Gå til innhold

Hva revolusjonerte din helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet og gå til lege 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økte D-vitaminnivået mitt til 150 for fire år siden og sørger for at det holder seg der. Etter det har alle "plager" gitt seg og en kronisk diagnose har gått over helt av seg selv. 

Anonymkode: 31837...901

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det eneste jeg kan si er når utdanningen var over.  Å oppsøke en hypersosial setting hver dag var virkelig ikke noe for meg.

• Liker 1
Skrevet

Det har vært en lang prosess. Men for 10 år siden sluttet jeg å røyke og begynte å jogge. Dette har mange positive Effekter. Jeg kommer meg ut. Jeg får opp hjerte rytmen litt og jeg får litt alene tid🤪 jeg er ikke så opptatt av og løpe forteste eller lengst. Det viktigste for meg er å komme seg ut å få litt puls. Har som mål å løpe 1 mil i uka🙂

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Å flytte hjemmefra. 

Terapi for å lære meg å håndtere det jeg opplevde da jeg bodde hjemme. 

Ingen overgrep eller vold, bare mangel på kjærlighet og varme. 

Anonymkode: 41587...e51

• Hjerte 4
Skrevet

Innsikten om at jeg muligens har vært "feildiagnosert" hele livet. 

Altså, diagnosene har vært riktige, depresjon og angst, men årsaken til det er ikke "noe mystisk" som jeg har fortrengt. Terapeutene har gravd og vrengt på alt, helt overbevist om at jeg har opplevd noe grusomt, når årsaken antagelig er at jeg heller mot autistiske trekk. 

Har blitt MYE snillere med meg selv, og heller ledd inni meg av alt det rare jeg gjør og opplever.

Anonymkode: 748a4...f2b

• Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Kosthold
Tilskudd av visse vitaminer/mineraler
Omgås med mennesker som er rett for meg
Fokusere mindre på alt jeg ikke har kontroll over
Mindre stress, prioritere riktig
Gi mer slipp, se fremover

Anonymkode: 3e73c...4cf

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er flere ting, men de mest tydelige er vel å begynne på Litium og klare å bli rusfri. 

Merkelig nok har jeg stadig lyst til å slutte på medisiner og lyst til å ruse meg. 😛

Det har også hjulpet å få hund virker det som. Men har bare hatt henne i to uker så vet ikke om effekten er varig da. 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Mer næringsrikt kosthold. Jeg kuttet ut planter (ja, faktisk) og spiser nå bare animalsk. Kjøtt, fisk, innmat, egg, meieriprodukter og sånt. Jeg fikk en liten revolusjon da jeg startet på lavkarbo for mange år siden, men carnivore er enda bedre for helsa mi! :) Det er så utrolig mange små og store ting jeg ikke visste at ikke skulle være slik, eller trodde at det ikke var noe å gjøre med det. Fra små  ting som at jeg ikke drømte, til store ting som at IBS-symptomene er helt borte og jeg har perfekt avføring hver gang.

Anonymkode: b9265...53f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Brystreduksjon. Mindre smerter.

Aktivitet. Natur. Nøye kosthold. Gode og faste søvnrutiner. Refleksjon. Lite alkohol. 

Revolusjon og revolusjon. Bra er det ikke, men kanskje så bra som det kan bli. 

Anonymkode: d2495...c19

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Trening er det som har aller størst og best påvirkning på min helse.

Anonymkode: cdf3f...99b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Denne lille meditasjonssnutten på youtube endret livet mitt. Den er på norsk, men er likevel sett over en halv million ganger, så tipper den har endret livet til andre også :)

Hypnoterapi ➤ Den Ultimate Avspenning | EnergiBoost

Anonymkode: 4d71d...f1e

På hvilken måte endret den livet ditt?

Anonymkode: 2a315...efb

Skrevet

Jeg hadde d-vitaminnivå på 26. Har tatt 5000ie daglig siden Oktober og er et nytt menneske nå.

Anonymkode: 61419...6bf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Denne lille meditasjonssnutten på youtube endret livet mitt. Den er på norsk, men er likevel sett over en halv million ganger, så tipper den har endret livet til andre også :)

Hypnoterapi ➤ Den Ultimate Avspenning | EnergiBoost

Anonymkode: 4d71d...f1e

Den har redda meg mange ganger når jeg ikke har fått sove pga tankekjør :)

Anonymkode: 8db06...184

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kunnskap om nevroplastiske smerter fra boka «The way out», kosthold og nevrorefleksologi.

Anonymkode: edfbf...d18

• Liker 1
Skrevet

Boka til Anthony William, Medical Medium revolusjonerte min helse

Anonymkode: 68bfd...77d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å spise blodsukkervennlig mat, og filtrere vannet (dette mest pga. smak, men drikker mye mer vann nå) :D

Anonymkode: cf948...15d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Fysisk aktivitet.

Redusere stress ved å bytte jobb.

Endre kosthold. Kutta ut ultraprossesert og spiser skikkelig mat.

Kutta alkohol.

Anonymkode: a976a...956

• Liker 1
Skrevet

Fjerne visdomstann gjorde at jeg fikk mindre plager i nakken og migrene, sover bedre, blitt nærmest kvitt mandelsteiner og resten av tennene er blitt bedre fordi visdomstann ikke presser på andre tenner så mye bra ut av et lite inngrep.😀

Anonymkode: cca2d...b4f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde lest mye om voksenballett, og hvor bra det skulle være psykisk og fysisk. Så prøvde jeg «Absolute beginner 1», se link nedenfor.

En ny verden av ro åpnet seg for meg. Vonde følelser og grubling forsvant, for mitt eneste fokus var å bevege meg riktig. Jeg fortsatte 3 ganger i uken. Jeg fikk bedre kontakt med kroppen, likte meg selv bedre, fikk bedre balanse og ble smidigere. Jeg supplerte etterhvert med online-klasser på Zoom fra American Ballet Theatre, men våget ikke ha på kameraet. Samt abonnerte på ukentlige ballettrelaterte treningsvideoer.

Voksenballett er den eneste treningsformen jeg har prøvd, som jeg ikke syntes var kjedelig! Men jeg sluttet pga sykdom i familien, og tok det ikke opp igjen pga egen skade. Men nå har denne tråden inspirert meg til å begynne på nytt! Takk 💗

Endret av MyMichelle
Fiksa stavefeil.
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...