Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som ser på dette? Hver gang jeg er syk og hjemme, må jeg nesten se. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi... Ser sjelden på det, men tenker stadig tilbake på den perioden da jeg gjorde det, og lurer kraftig på hva som har skjedd siden den tid! Heldigvis har jeg ikke tv3... :ler:

Skrevet

Hva skjedde med Lucas siden han er i koma eller noe?

Skrevet

Jeg så på det da jeg gikk i 6. klasse. Det 8 år siden..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Hva skjedde med Lucas siden han er i koma eller noe?

er han i koma ennå? det går virkelig tregt altså. mora hans satte fyr på huset te victor fordi hun prøvde å drepe han. laaaaaaang historie.

Gjest Myztica
Skrevet

Trodde jeg var den eneste som så på I gode og onde dager jeg... Men jeg tør ikke å si hvor lenge jeg har sett på det :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Har ikke sett på siden jeg begynte å jobbe igjen... men hva skjer nå a?

Skrevet

Ja, han ligger i koma enda, men han sønnen Will ser ut til å ha fått ham tilbake igjen?

Ikke noe spesielt som har skjedd, de har fått vite at Belle og Shawn har samme bror, også er de blitt sammen osv. Ikke mye som har skjedd mao.

Skrevet

Så på til tider gjennom mange år. Men har ikke sett på ett år nå.

Hva skjedde egentlig med hun der Kristen og Susan? :ler:

Og så teit at Belle og Shawn er nesten samme alder, før var det mye større aldersforskjell på dem!

Skrevet

Ja, mye rart som skjer i den serien der ;)

Jeg følger med, men ikke hver dag. Det går jo så sakte der at det holder med 1-2 ganger i måneden for å holde seg oppdatert.

Skrevet

Jeg har også sett litt på det, fulgte skikkelig med da jeg gikk gravid med lillemann for ni år siden...... :ler:

Akkurat nå er det vel dette babybyttet som er viktigst.

Lexie har babyen til Hope og Bo, dvs egentlig så er det jo babyen til Hope og John, mens Hope og Bo har babyen til Lexie, som egentlig er babyen til Glen og avdøde Marlo.

Så nå sliter de skikkelig med DNA tester og samværsrettigheter.

Sami og Austin er sånn hobbyforlovet. Sami vil ikke at Will skal treffe Lucas, for hun vil jo at Lucas skal forbli i koma. Men siden Austin har Salems reneste hjerte :roll: selvom han nå skal gifte seg med sin forhenværende svigerinne som har barn med hans halvbror, vil han jo gjerne at Lucas skal våkne opp igjen. Og dessuten står jo heksa Kate i bakgrunnen og lurer.

Prinsesse Greta er fremdeles et forfjamset mehe. Hun svermer litt for både den ene og den andre, og har flyttet inn hos Jack og Jennifer, mens Jack og Jennifer stadig virrer. Og det er kommet inn en eller annen irsk dust som trur han er skikkelig kjekkas, som Jennifer har hatt noe greier med både i Afrika og i Irland for lenge siden.

Belle og Shawn, som nå ikke greier å være helt kjærester fordi de har en felles halvbror, prøver å lære babyen å si "jeg vil ikke dra" for å hindre at Glen Reiber får samvær med sønnen sin. Victor har kastet ut Nicole, som har kastet ut Greta fordi hun vil ha igjen leiligheten sin.

Og sist men ikke minst, sangprinsessen og Phillip og Brady har for seg så masse rare greier, det er så voldsomt til trekantdrama at man kan få mark.

I det hele tatt en idiotisk serie, men alt går når man har vært på fysikalsk behandling og er beordret til å ligge på sofaen hele dagen lang..... :ler:

Skrevet

Haha! Det eneste jeg savner med den serien er Susan...

Og litt hun der Vivian. Og Ivan. De var morsomme.

Skrevet

Vivian ble jo borte for leeeeenge siden... og med henne Ivan.

Susan / Kristen var jo morsom da......... :ler:

*mimrer de tenna* :ler:

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg som styrer innom Days av og til.

Det skjer jo så mye tåpelig, og det er kanskje det som gjør det såpass fasinerende at vi stadig vender tilbake. Og så er det greit at handlingen utspiller seg såååååå tregt at det ikke gjør noe om det går en uke eller to mellom hver gang du ser på.

Hvem er favoritten deres ?

Og hva synes dere er det dummeste som har skjedd ?

Min favoritt pleide å være Tony, nå er jeg jammen ikke sikker. Kanskje John, han har så mange "dype" ansiktsuttrykk.

Min favoritt bland dumme intriger må være da Marlena ble besatt

Skrevet

Min favoritt bland dumme intriger må være da Marlena ble besatt

Da jeg begynte å se på, hadde Vivian på merkelig vis halvdopet ned et damemenneske og lagt henne i en kiste. Alle trodde at hun var død, men kista befant seg nå likevel i stua til Vivian, der damen hadde en walkie talkie på innsiden slik at Vivian kunne snakke med henne *slår meg på lårene av latter* :ler:

Skrevet
Tony?

Mener du broren til Kristen?

Yes. Begynner å bli en stund siden han forsvant gitt. ;)

Hvor har det forresten blitt av Stefano ? Mon han dukker opp igjen.

Skrevet

Stefano er "bortreist"

For da kan jo Lexie bo i huset hans :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...