Gå til innhold

De fleste av oss vil bli glemt etter vi dør men det vil ikke kjendiser.


Mr.Anon

Anbefalte innlegg

Vi har hatt mennesker som har gjort ekstraordinære ting og endret verden i fortiden, deres navn er fremdeles husket den dag i dag, hundrevis og tusenvis av år senere. Men det er alt som er igjen av dem, navnet deres.

I dag derimot vil millioner av mennesker bli husket etter de faller bort i all evighet, alt takket være media og sosiale medier. Vi snakker skuespillere, artister, ja til og med youtubere og TikTokere osv. Har du vert i en viral video med lyd og på internettet så vil du legge ditt spor i all evighet.

Hvor mange av oss husker egentlig besteforeldrene våre? Måten de snakket på, måten de gikk på, måten de lo på, måten de såg ut på. Du husker dem såvidt i minnene dine men ikke alt 100%. Om en skuespiller skulle dø så er alt familien dem trenger er å se på filmene deres og bli konstant påminnet på det.

Så jeg misunner familiemedlemmer av disse menneskene. Jeg skulle gitt en fot og en arm for å høre den varme røsten i min bestefars stemme en gang til, høre den morsomme måten han lo på som fikk meg til å le hver gang. De minnene blir bare vagere og vagere med årene, han forlot meg alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...