Gå til innhold

Tesla - begrense andre sjåfører av bilen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har kjøpt med Tesla nå. Hørte at det skulle være mulig å begrense andre sjåfører som har tilgang i app'en. Jeg eier bilen og kunne feks tenke med at andre sjåfører ikke kan tracke mine bevegelser, begrense fjerntilgang til kameraer, begrense topphastighet, etc. Hørte at det skulle være en del slike muligheter, men kan ikke finne ut av det. Kan noen tipse meg her?

Anonymkode: 9a5b4...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det brukerhåndbok på kjerra, så les fen. Skulle tro det var eier, og kun den, som hadde den fulle styring på bilen.

Anonymkode: 016b1...13b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det brukerhåndbok på kjerra, så les fen. Skulle tro det var eier, og kun den, som hadde den fulle styring på bilen.

Anonymkode: 016b1...13b

Har forsøkt å finne ut av det...

Eier av bilen kan dele ut tilganger til å bruke bilen. Den tilgangen har i utgangspunktet omtrent de samme tilganger som eier har med unntak av  mulighet til å legge til ytterligere brukere. 

Får lete mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MODEL 3 (tesla.com)

Her! En fantastisk manual, på norsk, om Tesla Model 3. Tok en råsjanse på at det var den bilen du hadde kjøpt. Men tipper Tesla har manualene klare for alle de andre modellene innen året er omme  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (2 timer siden):

MODEL 3 (tesla.com)

Her! En fantastisk manual, på norsk, om Tesla Model 3. Tok en råsjanse på at det var den bilen du hadde kjøpt. Men tipper Tesla har manualene klare for alle de andre modellene innen året er omme  

Takk! Du har helt rett, modell 3. Skal finlese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...