Peanut Skrevet 25. januar Forfatter #21 Del Skrevet 25. januar Jo, en ting til, dette er altså tidsforskjellen så om jeg blir borte så er det fordi jeg sover ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar Dette er jeg glad for at du valgte å gjøre! Har sett du har lagt ut mange fine bilder tidligere, men de forsvinner jo i et virrvarr av sider, vanskelig å gå tilbake for å se på bildene igjen. Mye lettere å følge med, lese dine beskrivelser og opplevelser og ikke minst se bildene dine! Herlig! Ha en fortsatt god reise! 😍✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. januar Forfatter #23 Del Skrevet 25. januar Jeg driver og lader en mobilbank og den er snart fulladet- på dag 4! Hjemme i Norge tok dette én dag. Heldigvis lades mobilen fortere <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. januar Forfatter #24 Del Skrevet 25. januar (endret) Ny dag Utsikt fra hotellrommet og klokken er 0721 Det er 25 grader ute, men med fuktighet så ligger det nærmere 30. Her på bygget er det full frokostbuffet fra 0630-1100, så fikse oss opp og ned for å spise ^^, Endret 25. januar av Peanut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. januar Forfatter #25 Del Skrevet 26. januar Det blir dessverre ingen bilder i dag, for Peanut er blitt ekstremt dårlig Det startet med frokost, cereal med kakao, vannmelon, honningmelon og litchi- og så gikk det bare nedover. Spoiler For dem som vet så sliter jeg med allergi. Tydeligvis reagerte jeg på litchien. Jeg fikk den ikke ned ordentlig og fløy på toalettet der det kom opp. Sammen med en liten dose blod. Det skjedde to ganger til, blod hver gang. Peanut ble vettskremt ^ og så gjorde det kraftig vondt i hals og bryst. Kjentes ut som jeg skulle stryke med. Var til privatlege som sa det ikke var noe med hjertet eller lungene (puh!). Blodtrykk var fint. Fikk noen medisiner. Har sovet siden ca 1000 og kl her er nå 1634. Jeg sliter så med å trekke inn pusten fordi det gjør vondt i halsen og under ribbenene. Å drikke er og smertefullt. Er helt mørbanket og merkelig nok. Butter mener det kan være corona, jeg er litt usikker. Legen sa det kunne være en kombo av panikkanfall og kraftig allergi. Jeg vurderer å enten sjekke igjen hos samme lege, eller sykehus. Butter mener det kan gå en dag pga forsikring og hvor mye det vil koste. … Det måtte liksom skje noe 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #26 Del Skrevet 27. januar Ny dag Litt bedre en i går, så tok en tur langs elven. Det er helt fascinerende hvor rent og pent det er- ikkeno søppel, tagging, tyggegummi eller annet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 27. januar #27 Del Skrevet 27. januar Håper du føler deg mye bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #28 Del Skrevet 27. januar Kunst langs elven Her ligger matsjappene på rekke og rad Skikkelig skyline Frangipanitre i forgrunnen, har fine hvite blomster og lukter akk så godt Litt drikke måtte vi ha, Butter tok en Tigerpint og jeg en Lemonade Noen som har lyst på en bungeejump? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #29 Del Skrevet 27. januar 5 minutter siden, Ford3000 said: Håper du føler deg mye bedre nå! Bedre enn i går, det går fremover heldigvis ^^, 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #30 Del Skrevet 27. januar Så en del skilpadder i vannet, her er det én Denne typen sving finnes også i den botaniske hagen i Singapore Var litt for varmt i dag å sitte i, var over 30 grader i dag 🥵 Butter og jeg «gikk en tur på stien» En kunstnerisk bru på veien Her stoppet vi og gikk veien tilbake. Når det er overskyet er det ganske behagelig, men når solen kommer så kjennes det ut som vi smelter bort. UV-indeksen i dag lå på 8 og 9. Viktig med høy solfaktor og eventuelt en hatt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar #31 Del Skrevet 27. januar God bedring Peanut Mener å ha lest en gang at det er strenge straffer for forsøpling i Singapore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #32 Del Skrevet 27. januar Butter, hans foreldre og jeg dro til Marina Bay Sands for å få med oss et Vi tenkte vi skulle få oss noe å spise først, men det var altså helt stappet. Foodcourt rett frem ned rulletrappen Jeg liker stedet godt, mest pga butikkene Skylinen på kvelden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. januar Forfatter #33 Del Skrevet 27. januar (endret) Lysshowet Skikkelig menneskehav Endret 27. januar av Peanut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. januar Forfatter #34 Del Skrevet 28. januar Ny dag Var i et bryllup i dag. Var 1000 stk i et enormt lokale. Fikk hilse på ørten stykker på Butters mors side. Hyggelige de! ^^, (Merkelig nok virker det som om jeg ikke får lagt inn bilder lenger her, men må bruke via pm- ble noe tungvint >_< ) Potpurri godlukt til å ha i hjemmet Rosejuice, creampuffs og gellayercake Bryllupskaken Creampuffs, sånne får vi ikke i Norge nei. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #35 Del Skrevet 29. januar (endret) Ny dag Botanisk hage! Den er kjempestor så her kommer det MASSE bilder i dag 😃 Oversikt over botanisk hage i Singapore Er en enorm hage fylt med planter og blomster. Var ganske varmt i dag og så inntak av juice og elektrolytter gikk ned på høygir. Den her blant annet. Jordbærjuice med jordbærgelebiter Alt man ikke får lov til å gjøre i parken Tre med store blader! Tenk å legge alt det under for hånd Det er en sti mellom en bambusskog. Konsertscenen Elsker området her, ser litt sånn «Windows»aktig ut Spoiler Endret 29. januar av Peanut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #36 Del Skrevet 29. januar Fra the rolling hills til en dam og orkidéer Oppi vannet her var det fisker, skilpadder og øgler. Yrende fugleliv med lyder aldri hørt før. Orkidéenes verden er her 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #37 Del Skrevet 29. januar Jeg liker størrelsen på trærne innimellom Til og Joe & Jill har sin egen orkidé Tester alltid toalettene overalt jeg er, og her er intet unntak Kun planter bak servantene. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #38 Del Skrevet 29. januar Øgle på veien (Er det deg, Durek?) Flere orkidéer Et drivhus med noen av de finere orkidéene jeg har sett 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #39 Del Skrevet 29. januar Utenfor igjen og på vei til nytt sted Trærne i bakgrunnen er frangipani. Favvisene mine! ^^, Og så gikk vi mot utgangen 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. januar #40 Del Skrevet 29. januar Superflotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå