Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Lurte bare på, når vielsen er over og vi står på kirketrappa. Er det fotografering og så rett i bil på vei til fotograf? Får man normalt tid til å snakke med familie & venner? Bare lurte litt
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 I de brylluper jeg har vært i har brudeparet stått og pratet. Det kommer jo an på hvor god tid man har vil jeg tro
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Dette avgjør dere helt selv. Det avhenger av når dere bestiller fotografering.
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Ok.. Vi har bestillt fotografering 15, og vielsen varer vel 3 kvarter (begynner 14) så da får vi nok liten tid ja
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Har du ingen mulighet for å gjøre om fotograftimen? 15 minutter er for kort tid. Dvs. vielsen er vel gjerne over i løpet av en halvtime. Noe av det koselige er lykkeønskningene utenfor kirken.
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Kan sikkert gjøre det om Men varer ikke vielsen 3 kvarter? Hvis den varer kun 1/2 time, så har vi 15 min på kirketrappa, som burde holde
Floja Felíz Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Vi skal også vies kl. 14 og har bestilt fotograf til kl. 15, men fotografen kommer til kirka og møter oss, så vi regner med at det går helt fint. Trenger man såååå lang tid utenfor kirka da? Man møter jo som oftest de fleste gjestene senere likevel?
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Nei, syns det holder med litt fotografering, så har jeg mest lyst å komme meg i bilen til fotografen egetlig. blit jo full rulle me masse folk resten av kvelden, så.. Egentli bare litt stress å stå der så lenge.. så jeg kommer ikke til å "booke" om..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 Jeg skal gifte meg kl.15,og det tar ca tre kvarter,og fotograferinga skulle ta 1 og 1/2 time,da er vi klare til og spise kl.18..var i et bryllup ifjor,og der var det superstress på kirketrappa,og alle syns det var veldig dumt,
Lassie Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 Vi har vielsen klokken 15 og har bestilt fotograf til klokken 16. Men vi skal fotograferes ved kirken og i nærområdet der, da, så derfor skal ikke vi gå noe sted med det første. Derfor har vi da 15-25 minutter før vi må gå fra kirketrappa, og det synes jeg er bra med tid. Får jo mye mer tid til å snakke med alle sammen etterpå, siden vi skal ha så lite mennesker med på middagen.
Augustbrud02 Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har aldri opplevd at brudeparet har stått og pratet noe særlig etter vielsen. Det blir gratulasjoner, bilder og så rett i bilen.
lil Skrevet 2. februar 2006 #12 Skrevet 2. februar 2006 Vi har vielse kl 14, fotografen ankommer kirken kl 1430, skyter noen bilder, mens vi tar imot noen gratulasjoner og slikt så suser vi avgårde. Har sett for meg max 15 min
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #13 Skrevet 2. februar 2006 Det kan jo hende at det kommer et brudepar rett bak dere som skal gifte seg der...?
Gjest HB Skrevet 2. februar 2006 #14 Skrevet 2. februar 2006 Men vi skal fotograferes ved kirken og i nærområdet der, da, så derfor skal ikke vi gå noe sted med det første. Det kan kanskje være lurt å late som dere reiser avgårde, ellers kan dere risikere at en del gjester blir stående å se på fotograferingen. Det kan vel virke forstyrrende?! De fleste gjestene pleier ikke forlate kirken før brudeparet har reist... For øvrig hadde vi fotograf en time etter vielsen startet, og selv med ti minutters reisevei ble det nok tid til bilder og gratulasjoner foran kirken. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå