Gå til innhold

Smaker Helios krydder bedre enn annet krydder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaker Helios krydder bedre enn annet krydder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det det?

Anonymkode: df354...b58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tacokrydder er hvertfall mye bedre enn sånne tacokrydder poser.

Anonymkode: 61ee2...119

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tacokrydder er hvertfall mye bedre enn sånne tacokrydder poser.

Tacokrydder blander du selv. Kjapt og enkelt. Jeg bruker en oppskrift fra trinesmatblogg.no 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tacokrydder blander du selv. Kjapt og enkelt. Jeg bruker en oppskrift fra trinesmatblogg.no 

Sant nok, men Helios er som hjemmelaga. Og spørsmålet var om Helios er bedre enn andre krydder. Og for taco krydder er det bedre enn andre en får kjøpt. 

• Liker 3
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Sant nok, men Helios er som hjemmelaga. Og spørsmålet var om Helios er bedre enn andre krydder. Og for taco krydder er det bedre enn andre en får kjøpt. 

Mye mer salt i Helios sitt enn I det hvertfall jeg blander selv. Men Helios er helt klart et godt alternativ til disse posene fra butikken.

Anonymkode: d648a...d05

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Mye mer salt i Helios sitt enn I det hvertfall jeg blander selv. Men Helios er helt klart et godt alternativ til disse posene fra butikken.

Anonymkode: d648a...d05

Ja, salt er jo første ingrediens, og den mangler chili synes jeg. Og har for lite kumin. Men absolutt bedre enn pose fra butikk hvis det er alternativet, men det er jo det enkleste i verden å lage selv. 

Anonymkode: 9d510...d4f

• Liker 1
Skrevet

Smaker bæsj 

Skrevet

Beklager at jeg sporet av tråden din TS. Blei visst en diskusjon om hvor lett det er å lage tacokrydder selv i stedet for å diskutere om Helios er bedre enn andre krydder 😜

For å svare generelt: økologisk mat har strengere krav til tilsetningsstoffer enn annen mat, så blandingskrydder er gjerne renere. For andre krydder er min erfaring at det ikke er så stor forskjell i smak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns iallfall at helios grønnsaksbuljong er mye bedre enn grønnsaksbuljong i terninger. 

Anonymkode: 6efa1...2ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...