AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #101 Del Skrevet 28. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Pene mennesker syns gjerne at rævhullmennesker er snille, nettopp fordi de er pene og blir behandlet bra av drittfolk (i håp om å få pult.) Det er en del av pretty privilege. Når noen mindre pene forteller om en person som oppfører seg dritt mot de, så kommer det noen pene og sier "syns de er så snille jeg!" "Bruke tid på å bli kjent" 😂 Skal jeg bryte meg inn hos de med gaffateip da mener du? Folk som ikke er pene blir avvist. Vet du hva det betyr? Anonymkode: 4255b...8a5 Du er jo ikke særlig koselig mot meg akkurat nå. Jeg er ganske sikker på at det ikke er på grunn av utseendet mitt, for du har ikke sett meg. Du har mye forakt i kommunikasjonen din, møter du alltid folk på denne måten? Jeg er ikke pen lenger (innrømmer at jeg nok ikke så så verst ut da jeg var yngre), men jeg har mange venner og har vært sammen med mannen min i mange år. Jeg har forresten aldri vært den peneste. Men jeg er eventyrlysten og nyter livet, man vet aldri hva som venter rundt neste sving. Som en annen sa: Reis! Spis! Lær nye språk, bli kjent med nye kulturer...ta vare på helsen din og finn en hobby du liker å drive med. Da vil du garantert også møte noen å dele opplevelsene med. Jeg har en utfordring til deg: Neste gang du går ut på byen, smil! Vær vennlig og positiv, da vil det åpne seg en ny verden for deg. Anonymkode: af426...c71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #102 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du er jo ikke særlig koselig mot meg akkurat nå. Jeg er ganske sikker på at det ikke er på grunn av utseendet mitt, for du har ikke sett meg. Du har mye forakt i kommunikasjonen din, møter du alltid folk på denne måten? Jeg er ikke pen lenger (innrømmer at jeg nok ikke så så verst ut da jeg var yngre), men jeg har mange venner og har vært sammen med mannen min i mange år. Jeg har forresten aldri vært den peneste. Men jeg er eventyrlysten og nyter livet, man vet aldri hva som venter rundt neste sving. Som en annen sa: Reis! Spis! Lær nye språk, bli kjent med nye kulturer...ta vare på helsen din og finn en hobby du liker å drive med. Da vil du garantert også møte noen å dele opplevelsene med. Jeg har en utfordring til deg: Neste gang du går ut på byen, smil! Vær vennlig og positiv, da vil det åpne seg en ny verden for deg. Anonymkode: af426...c71 Personen er ikke slem mot deg for å si seg uenig om at noen blir behandlet dårligere om de ikke ansees pene. Du har sikkert gått på ungdomskolen du også, det er sannt at noen er nedverdigende mot mennesker de anser som tapere for en eller annen grunn. Så jo at de samme folka var snille med dem de respekterte. Men alle er ikke slem med andre. Anonymkode: 18158...ea2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #103 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du er jo ikke særlig koselig mot meg akkurat nå. Jeg er ganske sikker på at det ikke er på grunn av utseendet mitt, for du har ikke sett meg. Du har mye forakt i kommunikasjonen din, møter du alltid folk på denne måten? Jeg er ikke pen lenger (innrømmer at jeg nok ikke så så verst ut da jeg var yngre), men jeg har mange venner og har vært sammen med mannen min i mange år. Jeg har forresten aldri vært den peneste. Men jeg er eventyrlysten og nyter livet, man vet aldri hva som venter rundt neste sving. Som en annen sa: Reis! Spis! Lær nye språk, bli kjent med nye kulturer...ta vare på helsen din og finn en hobby du liker å drive med. Da vil du garantert også møte noen å dele opplevelsene med. Jeg har en utfordring til deg: Neste gang du går ut på byen, smil! Vær vennlig og positiv, da vil det åpne seg en ny verden for deg. Anonymkode: af426...c71 Jeg er vennlig og åpen med alle jeg møter IRL. Jeg smiler og får venner lett og alt det der. Jeg er ikke deppa eller ikke nysgjerrig på livet. Så du trenger ikke gi tips til hvordan man nyter livet. Menn behandler meg annerledes og avfeier meg fordi jeg ikke er pen i fjeset. Men du snakker ned til meg og andre fordi du ikke forstår hvordan er er å vokse opp stygg. Anonymkode: 4255b...8a5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #104 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er jo ikke særlig koselig mot meg akkurat nå. Jeg er ganske sikker på at det ikke er på grunn av utseendet mitt, for du har ikke sett meg. Du har mye forakt i kommunikasjonen din, møter du alltid folk på denne måten? Jeg er ikke pen lenger (innrømmer at jeg nok ikke så så verst ut da jeg var yngre), men jeg har mange venner og har vært sammen med mannen min i mange år. Jeg har forresten aldri vært den peneste. Men jeg er eventyrlysten og nyter livet, man vet aldri hva som venter rundt neste sving. Som en annen sa: Reis! Spis! Lær nye språk, bli kjent med nye kulturer...ta vare på helsen din og finn en hobby du liker å drive med. Da vil du garantert også møte noen å dele opplevelsene med. Jeg har en utfordring til deg: Neste gang du går ut på byen, smil! Vær vennlig og positiv, da vil det åpne seg en ny verden for deg. Anonymkode: af426...c71 Det uthevede gjentas til det kjedsommelige, både her inne, på nettet generelt og i den virkelige verden. Men saken er at det er ikke sant. Man er ikke garantert å møte noen bare fordi man lever livet og koser seg. Jeg har reist, lært og opplevd i alle år, men det har ennå ikke endret på det faktum at jeg er evig singel. Dere som maser om dette må moderere dere, man kan møte noen, man er ikke garantert å møte noen. Anonymkode: b3f97...7cc 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #105 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det uthevede gjentas til det kjedsommelige, både her inne, på nettet generelt og i den virkelige verden. Men saken er at det er ikke sant. Man er ikke garantert å møte noen bare fordi man lever livet og koser seg. Jeg har reist, lært og opplevd i alle år, men det har ennå ikke endret på det faktum at jeg er evig singel. Dere som maser om dette må moderere dere, man kan møte noen, man er ikke garantert å møte noen. Anonymkode: b3f97...7cc Samme her, jeg er mye sosial, har mange hobbyer der det er en overvekt av menn, er blid og åpen på byen, osv. Hjelper ingenting. Anonymkode: 01e7a...b28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 28. januar 2024 #106 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 10.12): Påstand: mindre pene/stygge kvinner sliter på mange arenaer Anonymkode: fcc31...129 Om ikke "sliter" så har du antagelig rett i at pene/attraktive mennesker generelt har det lettere på en del områder og blir møtt på en annen måte enn mindre attraktive mennesker. Kanskje kan du si at pene kvinner er de som får mest gratis av omverdenen, mens lite pene kvinner kanskje har den bratteste oppoverbakken. Det betyr derimot ikke at mindre pene ikke kan få, og får, kjempegode og lykkelige liv der de lykkes i det de ønsker, eller at pene mennesker ikke kan ha kjempestore utfordringer og stengsler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 28. januar 2024 #107 Del Skrevet 28. januar 2024 Det er så mange tette mennesker her. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #108 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er vennlig og åpen med alle jeg møter IRL. Jeg smiler og får venner lett og alt det der. Jeg er ikke deppa eller ikke nysgjerrig på livet. Så du trenger ikke gi tips til hvordan man nyter livet. Menn behandler meg annerledes og avfeier meg fordi jeg ikke er pen i fjeset. Men du snakker ned til meg og andre fordi du ikke forstår hvordan er er å vokse opp stygg. Anonymkode: 4255b...8a5 Du har helt rett til at ansikt spiller en stor rolle! Høye kinnben, vakre øyne, liten nese, tykke lepper og pent smil! Dette er bevist i mange studiet at menn liker. Vekt går det alltid an å gjøre noe med. Personlighet også. Men alle har ikke mulighet til å ta master og doktorgrad. Utdannelse og inntekt er gjennomsnittlig viktigere for menn. Anonymkode: 44660...