Blackjack Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 http://www.aftenposten.no/matogvin/article1209743.ece Snodige greier...
Gjest Jalileh Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 (endret) nå får jeg enda større mistanker om hvem du er her du. Liker du vin da blackjack? Endret 30. januar 2006 av Seniorita_
Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Umami, smaksforsterker, blir vel i pulverform som aromat da?
Blackjack Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2006 Snodige greier... ← nå får jeg enda større mistanker om hvem du er her du. ← Denne som avslørte meg? Har faktisk avslørt meg allerede her inne jeg, men ingen som har merket det ennå. Skrevet ordrett spesielle ting flere ganger, som folk har reagert på før. Oh ja, jeg er veeeeldig glad i vin. (men det tror jeg egentlig ikke kan avsløre meg? :klø Send meg en PM og si hvem du tror jeg er da!
Gjest LoisLane Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Har hørt om umami før. Rart navn, men det høres da ikke så gæernt ut?
Gjest Jalileh Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Denne som avslørte meg? Har faktisk avslørt meg allerede her inne jeg, men ingen som har merket det ennå. Skrevet ordrett spesielle ting flere ganger, som folk har reagert på før. Oh ja, jeg er veeeeldig glad i vin. (men det tror jeg egentlig ikke kan avsløre meg? :klø Send meg en PM og si hvem du tror jeg er da! ← Hmm. Nei nå tror jeg kanskje at jeg ikke vet det allikevel.
Blackjack Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2006 Hmm. Nei nå tror jeg kanskje at jeg ikke vet det allikevel. ←
Blackjack Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2006 Liker følelsen av å være mystisk ja ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå