AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Skrevet 27. januar 2024 Har ingen erfaring med microbølgeovn og skal nå flytte og låne en til ny kjøkkenet mitt blir montert. Planlegger da å lage noen supper å fryse, og spørsmålet er da; koker jeg suppa ferdig, til litt tyggemotstand i grønnsakene i suppa, for så å fryse, eller lager jeg suppa uten grønnsaker, fryser den, og når jeg skal ha middag, tiner suppa, og da tar i ferske oppkuttede grønnsaker i suppa for så i microbølgeovnen? Hva blir best resultat på grønnsakene i suppa, litt tyggemotstand er jo ønskelig. Anonymkode: 09d7d...3df
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Skrevet 27. januar 2024 Du kan lage det ferdig slik du vil spise det. Mikroovnen varmer. Anonymkode: 80ffc...955 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Skrevet 29. januar 2024 Jeg syns det går fint å fryse den slik jeg ville spist den ellers. Tar ikke så lang tid å varme, så biter av grønnsaker blir ikke ihjelkokt inni der. Ellers kan du lage og fryse horn/pizzaboller. Tine på kjøkkenbenken eller varme litt i mikro. Ulike gryter kan også fryses. Anonymkode: fc962...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Skrevet 29. januar 2024 Lag maten spiseklar og frys. Anonymkode: 418e3...6aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå