AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hei min far døde igår 82,5 år gammel han hadde bekthrevs og kols men døde av kreft jeg spøkte med han en gang og sa at han kunne bli 90, og da sa han at han vil ikke leve så lenge for han vil ikke ende opp i en rullestol på et hjem, da sluttet jeg og spøke om det jeg føler meg litt lettet av at han fikk slippe og bli 90 for han sa jo selv, at han ikke ønsket og bli gammel så han fikk sitt ønske oppfylt men enda så gjør det vondt og ha mistet han så klart, men jeg tenker at jeg skal være glad for at han fikk gå før han ville bli skikkelig plaget med skjelett og pust, han hadde det tøft men det ville bare blitt værre og værre med tiden jeg må innrømme at jeg ville ikke miste han igår, jeg hadde et håp om at han kunne hvertfall levd minst 2 måneder til men desverre ble det ikke slik... Anonymkode: c01c8...aba 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Kondolerer 💔. Å miste en forelder er tungt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Kondolerer ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Kreft er noe forbannet dritt! Kondolerer💔 En mager trøst dritt er at din far helst sikkert har levd et langt og rikt liv og var mett av dage. Anonymkode: 8611a...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kreft er noe forbannet dritt! Kondolerer💔 En mager trøst dritt er at din far helst sikkert har levd et langt og rikt liv og var mett av dage. Anonymkode: 8611a...9ed Beklager at ordet"dritt" snek seg inn etter "trøst". Det var autocorrect. Anonymkode: 8611a...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei min far døde igår 82,5 år gammel han hadde bekthrevs og kols men døde av kreft jeg spøkte med han en gang og sa at han kunne bli 90, og da sa han at han vil ikke leve så lenge for han vil ikke ende opp i en rullestol på et hjem, da sluttet jeg og spøke om det jeg føler meg litt lettet av at han fikk slippe og bli 90 for han sa jo selv, at han ikke ønsket og bli gammel så han fikk sitt ønske oppfylt men enda så gjør det vondt og ha mistet han så klart, men jeg tenker at jeg skal være glad for at han fikk gå før han ville bli skikkelig plaget med skjelett og pust, han hadde det tøft men det ville bare blitt værre og værre med tiden jeg må innrømme at jeg ville ikke miste han igår, jeg hadde et håp om at han kunne hvertfall levd minst 2 måneder til men desverre ble det ikke slik... Anonymkode: c01c8...aba Mistet også far i går. Brått og uventet. Han hadde levd lenge, men fortsatt drit tungt. Føler med deg. Anonymkode: b35d2...00b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Han fikk heldigvis et langt liv ❤️ Anonymkode: ad061...b77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Kondolerer ❤️ vondt og tøft for dere. Tenk at han har hatt et langt og godt liv. Anonymkode: fc7a4...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar Kondolerer så mye. Mistet min far til kreften i Jan 2021, 82 år gml. Aldri hatt en sykedag på over 40 års jobbing, glad i å gå turer på ski eller beina, tok heller sykkel enn bilen. Fikknpå vist en type blodkreft in2012, ble fulgt opp uten behandling da det ikke var nødvendig. Fortsatte sitt vanlige liv, ingen symptomer eller ubehag. Fjernet en føflekk i 2019, da begynte det som ble slutten. Fikk m immunterapi høst 19/vinter 20. Ingen effekt. Nye bilder i sept 20 viste full spredning. Mistet han som sagt i Jan 21. Anonymkode: 6a487...931 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar Det høres ut som om din far var både eldre, full av liv, og realistisk. Så fantastisk. Klart det er trist å miste, prøv å tenk på gode stunder. Kondolerer, og stor klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #11 Del Skrevet 5. februar Kondolerer. Vet hvordan det føles. Tenker det er riktig å respektere den syke, samtidig vil uansett savnet og sorgen være like tung når man mister noen. Anonymkode: 149b4...5ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå