Gå til innhold

Ben og skinny jeans?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig med deg. Har noen gode og runde kollegaer som kun bruker skinny jeans, og det er svært lite kledelig. Fasongen minner mest om en snurrebass....

Anonymkode: 1b845...58d

Ha ha, spot on! Jeg får snurrebass-looken i skinny jeans 🤣

Anonymkode: faca9...439

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, du ser garantert topptung ut i skinny jeans. Hvis du hadde visst litt om proporsjoner og hvordan man kler seg så hadde du sett det på deg selv også 😅

Anonymkode: 33e54...4de

Ser ser definitivt IKKE topptung ut i skinny jeans, og man vet lite om ulike kroppsfasonger hvis man tror det liksom er mulig å generalisere til alle. Bare vinkelen på overganger mellom liv-hofte-ben (som har lite med topptunghet å gjøre) kan gjøre at folk ser dårlig ut i løse klær - spesielt lange løse klær.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Synes de som kler skinny jeans best, er de som hverken har for tjukke eller for tynne bein. Slanke bein med litt muskuløse legger ser best ut i skinny.

Skrevet

Menn flest går jo kledd som dasser, så de kan holde kjeften sin om at vi bør hå med kledd sånn at de blir kåte. 

Anonymkode: 7eb6f...a4b

Skrevet
On 1/25/2024 at 5:15 PM, AnonymBruker said:

Jeg vil si ja. Jeg er lav med ganske muskuløse ben, som gjør at de fort kan se korte og klumpete ut. Jeg har aldri følt meg komfortabel i skinnyjeans, og har derfor aldri brukt det. Holder meg til dressbukser med vide ben, det ser mye bedre og mer elegant ut på meg. 

Anonymkode: 215dd...cb8

Mens jeg som også passer beskrivelsen kort med muskuløse ben ser ut som en ballong med dressbukser. Jeg må ha innsving.

Anonymkode: 191b0...783

Skrevet

Jeg ser ut som en kjegle opp ned i skinnyjeans.. ikke fint… 

Anonymkode: 00d5b...81a

• Hjerte 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, du ser garantert topptung ut i skinny jeans. Hvis du hadde visst litt om proporsjoner og hvordan man kler seg så hadde du sett det på deg selv også 😅

Men da passer jeg til skinne jeans jeg da, ifølge deg. For jeg er bunntung og vil gjerne heller virke større på topp enn bunn 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men da passer jeg til skinne jeans jeg da, ifølge deg. For jeg er bunntung og vil gjerne heller virke større på topp enn bunn 🤩

Jeg sa ikke at det motsatte var noe bedre 😉 har du tønne-ben er det definitivt ikke pent det heller. Det er rett og slett hverken flatterende eller pent, punktum 😰 enda værre på overvektige som tror de må kle seg tettsittende for å ikke virke større enn de er, når effekten heller er motsatt...

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sa ikke at det motsatte var noe bedre 😉 har du tønne-ben er det definitivt ikke pent det heller. Det er rett og slett hverken flatterende eller pent, punktum 😰 enda værre på overvektige som tror de må kle seg tettsittende for å ikke virke større enn de er, når effekten heller er motsatt...

Jeg har ikke tønnebein heller 😅 jeg har mye hofte. Så til nå har jeg egentlig ikke funnet noe annet enn skinny jeans som passer. Alt annet får meg til å se stor ut. Men jeg ser jo at hva jeg har på overkroppen av klær avgjør om skinnyjeans ser bra eller helt ille ut 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...