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #109 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har helt rett til at ansikt spiller en stor rolle! Høye kinnben, vakre øyne, liten nese, tykke lepper og pent smil! Dette er bevist i mange studiet at menn liker. Vekt går det alltid an å gjøre noe med. Personlighet også. Men alle har ikke mulighet til å ta master og doktorgrad. Utdannelse og inntekt er gjennomsnittlig viktigere for menn. Anonymkode: 44660...485 Dette. Og selv om man er slank og har mastergrad, så er det som regel umulig å gjøre noe med kroppsfasong eller ansikt. Og ja, jeg er enig i at mange av dere ikke forstår hvordan det er å vokse opp stygg. Hvordan det er å få kommentarer fra "velmenende voksne" når man er et lite barn, og disse voksne henvender seg til moren din, men passer på at du hører. Hvordan det er å bli kåret til klassens styggeste på ungdomsskolen, mobbet for utseende gjennom hele barneskolen. Hvordan det er å finne ut at gutten du kysset for aller første gang i ditt liv som syttenåring, nettopp har vunnet et veddemål om å kysse den styggeste jenta i klassen for 200 kroner. Hvordan det er når din egen ektemann og hans mor forteller deg at han aldri har elsket deg, men giftet seg av helt andre grunner. Hvordan det er å høre fra en du trodde elsket deg da han giftet seg med deg, at han ikke klarer å være intim eller ha sex med deg fordi du er avskyelig utseendemessig, og han orker ikke å ta i deg. Hvordan det er å få kommentarer a la "hvordan klarte du å lande han kjekkasen der, sånn som du ser ut". Trollkommentarer, særlig fra menn, på nett, der de slenger dritt om ansiktet ditt i en diskusjon som gjelder politikk, matlaging, musikk eller annet som ikke har noe med utseendet å gjøre. Dere vet ikke. Anonymkode: fcc31...129 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #110 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er vennlig og åpen med alle jeg møter IRL. Jeg smiler og får venner lett og alt det der. Jeg er ikke deppa eller ikke nysgjerrig på livet. Så du trenger ikke gi tips til hvordan man nyter livet. Menn behandler meg annerledes og avfeier meg fordi jeg ikke er pen i fjeset. Men du snakker ned til meg og andre fordi du ikke forstår hvordan er er å vokse opp stygg. Anonymkode: 4255b...8a5 Folk som bruker begreper som «rævhullmennesker» er ikke vennlige og åpne, nei. Anonymkode: bbeff...449 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #111 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk som bruker begreper som «rævhullmennesker» er ikke vennlige og åpne, nei. Anonymkode: bbeff...449 Men enkelte mennesker ER rævhullmennesker, rett og slett. Mennesker som manipulerer, sårer andre med vilje og ødelegger andre, er rævhullmennesker. Ikke alle mennesker er gode og snille, selv om størsteparten er det. Anonymkode: fcc31...129 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #112 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det uthevede gjentas til det kjedsommelige, både her inne, på nettet generelt og i den virkelige verden. Men saken er at det er ikke sant. Man er ikke garantert å møte noen bare fordi man lever livet og koser seg. Jeg har reist, lært og opplevd i alle år, men det har ennå ikke endret på det faktum at jeg er evig singel. Dere som maser om dette må moderere dere, man kan møte noen, man er ikke garantert å møte noen. Anonymkode: b3f97...7cc «Evig single» er evig single på grunn av personlighet, ikke på grunn av utseende. Anonymkode: bbeff...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #113 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Evig single» er evig single på grunn av personlighet, ikke på grunn av utseende. Anonymkode: bbeff...449 Personlighet formes etter hvordan man blir behandlet av andre. blir litt sånn høna eller egget, hva kom først , bra personlighet eller at du blir behandlet fint av andre fordi du er vakker. Vet om damer som har blitt veldig vakre etter slankeoperasjon, som har fått en helt annen personlighet siden alle behandlet dem bedre. Anonymkode: 0af04...975 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #114 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Personlighet formes etter hvordan man blir behandlet av andre. blir litt sånn høna eller egget, hva kom først , bra personlighet eller at du blir behandlet fint av andre fordi du er vakker. Vet om damer som har blitt veldig vakre etter slankeoperasjon, som har fått en helt annen personlighet siden alle behandlet dem bedre. Anonymkode: 0af04...975 Nettopp. Jeg, TS, ble mobbet for utseendet hele mitt liv. Selvfølgelig har jeg lavere selvbilde enn mange andre, selvfølgelig ser jeg et stygt tryne i speilet hver dag. Selvfølgelig er jeg mindre sprudlende, flørtende eller livsglad. Når folk forteller deg fra du er liten at du er ufyselig stygg, så blir du formet deretter. Jeg VAR faktisk sprudlende og selvsikker som tenåring, etter at jeg fikk flott kropp. Men det ble slått hardt ned på av mobbing og kommentarer. Jeg følte meg så dum som trodde at jeg var fin, når jeg i realiteten var drittstygg. Anonymkode: fcc31...129 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 29. januar 2024 #115 Del Skrevet 29. januar 2024 Pringle skrev (På 25.1.2024 den 10.22): Ja, det er kjipt. Men pene damer påstår ihvertfall at de blir plaget av uønsket oppmerksomhet. Hvorfor de da ikke kan gjøre seg bittelitt styggere, det vet jeg ikke. Kanskje de prøver, men penheten bare skinner igjennom likevel? 🤔 Du tenker at man må gjøre seg styggere for å unngå uønsket oppmerksomhet? 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #116 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): «Evig single» er evig single på grunn av personlighet, ikke på grunn av utseende. Anonymkode: bbeff...449 Det er ikke noe problem med personligheten min, men jeg blir jo ikke kjent med en mann en gang. Dessverre er det datingapper som er greia nå, og det er klin umulig om man ikke ser bra nok ut. Og tro meg, jeg er mye ute og treffer folk, men menn orker knapt si hei tilbake før de stikker av. Jeg har mange venner som er glade i meg og har alltid vært godt likt på alle arbeidsplasser, så det er ikke sånn at jeg er en dust eller kjip å være sammen med. Anonymkode: 01e7a...b28 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #117 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Folk som bruker begreper som «rævhullmennesker» er ikke vennlige og åpne, nei. Anonymkode: bbeff...449 Joda, bare er kreative med ordbruken i tillegg. Syns ikke du at slemme folk er rævhull? Anonymkode: 4255b...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #118 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): «Evig single» er evig single på grunn av personlighet, ikke på grunn av utseende. Anonymkode: bbeff...449 Det er veldig rart at jeg har venner da, og at jeg er generelt godt likt blant kolleger, om jeg har en så dårlig personlighet som du er så frekk at du mener, uten å noen sinne ha møtt meg. Som andre her skriver, så har jeg også blitt mobbet for utseendet hele livet. Jeg har fra jeg var liten blitt fortalt at jeg var stygg og ekkel, og i første klasse fikk jeg høre at om jeg noen gang ble gift så var det med en blind mann. Jeg er ikke den som gir opp med en gang, så da jeg ble tenåring og tidlig i 20-årene, så prøvde jeg å flørte med menn. Du vet, om ikke fjellet vil komme til Mohammed, og alt det der. Resultatet var en serie med ydmykelser, mer mobbing og latterliggjøring. Så nå er situasjonen den at menn fortsatt ikke kommer til meg, og jeg er alt for brent til å i det hele tatt fantasere om å nærme meg menn. Men jeg lar jo ikke noe av dette gå ut over folk jeg omgås med ellers. Jeg lever livet som vanlig, jeg er stort sett blid og fornøyd, jeg får ofte høre at jeg er morsom og intelligent. Men det hjelper jo ikke det aller minste, når utseendet er som det er. Men tusen takk for det fine komplimentet ditt, at jeg ikke bare er stygg, men også har en dårlig personlighet. Det varmer virkelig... Eventuelt vitner det bare om at de som ikke er stygge virkelig ikke har peiling på hva de snakker om, men det er vel gjerne sånn privilegier fungerer. Anonymkode: b3f97...7cc 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #119 Del Skrevet 29. januar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er veldig rart at jeg har venner da, og at jeg er generelt godt likt blant kolleger, om jeg har en så dårlig personlighet som du er så frekk at du mener, uten å noen sinne ha møtt meg. Som andre her skriver, så har jeg også blitt mobbet for utseendet hele livet. Jeg har fra jeg var liten blitt fortalt at jeg var stygg og ekkel, og i første klasse fikk jeg høre at om jeg noen gang ble gift så var det med en blind mann. Jeg er ikke den som gir opp med en gang, så da jeg ble tenåring og tidlig i 20-årene, så prøvde jeg å flørte med menn. Du vet, om ikke fjellet vil komme til Mohammed, og alt det der. Resultatet var en serie med ydmykelser, mer mobbing og latterliggjøring. Så nå er situasjonen den at menn fortsatt ikke kommer til meg, og jeg er alt for brent til å i det hele tatt fantasere om å nærme meg menn. Men jeg lar jo ikke noe av dette gå ut over folk jeg omgås med ellers. Jeg lever livet som vanlig, jeg er stort sett blid og fornøyd, jeg får ofte høre at jeg er morsom og intelligent. Men det hjelper jo ikke det aller minste, når utseendet er som det er. Men tusen takk for det fine komplimentet ditt, at jeg ikke bare er stygg, men også har en dårlig personlighet. Det varmer virkelig... Eventuelt vitner det bare om at de som ikke er stygge virkelig ikke har peiling på hva de snakker om, men det er vel gjerne sånn privilegier fungerer. Anonymkode: b3f97...7cc Du ønsker jo ikke råd. Da kan du bare fortsette å gjøre det samme da, men da kan du ikke forvente et annet resultat. Det er du som må forandre deg, verden kommer til å være den samme. Du må komme deg ut av offermentaliteten. Har du noen gang vurdert psykolog? Du har jo åpenbart vært gjennom mye trist og vanskelig. Når man opplever mye motgang, former hjernen tankemønster hvor den forventer motgang. Det er disse du må bryte, for du tar faktisk feil. Livet kan være mye bedre enn du tror. Anonymkode: af426...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #120 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du ønsker jo ikke råd. Da kan du bare fortsette å gjøre det samme da, men da kan du ikke forvente et annet resultat. Det er du som må forandre deg, verden kommer til å være den samme. Du må komme deg ut av offermentaliteten. Har du noen gang vurdert psykolog? Du har jo åpenbart vært gjennom mye trist og vanskelig. Når man opplever mye motgang, former hjernen tankemønster hvor den forventer motgang. Det er disse du må bryte, for du tar faktisk feil. Livet kan være mye bedre enn du tror. Anonymkode: af426...c71 Men oi, beklager at jeg ikke synes det er så voldsomme mengder gode råd her inne. Er det i det hele tatt noen? Nei, det med å reise, lære og oppleve, og vips så dukker han opp, er ikke et godt råd. Det er bare banalt og en ekstremt slitt klisje. Dessuten, det at man er stygg og singel, er ikke det ensbetydende med at man sitter alene hjemme og gråter hver dag. Man trenger nemlig ikke være deprimert og nedrulla fordi man ikke lykkes på ett område i livet. Man kan fint leve livet og gjøre det meste ut av det, for det krever ikke hverken skjønnhet eller mannfolk. Koser jeg meg med det jeg gjør, opplever og oppnå? Ja! Har det blitt noe mannfolk ut av det? Nei! Kommer det noen gang til å bli det? Nei, selvsagt ikke! Jeg har speil, jeg har erfaring, jeg er ingen naiv tenåring, jeg vet hvordan verden fungerer. Reising, språk og alt annet imponerer ikke menn det aller minste. Sexy tenåringer det det som imponerer menn aller mest, og der kan ikke jeg bidra. Det er dessuten ikke offerrolle å forteller hva jeg har opplevd og opplever i livet. At du tror på kjærligheten fordi du er pen og har opplevd den er fint. Kos deg med både mannen, reisingen og språkene dine. Men det endrer ikke min situasjon en liten millimeter engang. Om jeg hadde tatt reisepengene mine og brukt dem på operasjoner i stedet, så kanskje, men det gidder jeg faktisk ikke. Anonymkode: b3f97...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå