AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #21 Skrevet 29. januar 2024 20 røde flagg: https://archive.org/details/the-unplugged-alpha-chapter-4-20-red-flags Anonymkode: 61b5a...31e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #22 Skrevet 29. januar 2024 La dem slippe. Jeg droppet samvær med mamma selv da jeg var 15, veldig glad jeg slapp det. Anonymkode: 5169d...0ca
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #23 Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har samme dilemma. Barn på 18 og 15 som bor fast hos meg. Eneste gangen jeg og samboeren min er alene er annen hver helg når de er hos far og den helgen er nærmest 'hellig'. For da får jeg en slags ro og får hentet meg inn. Det er kjærste-helgen vår der vi spiser god mat og har mye sex. De siste helgene har barna spurt om de måå reise til far. Jeg føler meg nesten slem som tvinger de avgårde. Men jeg trenger også å ha en helg å slappe helt av. Anonymkode: 870a0...c11 Altså hæ? Sånn er det jo for oss som er sammen med den andre forelderen til barnet ennå. Når man får barn, antar man jo ikke at det kommer faste frihelger hvor man kan ha så mye høylytt sex man ønsker. Og disse ungdommene er vel på besøk hos venner noen ganger å? Hvor mye vil to på 18 og 15 henge med mamma? Anonymkode: 5169d...0ca 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #24 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har samme dilemma. Barn på 18 og 15 som bor fast hos meg. Eneste gangen jeg og samboeren min er alene er annen hver helg når de er hos far og den helgen er nærmest 'hellig'. For da får jeg en slags ro og får hentet meg inn. Det er kjærste-helgen vår der vi spiser god mat og har mye sex. De siste helgene har barna spurt om de måå reise til far. Jeg føler meg nesten slem som tvinger de avgårde. Men jeg trenger også å ha en helg å slappe helt av. Anonymkode: 870a0...c11 Hvorfor det? Hvis dere hadde vært en kjernefamilie, hadde vel barna fått bo i eget hjem hele tida? Tenk om andre foreldre skulke kaste ut barna for å ha masse sex? Anonymkode: d0a88...e20
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #25 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor det? Hvis dere hadde vært en kjernefamilie, hadde vel barna fått bo i eget hjem hele tida? Tenk om andre foreldre skulke kaste ut barna for å ha masse sex? Anonymkode: d0a88...e20 Men nå er vi ikke en kjernefamilie og de eneste gangene barna ser far er de få timene annenhver helg. Klart den utnyttes når man først er alene. Jeg har hatt to krevende barn som jeg har så og si stått alene med fra de ble født og hadde aldri sagt dette om jeg var i forhold med barnefar men siden livet har blitt som det har blitt, så kjenner jeg faktisk at de helgene har blitt ganske så viktig for meg. Anonymkode: 870a0...c11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #26 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har samme dilemma. Barn på 18 og 15 som bor fast hos meg. Eneste gangen jeg og samboeren min er alene er annen hver helg når de er hos far og den helgen er nærmest 'hellig'. For da får jeg en slags ro og får hentet meg inn. Det er kjærste-helgen vår der vi spiser god mat og har mye sex. De siste helgene har barna spurt om de måå reise til far. Jeg føler meg nesten slem som tvinger de avgårde. Men jeg trenger også å ha en helg å slappe helt av. Anonymkode: 870a0...c11 Flaks at dere ikke har fellees barn da! Kanskje disse to burdee bodd fast hos far heller... Anonymkode: 0ce8b...89b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå