Gå til innhold

Kvinneguiden på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva poenget er med den siden på Facebook? De tjener ikke penger på den. Kan de ikke bare legge den ned? Det er stort sett bare latterliggjøring der.

Anonymkode: b561c...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat! Jeg har brukt KG på den måten iblant. Turt å snakke om ting jeg ikke kan dele med andre, men her på KG kunne jeg være anonym, jeg kunne dele mine frustrasjoner og utfordringer, og få noen gode råd (blandet med råtne svar da, men sånn er det på KG). Jeg hadde aldri valgt å dele noe sånt på Facebook. Jeg ser jeg har flere venner og bekjente som følger kvinneguiden på Facebook, så dette er ikke noe kjekt!

Anonymkode: b561c...7f0

Ja helt sant, jeg måtte innom og sjekke på fb og de velger liksom ut innlegg med veldig gjenkjennelige historier (en som reiste ut uten å lage frokost, sto opp 9, veldig detaljert osv), noen folk som hadde vært på nakenspa og prata sammen osv... synes det som skrives på kg bør forbli der altså.

Har ikke hatt noen av innleggene mine postet der, men innlegg hvor jeg har svart og sikkert blitt gjenkjent, så jeg har nesten bare gitt opp og poste noe som helst her inne. Er ikke så gøy lengre. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva poenget er med den siden på Facebook? De tjener ikke penger på den. Kan de ikke bare legge den ned? Det er stort sett bare latterliggjøring der.

Anonymkode: b561c...7f0

Dette er jeg enig i, det legges ut de mest "spesielle " trådene, og at ts skal miste litt kontroll på hva som kommer inn av  innlegg er litt ekkelt. Skulle tro forumet var litt mer profesjonelt. Dårlig gjort av kg.

Anonymkode: ef51c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hva poenget er med den siden på Facebook? De tjener ikke penger på den. Kan de ikke bare legge den ned? Det er stort sett bare latterliggjøring der.

Anonymkode: b561c...7f0

Det er ren reklame for KG, for å få flere brukere inn hit.. 
Det er stort sett de mest aktive trådene (og gjerne litt de med litt "på kanten-tema") som velges ut virker det som, det som gir klikk og interessenter. 

Anonymkode: f8119...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig egmont og kg som står bak? Når jeg går inn på KG på facebook, så er ikke siden offisiell, og det står "morra til jodel" der. Litt useriøst? Mulig dette var en kopi, og at ekte kg er der en plass 

Anonymkode: f5549...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal iallefall begynne å passe seg litt, tror jeg, så man ikke skriver noe som potensielt kan havne på Facebook.. Kanskje vi skulle begynt å kommentere i tråder vi ser er lagt ut på Facebook; «denne tråden ligger nå på Facebooksiden til KG»? Siden ikke KG selv gjør dette, som de i det minste burde gjøre?

Anonymkode: b561c...7f0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...