til dukkene sine.. Og når hun skal skjule tatoveringen sin for John imens de ligger i senga!
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #22 Skrevet 30. januar 2006 He he ja det var tider, det...... Carrie også er jo borte, hun forsvant sammen med han der legen...........
SissiB Skrevet 30. januar 2006 #23 Skrevet 30. januar 2006 He he ja det var tider, det...... Carrie også er jo borte, hun forsvant sammen med han der legen........... ← Men Carrie vet jeg kommer tilbake.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #24 Skrevet 30. januar 2006 Jasså? Ja, de blir vel lei i perioder, disse skuespillerne også......
Lizzie Skrevet 31. januar 2006 #25 Skrevet 31. januar 2006 Jeg fulgte med i perioder med studiekonsentrasjonsproblemer, senere når jeg var arbeidsledig og nå sist da jeg var hjemme med poden. Det holder å ha det periodevis. Morsomt var vel da Marlena var besatt - digget de irrgrønne øynene hun fikk!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #27 Skrevet 31. januar 2006 Sist jeg så på så var babyen til lexi og til hope byttet om, har de funnet ut av det nå?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #28 Skrevet 31. januar 2006 Ja, de vet at Hope har feil baby, og at den rette babyen hennes sannsynligvis er den som Lexie har.
Gjest 2324 Skrevet 31. januar 2006 #29 Skrevet 31. januar 2006 Det var ganske bra da Steffano tok kontrollen over hun gamle dama, ved hjelp av ett eller annet Rolf hadde "operert" inn i tanna hennes. Huff klønete forklart, men de styrte i hvertfall humøret hennes ved hjelp av en fjernkontroll.. Så på litt før, og det hender jeg kikker innom en sjelden gang nå også men det er i grunn utrolig kjedelig.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #30 Skrevet 31. januar 2006 Ja, de vet at Hope har feil baby, og at den rette babyen hennes sannsynligvis er den som Lexie har. ← ble det lurveleven da de fant ut det? hva skjedde så?
Gjest hark Skrevet 31. januar 2006 #31 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har vært syk og svak og sofaliggende i en uke, med såpeserier og andre serier svømmende forbi på tv-skjermen. Utrolig hva man går glipp av mens man jobber. Jeg har sett litt på denne såpen tidligere også, og JOhn har sånt "mystisk" blikk, myser litt med øynene og ser tøff ut. Hærlighet.........
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #32 Skrevet 31. januar 2006 John irriterer meg! Det derre "jeg er supermann"-uttrykket hans er så... huff!
Solstua Skrevet 18. april 2006 #33 Skrevet 18. april 2006 Det aller beste med å jobbe i helsevesenet og ha turnus er at jeg kan se på Days Jeg bare elsker verdens lengst gående serie - 1965-
Gjest Shadowlyn Skrevet 18. april 2006 #34 Skrevet 18. april 2006 Herregud, Shawn er så teit! Blir litt flau over å innrømme det, men jeg har fulgt med siden barneskolen.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #35 Skrevet 18. april 2006 Herregud, Shawn er så teit! Blir litt flau over å innrømme det, men jeg har fulgt med siden barneskolen. ← Hvem ???? Snille Shawn som skal hjelpe alle ???? Du kan ikke mene at han er teit
Gjest Shadowlyn Skrevet 18. april 2006 #36 Skrevet 18. april 2006 Hvem ???? Snille Shawn som skal hjelpe alle ???? Du kan ikke mene at han er teit ← :klø:
Gjest Gjest_forvirra_* Skrevet 19. april 2006 #37 Skrevet 19. april 2006 Hihi... Ser sjelden på det, men tenker stadig tilbake på den perioden da jeg gjorde det, og lurer kraftig på hva som har skjedd siden den tid! Heldigvis har jeg ikke tv3... ← Du kommer ikke til å kjenne igjen noen av personene, alle har blitt byttet ut. Nei, ikke alle men etter å ha vært borte fra det et års tid så skjønte jeg ingenting. Og siden har jeg stått over hele programmet. Det går i sirkler der, for hver gang jeg så på hadde de gode blitt onde eller så hadde de onde blitt gode eller så var de tilbake til det onde og det gode igjen. Ble litt forvirrende for et lite enkelt hode som mitt.
Monarabb Skrevet 19. april 2006 #38 Skrevet 19. april 2006 Det morsomme med denne serien er at du kan ta laaaaange pauser og alikevell ha full kontroll paa hva som skjer. =) Jeg har fulgt med siden jeg var liten, husker John i et fangehull og litt saanne ting
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #39 Skrevet 19. april 2006 Det morsomme med denne serien er at du kan ta laaaaange pauser og alikevell ha full kontroll paa hva som skjer. =) Jeg har fulgt med siden jeg var liten, husker John i et fangehull og litt saanne ting ← Jaaa, det husker jeg også. Han gikk rundt og dunket i veggen for å komme ut, og sendte sinte barske blikk mot døren inn til fangehullet. :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå