AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Del Skrevet 24. januar 2024 Hvordan funker en husbil? Er det noe video på norsk som viser dette? Hvordan få den oppvarma om vinteren? Hvordan få den kjølt ned om sommeren? Hvordan lage middag der? Hvordan dusje i den? Hvordan funker do i den? Hvordan er det å kjøre husbil kontra vanlig bil? Er det vanskelig? Har så lyst på husbil når jeg har råd til å kjøpe for å kjøre rundt. Heter det kanskje bobil? Jeg vet ikke. Anonymkode: 83ed2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Del Skrevet 24. januar 2024 Bobil er svindyrt altså... Anonymkode: 42d4f...221 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #3 Del Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Bobil er svindyrt altså... Anonymkode: 42d4f...221 Hvordan da? Anonymkode: 83ed2...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #4 Del Skrevet 25. januar 2024 Bobil er som campingvogn og kommer i mange prisklasser, alt etter utstyr. Skal den brukes på vinter bør man ha en vinterisolert, muligheter for å koble den på strøm. Noen kan varmes elektrisk og andre går på webasto el som bruker drivstoff for å varme. Matlaging gjøres gjerne med gass, og dusje gjør man som vanlig, men man må fylle vanntanken og tømme septiktank og gråvann (dusj og vaskevann) Å kjøre dem er litt som å kjøre en fullastet varebil. Mange må kjøres på sertifikat C1, lett lastebil. De er IKKE særlig kollisjonssikre da det er mye glassfiber som bare går i oppløsning om man treffer riktig. Anonymkode: 1c859...ce5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. januar 2024 #5 Del Skrevet 25. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan funker en husbil? Er det noe video på norsk som viser dette? Hvordan få den oppvarma om vinteren? Hvordan få den kjølt ned om sommeren? Hvordan lage middag der? Hvordan dusje i den? Hvordan funker do i den? Hvordan er det å kjøre husbil kontra vanlig bil? Er det vanskelig? Har så lyst på husbil når jeg har råd til å kjøpe for å kjøre rundt. Heter det kanskje bobil? Jeg vet ikke. Anonymkode: 83ed2...c2f Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt rundt til bobil forhandler og sett på bobiler, finne hva som passer deg i str og hva du trenger. Hvor mye du skal kjøre..bruke på vinteren? Har du et sted du kan oppbevare den eventuelt om vinteren? Du må passe på at det ikke blir fukt. Det er flere bobil Facebook grupper, bli med der så du kan bli kjent med miljøet og det kan du spørre masse. Det koster da med diesel/ bensin, forsikring og hvor du skal bo..noen steder kostet det 500 å stå 1 natt. Noen steder har ikke Elektrisitet Jo lenger bobil er jo mer koster det eventuelt på båter etc. Tømme toalett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #6 Del Skrevet 25. januar 2024 Velger du rett modell, så kan du også få parkeringsplass 🍻 ! Anonymkode: cc358...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå