Gå til innhold

Savner oralsex av kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er godt voksne og forlovet. Nyter deilig sex flere ganger i uken men jeg må si jeg savner at han slikker meg. Jeg gjør dette med største glede med han og han kommer hver eneste gang. Faktisk elsker jeg å gjøre det. Han har aldri tatt initiativet til det selv og jeg lurer på hvorfor? Jeg er alltid ren og glattbarbert. Vi snakket om det før vi hadde sex første gang og da beskrev han det som noe han likte. Men der har han vel skrytt på seg litt.. han er ikke en som beføler og pirrer så mye heller .. masse klining, stryker meg på ryggen og så rett på sex. Fornøyd med den ene stillingen han kommer i hver gang. De gangene jeg ikke kommer tar han det personlig .. og jeg merker at han ikke liker så godt å snakke om det. Han er jo veldig fornøyd og føler det som kritikk om jeg forsøker å ta det opp. Tips til hvordan jeg skal ta dette opp med han på en fin måte? Føler nesten at han ikke elsker meg nok når han ikke vil hverken slikke meg eller variere sexen litt mer ..

Anonymkode: 36e12...f2b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, kjenner på din frustrasjon, har samme problem med dama. Gir aldri blowjob og foretrekker bare en stilling. Merker det tærer litt på meg og gjør meg usikker. Vet jo ikke om det bare slik hun er eller kun med meg. Hvis sist nevnte, så betyr det jo at hun begjærer meg mindre en tidligere partnere.

Syntes karen din høres litt  overfølsom ut, hvis han tar ting som kritikk. Min erfaring er at mange kvinner kan være slik, men ikke menn!?

Anonymkode: bf24e...ae4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi er godt voksne og forlovet. Nyter deilig sex flere ganger i uken men jeg må si jeg savner at han slikker meg. Jeg gjør dette med største glede med han og han kommer hver eneste gang. Faktisk elsker jeg å gjøre det. Han har aldri tatt initiativet til det selv og jeg lurer på hvorfor? Jeg er alltid ren og glattbarbert. Vi snakket om det før vi hadde sex første gang og da beskrev han det som noe han likte. Men der har han vel skrytt på seg litt.. han er ikke en som beføler og pirrer så mye heller .. masse klining, stryker meg på ryggen og så rett på sex. Fornøyd med den ene stillingen han kommer i hver gang. De gangene jeg ikke kommer tar han det personlig .. og jeg merker at han ikke liker så godt å snakke om det. Han er jo veldig fornøyd og føler det som kritikk om jeg forsøker å ta det opp. Tips til hvordan jeg skal ta dette opp med han på en fin måte? Føler nesten at han ikke elsker meg nok når han ikke vil hverken slikke meg eller variere sexen litt mer ..

Kan hende han ikke liker å gi oralsex. Noen liker det, andre ikke.

• Liker 1
Skrevet
Dorma skrev (8 minutter siden):

Kan hende han ikke liker å gi oralsex. Noen liker det, andre ikke.

Men hvis han har gjort det i tidligere forhold .. må jo nesten bety som han over skriver ? At han begjærer meg mindre? 

Skrevet

Sikker på at du vil gifte deg med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har aldri møtt en mann som ikke liker det,men noen liker det mye mer enn andre.

Forstår det er sårt. Jeg derimot har litt motsatt problem....Min kjæreste er fantastisk flink til å slikke. Det er veldig passion og legger sjela si i det,han elsker det også😍 men jeg har aldri likt det særlig..... Liker bedre beføling og fingring/gnikking. 🤷 Det er vel slik at vi alle er så ulike,MEN om du liker dette så godt bør han gjøre det på initiativ. Det er slik man gjør når man vil glede noen å elsker noen. Jeg hadde forventet det. Snakk med han. 

Anonymkode: 8b735...dde

• Liker 1
Skrevet

Synes dette er litt typisk menn jeg. Dessverre. Det de sier er ikke det de gjør, og ting tas fort som kritikk. Veldig lite variasjon, og det som fungerer for dem er hva de gjør. Igjen og igjen. Vanskelig å få til noe annet også når innspill fort tas som kritikk. 

Jeg ble lei av slikt etterhvert, og ble ganske kynisk angående hvordan menn var i senga. Var de slik var jeg innstilt på å gå videre fort. 

Anonymkode: d6b4c...7a6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Mannen skal altså gjøre jobben for både sin egen og din orgasme? Hva med å legge ned litt arbeid i det du også?

Anonymkode: 3210d...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen skal altså gjøre jobben for både sin egen og din orgasme? Hva med å legge ned litt arbeid i det du også?

Hvordan leser du at hun ikke gjør det? Hun skriver jo at hun gjerne gir ham oralsex. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes dette er litt typisk menn jeg. Dessverre. Det de sier er ikke det de gjør, og ting tas fort som kritikk. Veldig lite variasjon, og det som fungerer for dem er hva de gjør. Igjen og igjen. Vanskelig å få til noe annet også når innspill fort tas som kritikk. 

Jeg ble lei av slikt etterhvert, og ble ganske kynisk angående hvordan menn var i senga. Var de slik var jeg innstilt på å gå videre fort. 

Kvinner er like lille, Noen klarer ikke å formidle hva de liker og ikke liker og forventer at mannen skal "forstå" det. Blir også overfølsomme og nærtagen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har en helt annen oppfatning av menn. 

De gjør alt jeg liker seksuelt og er åpne for nye ting. Har aldri møtt noen som ikke har lyst til å prøve ut ting jeg foreslår. 

K54

Anonymkode: ee926...188

• Nyttig 2
Skrevet

Det er alltid morsomt når folk lager slike oppdiktede tråder som «motsvar» til andre tråder.

Mod burde raskere stenge disse.

Anonymkode: d1766...51d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner er like lille, Noen klarer ikke å formidle hva de liker og ikke liker og forventer at mannen skal "forstå" det. Blir også overfølsomme og nærtagen.

Mye mulig. Det er menn jeg har erfart slikt med naturligvis. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en helt annen oppfatning av menn. 

De gjør alt jeg liker seksuelt og er åpne for nye ting. Har aldri møtt noen som ikke har lyst til å prøve ut ting jeg foreslår. 

K54

Anonymkode: ee926...188

Da er du heldig. Jeg har ikke vært heldig angående slikt tidligere, men etter at jeg kuttet ut menn med slike tendenser fort endte jeg jo opp med mann som ikke har problemer med dette, men setter stor pris på innspill og forslag. Han liker variasjon, og blir ikke krenket på noen måter av innspill og forslag. Han har tendensen til å gjenta seg han også, om han styrer, men det gjør ikke noe når han er helt åpen for det jeg tar initiativ til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg som gjør arbeidet jo !! Jeg tar initiativ, stryker, koser, slikker, suger OG foreslår nye stillinger. Han tar imot og kommer alltid! Han er opptatt av å tilfredsstille meg men KUN i din vante stilling og null fingring, slikking, beføling  osv. Jeg føler jeg maser hver gang jeg ymter frempå .. han er gjerne litt sjenert på å snakke om de tingene der .. har ikke lyst til å tvinge han til oralsex heller ..

• Nyttig 1
Skrevet

Er han flink til å slikke?

Min mann var ikke så glad i å slikke meg før, og det bunnet mye i usikkerhet. Det var jo godt, men det kunne ta lang tid, og han visste nok ikke helt hva han gjorde eller hvor fort han skulle gjøre ting. Vi pratet mye sammen om det, og jeg sa hva jeg synes var godt. Som for eksempel å kysse kjønnsleppene lett, kysse klitoris, slikke sakte og fortere om hverandre. Litt "teasing" i tillegg til selve slikkingen. Herr-e-guuuud så dyktig han har blitt! Jeg kommer på sekunder, det er så deilig. Og vet du hva? Nå tenner han enormt på å gjøre det, og han kan neste ikke vente med å komme seg ned der når vi har sex. 

Anonymkode: b2faa...cf9

Skrevet

Oralsex er digg

En god og lang 69 fex er fantastisk godt

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 11.29):

Er han flink til å slikke?

Min mann var ikke så glad i å slikke meg før, og det bunnet mye i usikkerhet. Det var jo godt, men det kunne ta lang tid, og han visste nok ikke helt hva han gjorde eller hvor fort han skulle gjøre ting. Vi pratet mye sammen om det, og jeg sa hva jeg synes var godt. Som for eksempel å kysse kjønnsleppene lett, kysse klitoris, slikke sakte og fortere om hverandre. Litt "teasing" i tillegg til selve slikkingen. Herr-e-guuuud så dyktig han har blitt! Jeg kommer på sekunder, det er så deilig. Og vet du hva? Nå tenner han enormt på å gjøre det, og han kan neste ikke vente med å komme seg ned der når vi har sex. 

Dette her var utrolig givende å lese.

Så fantastisk bra at dere klarte å finne ut av dette sammen 👌.

Da har du vært en god veileder må jeg si.

Jeg er imponert 👌

• Hjerte 3
Skrevet

Blir du ikke forbanna?

Anonymkode: a51a2...e26

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 8.40):

Jeg var heller ikke så glad i å slikke jenter i ung alder, det smakte bare tiss.. så jeg ga opp. Nå vet jeg jo så mye bedre.. så hvis jeg bare hadde forsatt slikkingen, så har nok den hærlige smaken kommet frem. Men heldigvis traff jeg ei på 50 år, som lærte meg forskjellige triks. Og etter at jeg smakte på meg selv, så elsket jeg å slikke kvinner.. Vi smaker ganske likt kvinner og menn. Nå er jeg blitt avhengig av smaken og helt hekta på slikking. Så jeg liker å gni inn hele ansiktet og elsker facesitting. Husker i ung alder å ikke vaske meg med det første, jeg elsket lukten av barten🤫😂

Så hvis han først får smaken, så blir han vel din nye slikkemaskin.. slikking og suging er jo samtidig en kjærlighetsbereftelse🥰❤️

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Irak skrev (7 timer siden):

Dette her var utrolig givende å lese.

Så fantastisk bra at dere klarte å finne ut av dette sammen 👌.

Da har du vært en god veileder må jeg si.

Jeg er imponert 👌

Tihi, tusen takk! Jeg er faktisk veldig stolt av hvor flink mannen min har blitt, haha. Skulle ønske jeg kunne skryte av han høyt til andre, men det har jeg såpass sosiale antenner til at jeg ikke gjør 😂

Det tok litt tid før jeg ble trygg nok på meg selv til å uttrykke mine seksuelle preferanser, da jeg var redd for å såre han og lignende. Men det viser seg jo bare at kommunikasjon er superviktig og verdt det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...