Gå til innhold

Norton Internet Security kundestøtte Norge:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å komme i kontakt med kundestøtte, men jeg finner ingen telefonnummer til Norton i Norge. Det må vel finnes et telefonnummer til et kontor i Norge hvor jeg kan få kundestøtte? Klare dere å finne et telefonnummer til meg hos Norton? 🕵️🕵️♀️

Anonymkode: 6f030...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avinstaller Norton, problem løst.

Her er problemet med Norton.

Windows har eget virus beskyttelse som heter Windows Defender, den fungerer som fjell.

Problemet med Norton og andre bloatware virusprogrammer er at de «kræsjer» med Windows Defender, slik at den ikke får gjort jobben sin. Resultater er at du gjør deg selv mer utsatt for virus.

Gjør deg selv en tjeneste, få bort Norton fra maskinen, Norton er kun en sostifikert måte å svindle mennesker som ikke er datakyndige nok til å forstå hvor ødeleggende slike «virus» program er.

Anonymkode: 5b180...a04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norton har ingen kontorer i Norge nei, så norsktalende på telefonen får du ikke. 

Anonymkode: 0cc3f...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg prøver å komme i kontakt med kundestøtte, men jeg finner ingen telefonnummer til Norton i Norge. Det må vel finnes et telefonnummer til et kontor i Norge hvor jeg kan få kundestøtte? Klare dere å finne et telefonnummer til meg hos Norton? 🕵️🕵️♀️

Anonymkode: 6f030...8b1

Slett norton og bruk windows defender som kommer gratis med windows. Den er bedre. I tillegg gjor norton maskinen din tregere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing, men. Hva med Avast? Eller andre typer antivirusprogram, vil de også krasje med windows defender?

Anonymkode: 477fd...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 12.02):

Litt avsporing, men. Hva med Avast? Eller andre typer antivirusprogram, vil de også krasje med windows defender?

Anonymkode: 477fd...2d5

Ja, Norton, avast, avg, alt er samme bloatware.

Hold deg til windows defender som er innebygd i windows, og styr unna alt som heter «virus»program.

Anonymkode: 5b180...a04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/25/2024 at 12:02 PM, AnonymBruker said:

Litt avsporing, men. Hva med Avast? Eller andre typer antivirusprogram, vil de også krasje med windows defender?

Anonymkode: 477fd...2d5

Microsoft har brukt milliarder på å kjøpe opp teknologi og inkorporere dette i Windows som en standard løsning. Så man trenger stort sett ikke installere ekstra programvare for dette. Det vil alltid være litt variasjon av grad av sikkerhet man trenger, så større selskaper har normalt et større behov enn en privatperson hjemme. 

Men stort sett er det to begreper som er gjeldende med hensyn på nettsikkerhet: PEBKAK (Problem Exists Between Chair and Keyboard) og PICNIC (Problem In Chair Not In Computer). Så slutt å trykk på ting som ser fishy ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...