Gå til innhold

Hvordan møte den rette?

Fremhevede innlegg

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja blir du betalt for å promotere dating apps? Jeg mener seriøst fæle steder.😒

Anonymkode: 1dc30...53c

Nope. Bare god erfaring 🤷🏻‍♀️

Du har tydeligvis blitt traumatisert av noe👀

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, WhisperingWind said:

Nope. Bare god erfaring 🤷🏻‍♀️

Du har tydeligvis blitt traumatisert av noe👀

Traumatisert av hele opplegget. 

Møtte bare sexgale klovner, alkoholikere... 

Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Huff da. Har flere venninner som har veldig dårlige og ymse erfaringer også. Kompiser og.

Jeg var forberedt på nedtur. Sist jeg datet var Facebook knapt oppfunnet så hadde ikke store forventninger mht dating apper.

Men jeg ble positivt overrasket 🤷🏻‍♀️ Joda, noen små raringer poppet jo opp, men de silte jeg kjapt ut i chat.

Resten hadde jeg faktisk fine samtaler med, selv de jeg ikke engang møtte til kaffe. 

Nå var jeg ganske klar i min profil om at jeg ikke var ute etter noe annet enn å møte nye mennesker uten store forventninger. Så jeg hadde ganske lave skuldre og pratet med en del kule folk.

Møtene som ikke ble noe mer var kjempekoselig med løs prat og mye latter.

At jeg faktisk skulle møte han jeg møtte synes jeg er helt sprøtt egentlig. Hadde faktisk aldri trodd jeg ville finne en så fantastisk fyr👀🤷🏻‍♀️

Han bor litt utenfor der jeg bor og med våre liv ville vi aldri møtt hverandre tilfeldig. Det er det jeg synes er positivt med en sånn app. Man får større mulighet til å komme i kontakt med folk en ellers kanskje aldri ville møtt.

Endret av WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du må jo være mer kresen.

Hadde aldri møtt mannen min, om vi ikke var på tinder begge to. Han er DRØMMEMANNEN på alle måter

Anonymkode: 095de...469

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må jo være mer kresen.

Hadde aldri møtt mannen min, om vi ikke var på tinder begge to. Han er DRØMMEMANNEN på alle måter

Anonymkode: 095de...469

Problemet mitt er at jeg trenger en mellomting. 

Ikke helt gal og ikke kjempe kjedelig. 

Har møtt mange Mr. Crazy og mange Mr. Bore.

Jeg er selv en kjedelig person som er litt smågal. Jeg trenger noen som er sånn, og intelligent takk. 

Syns det er et univers av non-matches det bare blir bare deprimert av å være der faktisk. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Glemte resterende 10% hehe never mind. Du skjønner tegninga. 

Ble litt nysgjerrig på de siste 10%...

Tror du overdriver kraftig. Men lurer på om kvaliteten på menn er dårligere blant de yngre. Virker som om de som er ok menn har blitt hekta på dating og bare vil hoppe fra dame til dame og resten er uoppdragne egoister med incel tendenser og bo-evne på nivå med psykisk utviklingshemmede.. Noen få har sikkert gått inn i langvarige forhold tidlig og kommer ut igjen på den andre siden i 40-års alderen, utbrente og klare for en do-over. 

I min aldersgruppe (50) er det sikkert også mye trash. Feks mannebabyer som ha blitt kastet ut, som ikke klarer å ta vare på seg selv og leter etter en ny "mamma". Men helt ærlig, jeg kjenner meg ikke igjen av de beskrivelsene som går igjen her på forumet. Ikke på vegne av mine gifte eller single venner heller.  Tror det finnes massevis av single menn som har blitt utsatt for utro koner eller andre konflikter som gjør at de nå leter etter en mentalt stabil partner som vet hva et "secure" forhold er, og som kan skape et trygt to-veis forhold med gjensidig glede. Trenger ikke bo sammen med det første, men det kan også ligge i kortene på sikt. 

Du finner disse mennene på dating plattformer men også ute i den virkelige verden, siden de som regel er aktive med ett eller annet. 

Strategien din, TS,

.. burde være å lete i nettverket ditt, treffe nye folk, men også være på en eller to av de største plattformene som plan B.  Sørg for å ha gode bilder og en god profiltekst som tydelig kommuniserer hva du vil og hvem du er. Innholdsløse profiler antas å være "knull-meg" profiler. 

Vær litt selektiv. Alt for mange damer dater for mange ukritisk, går etter veldig overfladiske faktorer og blir misfornøyde etterpå. 

Ikke hopp til køys for fort. Seriøse menn tåler en platonisk bli-kjent date eller to. Du bør sile ut røde flagg og føle en viss kjemi først. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet mitt er at jeg trenger en mellomting. 

Ikke helt gal og ikke kjempe kjedelig. 

Har møtt mange Mr. Crazy og mange Mr. Bore.

Jeg er selv en kjedelig person som er litt smågal. Jeg trenger noen som er sånn, og intelligent takk. 

Syns det er et univers av non-matches det bare blir bare deprimert av å være der faktisk. 

Og ikke Austin Powers 🙄😬 nei takk.

Skrevet

Møtte min store kjærlighet på Match. 

Anonymkode: 8f90e...9f5

Skrevet

Tinder. Synes det var lett å luke ut alle raringene og de som bare var ute etter sex.
møtte flere oppegående menn der, og min nå fantastiske samboer❤️

Anonymkode: b3b68...d6f

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Og ikke Austin Powers 🙄😬 nei takk.

Han er da kul, vel? 🤣

Skrevet
4 minutter siden, BobTheNoob said:

Han er da kul, vel? 🤣

Ja det er vel noe galt med meg, alle damer elsker Austin Powers, men jeg hæler ikke den typen 🙄

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja blir du betalt for å promotere dating apps? Jeg mener seriøst fæle steder.😒

Jeg tenker du skal jobbe med deg selv istedenfor å klage over noe som ikke funker for deg men som funker for andre. 

Anonymkode: b244a...a4e

• Nyttig 2
Skrevet
EvigSingel skrev (16 timer siden):

Hvis du ikke orker å dele masse informasjon til  deg selv til masse forskjellige folk er matchmaking å anbefale. Jeg registrerte meg hos både Venus og Mars og MatchMe. Ble introdusert til han jeg dater nå via sistnevnte.  Jeg var sikker på at jeg kom til å forbli evig singel (derav nicket) men så ble jeg tipset om disse sidene et par dager etter at jeg registrerte meg her inne og vips, der møtte jeg en som gjør at jeg vil bytte sivilstatus. 

Jeg skrev nettopp ett nytt innlegg om Matchmaking fordi jeg vurderer det, og så fant jeg denne kommentaren her. Kan du fortelle litt om din erfaring?  

Anonymkode: 0860a...d2e

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg leter etter en kjæreste, men må selvfølgelig være en jeg er interessert i, og som er interessert tilbake. Må få følelser som er gjensidige. 

Vært singel i ei år etter langt forhold. Aner ikke hvordan jeg skal klare å møte en ny. 

ts

Anonymkode: 4f913...0f8

Du må gi folk en sjanse. Altfor mange damer her leter etter den «perfekte» fyren og dumper menn så snart noe kommer opp. Greia er å finne noen med kvaliteter som du setter pris på og jobbe med andre ting som trengs å forandres på. Folk er forskjellig og forhold trenger jobb og investering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Anbefaler IKKE dating apper. 

Hvorfor ikke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere som har møtt på nettet, ga dete forskjellige folk en sjanse (gikk på date) selv om dere ikke opplevde en stor interesse? 

ts

Anonymkode: 4f913...0f8

Ja, du må gi det en sjanse. Hvis de er hyggelig og er ute etter det samme som deg.

Jeg tror mange starter med et forhold fordi det er en gnist mellom dem. Jeg også før.

Men hvis det bygges mer på at man ler sammen, føler trygghet med hverandre, har det fint, at samspillet og personligheten fungerer fint, så er det mye større sjanse for et velfungerende trygt og godt forhold fremover. 

Det var jeg moden for nå, og vi var sammen en god stund før før vi hadde sex

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker du skal jobbe med deg selv istedenfor å klage over noe som ikke funker for deg men som funker for andre. 

Funker for en bitteliten minoritet. I tillegg må man ut der og markedsføre seg selv som en objekt. Utrolig lite kult. 

Skrevet

Logge av KG og gå ut.

Anonymkode: f48b2...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I tillegg må man ut der og markedsføre seg selv som en objekt. Utrolig lite kult. 

Det må man vel ikke.

Noen gjør det nok. Jeg så etter en som hadde noen forskjellige bilder der han viste hva han holdt på med, hvilke interesser, om han var opptatt av noe jeg også likte.

Så avtales vi for å møtes. Så ble vi kjent osv

Skrevet

Jeg måtte min faktisk på Tinder. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...