AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #21 Skrevet 26. januar 2024 Jeg har prestert å handle varer på nett via mobilen på natten å huske det dagen etter. Skikkelig ekkelt! Anonymkode: 0c523...0e1 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #22 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har prestert å handle varer på nett via mobilen på natten å huske det dagen etter. Skikkelig ekkelt! Anonymkode: 0c523...0e1 Uten å huske skulle det stå. Anonymkode: 0c523...0e1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #23 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Man blir ikke snøvlete eller annerledes. Man husker bare ikke.. og det er ekkelt. Når jeg kom på møte i dag så bare: - så fint du ringte i dag, osv. jeg ble helt varm… ringte?? Jeg bare latet med.. ja, det var bra liksom. Dette går jo ikke. Husker jo ikke om jeg har sagt noe rart. Men en gjør som regel ikke det. Anonymkode: c4b38...9f8 Jeg har brukt en del imovane for innsovning, og aldri opplevd noe sånt. Jeg blir avslappet, trøtt og sovner. Ingen hukommelsestap, men heller ingenting og huske på. Du beskriver det som at dette gjelder alle, at det er sånn det er? Har du tatt det opp med legen, kanskje bytte medisin? Det skal jo ikke være sånn… Anonymkode: b53dd...99c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #24 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har brukt en del imovane for innsovning, og aldri opplevd noe sånt. Jeg blir avslappet, trøtt og sovner. Ingen hukommelsestap, men heller ingenting og huske på. Du beskriver det som at dette gjelder alle, at det er sånn det er? Har du tatt det opp med legen, kanskje bytte medisin? Det skal jo ikke være sånn… Anonymkode: b53dd...99c Hvis jeg tar den på kvelden og legger meg. Ikke rører tlf eller noe og bare sover så er det jo ikke noe å ikke huske. problemet er om man våkner. jeg skal ta det opp med legen og prøve noe annet. Når en ikke skal ta det daglig og kun ved behov blir det jo vanskelig. Nettopp fordi når en prøver uten og blir liggende lenge, vet man skal opp så må man krype til korset til slutt. Anonymkode: c4b38...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #26 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har prestert å handle varer på nett via mobilen på natten å huske det dagen etter. Skikkelig ekkelt! Anonymkode: 0c523...0e1 Oii, det er ekkelt ja. Er det ting du ellers ville kjøpt? Det beste er rett og slett å slå av tlf og heller ha ei vekkeklokke.. for det er veldig enkelt å ta tlf å ligge å scrolle når en ikke får sove. Anonymkode: c4b38...9f8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #27 Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke rart hukommelsen svikter etter inntak av imovane/ stilnoct. 7,5mg gir promille på ca 1,3… Anonymkode: 70b47...aa4 Fi det promille eller tilsvarende som promille? Litt som å kjøre uten å ha sovet siste døgnet..Det blir «promille 0,9%» Anonymkode: 82a68...b17
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #28 Skrevet 27. januar 2024 Bør ikke brukes mer enn to til fire uker. Jeg fikk det en gan i to måneder. Gikk greit å slutte. Men kan være vanskelig fordi det ligner benzodiasepiner( sobril/ valium) Anonymkode: c1996...0fa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #29 Skrevet 27. januar 2024 Det står i pakningsvedlegget at man risikerer hukommelsestap, og da særlig hvis man får under åtte timer med søvn etter å ha tatt de. Det samme kan gjelde for benzo. Anonymkode: 21a24...57c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå