Gjest Gjest_bb_* Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Når det gjelder big brither konseptet så har det dødd ut for flere år siden. Ingenting overgår bb nr 1. Men hvordan går det med De som giftet seg? Er de gift enda? Har de fått flere barn?? Jeg er så nyskjerrig.
Gjest gjestina Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 de fikk i alle fall en datter med det velklingende navnet ramona
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 De har nå fått 2 barn og lever fortsatt lykkelig. Big Brother kan også faktisk føre folk sammen, tydeligvis. Ramsy var jo en innbitt familie-kone-barn-motstander, men så kom Anne Mona og snudde opp ned på det!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Så de på flyet fra Ålesund i høst. De er en fin familie!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 De menneskene var så fryktelig harry. ← Ja, og så? Hva er galt med harry mennesker, så lenge de er helt harry så er det vel greit? "Hello, I am Tim nice but dim" (Harry Ensfield)
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 De menneskene var så fryktelig harry. ← Regner med du har et godt grunnlag for å uttale deg om det. Synes de var søte jeg, omstendighetene til tross. Det er flott når folk finner hverandre!
Gjest Isabellas Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Jeg syns hun med den hesten var mer harry. Var det ikke hun som vant... Og starte opp en erotisk butikk som gikk konk...
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2006 #10 Skrevet 31. januar 2006 Synes at det var søtt at de fant hverandre jeg
Seigdama Skrevet 31. januar 2006 #11 Skrevet 31. januar 2006 Synes at det var søtt at de fant hverandre jeg ← Det kan så være. Men jeg tror ikke den daværede samboeren til Anne Mona synes det var så søtt å se samboeren ha sex på tv med en annen mann.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #12 Skrevet 31. januar 2006 De har nå fått 2 barn og lever fortsatt lykkelig. Big Brother kan også faktisk føre folk sammen, tydeligvis. Ramsy var jo en innbitt familie-kone-barn-motstander, men så kom Anne Mona og snudde opp ned på det! ← ja fy faen, ramsy gjorde helomvending altså. han ble skikkelig forelska, var helt rått å se på...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Jeg syns de var skikkelig søte jeg ← Kjempesøtt med de som er utro på tv, mens mannen er hjemme og bygger hus.
Anglofil Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 Det kan så være. Men jeg tror ikke den daværede samboeren til Anne Mona synes det var så søtt å se samboeren ha sex på tv med en annen mann. ← Enig, kan ikke si at det akkurat var så hyggelig gjort da men.. Mvh Yvonne
Søtpotita Skrevet 31. januar 2006 #15 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Jeg syns hun med den hesten var mer harry. Var det ikke hun som vant... Og starte opp en erotisk butikk som gikk konk... ← Jo, var det ikkje Eva Lill ho heitte? Ho drakk seg jo alltid steinfull Var artig når ho limte sandalane til Halvor fast i golvet... Endret 31. januar 2006 av Årolilja
Claire Skrevet 31. januar 2006 #16 Skrevet 31. januar 2006 Det kan så være. Men jeg tror ikke den daværede samboeren til Anne Mona synes det var så søtt å se samboeren ha sex på tv med en annen mann. ← En sak har alltid to sider! Vi vet ikke hva samboeren gjorde mens hun var inne i huset, hvordan forholdet deres var når hun gikk inn etc. Det blir bare spekulasjoner. Jeg synes det er hyggelig at de to fant hverandre og har det godt sammen. Det med Halvors limte sandaler må jo være det beste som har skjedd noensinne i BB! :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #17 Skrevet 31. januar 2006 En sak har alltid to sider! Vi vet ikke hva samboeren gjorde mens hun var inne i huset, hvordan forholdet deres var når hun gikk inn etc. Det blir bare spekulasjoner. ← De skulle gifte seg og han drev og bygde huset deres, det hørtes nå på alle vis rimelig seriøst ut da... Den tv-utroskapen kan ikke forsvares. Kan ikke tenke meg mye verre enn å få kringkastet det på direkten at kjæresten din er utro. Når det er sagt, så er det jo hyggelig at de ennå holder sammen og har det bra, når det først ble som det ble.
Wonderwoman Skrevet 1. februar 2006 #18 Skrevet 1. februar 2006 Ramsy og Anne Mona har fremdeles bare ett barn. De er koselige og rolige mennesker og har det vel som par flest i dag
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #19 Skrevet 1. februar 2006 Jeg syns hun med den hesten var mer harry. Var det ikke hun som vant... Og starte opp en erotisk butikk som gikk konk... ← men hesten e fin, den skal ho ha! har ridd den
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #20 Skrevet 1. februar 2006 Det med Halvors limte sandaler må jo være det beste som har skjedd noensinne i BB! :grine2: ← Herregud JAAAA - det var sinnsykt morsomt. :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå